oskar 16v Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Witam! Przymierzam się do zakupu tego cuda. Jak postrzegany jest silnik 1.7 CTDI i podzespoły typu skrzynia itd? Awaryjne to? Wymaga jakiejś specjalnej, większej troski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 > Witam! > Przymierzam się do zakupu tego cuda. Jak postrzegany jest silnik 1.7 CTDI Szczegułów nie znam, ale jest to chyba motor stosowany przez Opla. Pochodzenie najprawdopodobniej od Isuzu (w przeciwieństwie do oplowskiego motoru). Wszelkie info znajdziesz na kąciku Opla (najaktywniejszy na tym forum ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 > Witam! > Przymierzam się do zakupu tego cuda. Jak postrzegany jest silnik 1.7 CTDI i podzespoły typu > skrzynia itd? > Awaryjne to? Wymaga jakiejś specjalnej, większej troski? Motor Isuzu/GM. Nie idz ta droga. Awarie sa i to nawet czeste, ASO rozklada rece bo oficjalnie takiego Civica w PL nigdy nie bylo i nawet dokumentacji do niego nie maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 17 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 > Motor Isuzu/GM. Nie idz ta droga. Awarie sa i to nawet czeste, ASO rozklada rece bo oficjalnie > takiego Civica w PL nigdy nie bylo i nawet dokumentacji do niego nie maja. Kto nie ma ten nie ma Silnik cudowny nie jest, mój jest po regeneracji wtrysków i ze świeżą turbiną i teraz problemów nie sprawia. ALe fakt, tanie naprawy to nie były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 17 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 > Witam! > Przymierzam się do zakupu tego cuda. Jak postrzegany jest silnik 1.7 CTDI i podzespoły typu > skrzynia itd? > Awaryjne to? Wymaga jakiejś specjalnej, większej troski? ile jeszcze wątków załozysz na temat 1,7 cdti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 17 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 > Kto nie ma ten nie ma Silnik cudowny nie jest, mój jest po regeneracji wtrysków i ze świeżą > turbiną i teraz problemów nie sprawia. ALe fakt, tanie naprawy to nie były Ja wiem, ze wszystko da sie dzisiaj ogarnac. I manuale i czesci. Ale babrac sie w tym dla w sumie zupelnie przecietnego silnika to ja jakos sensu nie widze. Ale co kto lubi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 17 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 > Ja wiem, ze wszystko da sie dzisiaj ogarnac. I manuale i czesci. Ale babrac sie w tym dla w sumie > zupelnie przecietnego silnika to ja jakos sensu nie widze. Ale co kto lubi... Pewnie, do EP sensownym i jedynym motorem wartym uwagi jest K20. Reszta to zaślepki pod maskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 17 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 > Pewnie, do EP sensownym i jedynym motorem wartym uwagi jest K20. Reszta to zaślepki pod maskę dół od 2,2 a góra po lekkiej obróbce od 2,0 type-r i lekko uturbione. I dopiero jest fun , przy którym k20 to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 > dół od 2,2 a góra po lekkiej obróbce od 2,0 type-r i lekko uturbione. I dopiero jest fun , przy > którym k20 to Skad chcesz wziac 2,2 do K series? Stroker? Chyba lepiej 2.4 z Accorda - taniej bedzie I turbic nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 17 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 > Skad chcesz wziac 2,2 do K series? Stroker? > Chyba lepiej 2.4 z Accorda - taniej bedzie > I turbic nie ma sensu ehhh, masz racje, myslalem o 2,4 - wychodzi z tego 230-240 KM bez dmuchawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 17 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 > dół od 2,2 a góra po lekkiej obróbce od 2,0 type-r i lekko uturbione. I dopiero jest fun , przy > którym k20 to Mówię o serii. Robienie franka ma sens, ale kosztuje. A seria z k20 lata znośnie, po założeniu krótkiego przełożenia dużo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > Mówię o serii. seria z k20 lata znośnie, Normalny kanapowóz, może lepiej nieco zbierajacy się na obrotach. Ale nic nie zmieni - ze kanapowozem zostanie. Auto, to nie tylko silnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > dół od 2,2 a góra po lekkiej obróbce od 2,0 type-r i lekko uturbione. I dopiero jest fun , przy > którym k20 to Cos dzwoni ale chyba niewiadomo gdzie. Ktory dol z 2.2?? Nie bylo zadnej fabrycznej K-serii z pojemnoscia 2.2. Chyba chodzilo o 2.4 bo nie sadze zebys mowil o strokerach, ktorych ceny ida w grube tysiace $. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > Normalny kanapowóz, może lepiej nieco zbierajacy się na obrotach. Ale nic nie zmieni - ze > kanapowozem zostanie. > Auto, to nie tylko silnik... VII gen z K20 to kanapowoz? moze 2.0 w 5d, ale EP3 to byl uznawany za najlepszy HH na rynku i jezdzil zdecydowanie lepiej niz jak to okreslasz kanapowoz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > Normalny kanapowóz, może lepiej nieco zbierajacy się na obrotach. Ale nic nie zmieni - ze > kanapowozem zostanie. > Auto, to nie tylko silnik... EP3 to kanapowóz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > VII gen z K20 to kanapowoz? > moze 2.0 w 5d, ale EP3 to byl uznawany za najlepszy HH na rynku i jezdzil zdecydowanie lepiej niz > jak to okreslasz kanapowoz Jechaliście takim? 200km/h? I ostre dohamowanie awaryjne? Zapewniam, do 130km.h hamulce nie istnieją! Auto po prostu nie zwalnia! Jedzie niewzruszone Też, kiedyś wydawało mi się, że wystarczy nieco mocniejszy silnik i pisk opony, żeby toczydło nazwać autem sportowym. Zainwestujcie kilkaset/kilka tyś zł, w jazdę po torze, autem do tego przygotowanym z mocnym silnikiem, efektywnymi hamulcami, slikami na felgach - a zmienicie zdanie. I nie piszcie ze to auta na tor, tor jest tylko miejscem, gdzie bezpiecznie możecie wyładować adrenalinę. Po drogach tez mozna się poruszać - z przepisową prędkością... Jestem pewnien że dwóch na trzech świeżaków bedzie miało problem z utrzymaniem równowagi. Bładnik nie wytrzyma Więc IMHO, mam rację nazywając fabrycznego civica - kanapowozem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > Jechaliście takim? 200km/h? I ostre dohamowanie awaryjne? Zapewniam, do 130km.h hamulce nie > istnieją! Auto po prostu nie zwalnia! Jedzie niewzruszone > Też, kiedyś wydawało mi się, że wystarczy nieco mocniejszy silnik i pisk opony, żeby toczydło > nazwać autem sportowym. > Zainwestujcie kilkaset/kilka tyś zł, w jazdę po torze, autem do tego przygotowanym z mocnym > silnikiem, efektywnymi hamulcami, slikami na felgach - a zmienicie zdanie. > I nie piszcie ze to auta na tor, tor jest tylko miejscem, gdzie bezpiecznie możecie wyładować > adrenalinę. Po drogach tez mozna się poruszać - z przepisową prędkością... > Jestem pewnien że dwóch na trzech świeżaków bedzie miało problem z utrzymaniem równowagi. Bładnik > nie wytrzyma > Więc IMHO, mam rację nazywając fabrycznego civica - kanapowozem. Mam dostęp do wielu mocnych CTR`ów (mocnych - czyli moc ok 260km), po torze też się takimi jeździ, podobnie jak A grupowymi rajdówkami. To NIE jest kanapowóz, kanapowóz to Mondeo albo E-klasa. Nie jest to seryjnie rajdówka, ale po postawieniu takiego auta na proflexie, zeszperowaniu i założeniu hamulców o godnym rozmiarze jest bardzo ok. Motor też mozna grzebać na wiele sposobów. Seryjny Lancer też szału nie robi, Czoper zajechał takiego na prostym Memoriale na 2 okrążeniu. Wszystko zależy czego oczekujesz i ile zainwestujesz w auto, ale określenie CTR`a kanapowozem jest jednak na wyrost. Odpowiadając na pytanie - tak, jechaliście takim, podczas testów wraz z kierowcami, którzy wiedzą do czego służą te samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > ale po postawieniu takiego auta na proflexie, zeszperowaniu i > założeniu hamulców o godnym rozmiarze jest bardzo ok. Motor też mozna grzebać na wiele > sposobów. Wydawało mi się ze pisalismy o serii... i jej mozliwosciach. > Seryjny Lancer też szału nie robi, dokładnie tak. Uliczny ścigant. > Wszystko zależy czego oczekujesz i ile zainwestujesz w auto, ale określenie CTR`a > kanapowozem jest jednak na wyrost. No, żebyś się nie obraził, nazwę to pojazdem o sportowym klimacie > Odpowiadając na pytanie - tak, jechaliście takim, podczas testów wraz z kierowcami, którzy wiedzą > do czego służą te samochody. No to pewnie wiesz co mam na mysli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 > Wydawało mi się ze pisalismy o serii... i jej mozliwosciach. > dokładnie tak. Uliczny ścigant. > No, żebyś się nie obraził, nazwę to pojazdem o sportowym klimacie > No to pewnie wiesz co mam na mysli. Skoro piszemy o mozliwosciach serii - to podaj cos mniej kanapowego z lat 2001-2005 tylko nie pisz o Megane R26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 > Skoro piszemy o mozliwosciach serii - to podaj cos mniej kanapowego z lat 2001-2005 tylko nie pisz > o Megane R26 Ktore akurat jest bardziej kanapowe niz CTR Chyba, ze Cup albo R26R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 > Ktore akurat jest bardziej kanapowe niz CTR Chyba, ze Cup albo R26R. true, chodzilo mi wlasnie o R26R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.