Zelotx Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 Siema Po swapie mam nastepujacy problem. Po odpaleniu na zimnym silniku (pali od strzala) obroty wchodza na 2-2,2tys po 3 sekundach spadaja do 1,5tys dopiero po przejechaniu jakiegos tam dystansu spadaja do normalnych jalowych. Przy odpalaniu na cieplym silniku musze krecic grubo ponad 5 sekund... ale raz na kilkanascie odpalen na cieplym zapala od strzala. Spalanie pb 9-10l a lpg sekwencja 12l. Krokowiec wyczyszczony i dzialajacy (slychac jak sie chowa po wylaczeniu zaplonu). Czujnik temp plynu przy kolektorze ma rezystacje w porzadku no ale profilaktycznie wymienie. Co moze byc przyczyna takiego zachowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 na moje oko masz za duże spalanie (punto mi mniej pali z tym silnikiem), więc stawiam na jakąś nieszczelność w dolocie, łapie lewe powietrze i tak się zachowuje (miałem podobnie jak krokowy przepuszczał powietrze przez siebie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > na moje oko masz za duże spalanie (punto mi mniej pali z tym silnikiem), więc stawiam na jakąś > nieszczelność w dolocie, łapie lewe powietrze i tak się zachowuje (miałem podobnie jak krokowy > przepuszczał powietrze przez siebie) A jak sprawdzic czy krokowy nie przepuszcza lewego? Przy skladaniu silnika dalem nowa uszczelke pod kolektor a przepustnice rozlozylem i skrecilem na silikon wiec jedna opcja to chyba krokowy. Jezeli oczywiscie to sie dzieje przez lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Lewe powietrze plus uwalony czujnik temperatury albo lambda. IAW 8F.5T nie ecol nie sygnalizuje błędu lambdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 > Lewe powietrze plus uwalony czujnik temperatury albo lambda. IAW 8F.5T nie ecol nie sygnalizuje > błędu lambdy. Ale skad moze te lewe powietrze brac? Czujnik temperatury moge spokojnie kupic nowy i wymienic ale z lambda to juz gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon1988 Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 pierwszy typ czujnik temperatury. Jeżeli czujesz też spadek mocy i ogólnie auto nie chce jechać to lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 > pierwszy typ czujnik temperatury. > Jeżeli czujesz też spadek mocy i ogólnie auto nie chce jechać to lambda Tak, tylko lambda z odpalaniem akurat nie ma nic wspólnego, czujnik temp. natomiast ma dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 No dobra, w pon kupie czujnik i postaram sie odrazu wymienic. Auto jedzie wiec lambda raczej jest ok (w iaw scanie pokazuje przy depnieciu ze jest za bogato). Jak sprawdzic czy krokowiec nie puszcza lewego powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 > Tak, tylko lambda z odpalaniem akurat nie ma nic wspólnego, czujnik temp. natomiast ma dużo. Jak mi padla lambda to go zalewalo jak zgasl to byl problem z odpaleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2011 Nastepne pytanie. Dlaczego wywala mi takie bledy? http://dl.dropbox.com/u/7787497/diagnostyka/capture_01011980_002903.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k4k7u5 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Nastepne pytanie. Dlaczego wywala mi takie bledy? > http://dl.dropbox.com/u/7787497/diagnostyka/capture_01011980_002903.jpg Na moje laickie oko wygląda to na zwarcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Nastepne pytanie. Dlaczego wywala mi takie bledy? > http://dl.dropbox.com/u/7787497/diagnostyka/capture_01011980_002903.jpg To posprawdzaj dobrze masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Na moje laickie oko wygląda to na zwarcie. Tyle to i ja wiem > To posprawdzaj dobrze masy. Ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > To posprawdzaj dobrze masy. Wyszlo, ze nie ma przejscia miedzy pinem 16 a silnikiem. Pin odpowiada za mase TPS, MAPa, gniazdka diagnostycznego oraz czujnikow temp powietrza i wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Pin podlaczony do masy i nareszcie nie rzuca tak obrotami po odpaleniu. Jednak nadal czasami trzeba dlugo krecic Czy przez to, ze po odpaleniu silnik wskakiwal na 2tys obrotow moglo mi wywalac caly czas silikon pod miska olejowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > Pin podlaczony do masy i nareszcie nie rzuca tak obrotami po odpaleniu. Jednak nadal czasami trzeba > dlugo krecic > Czy przez to, ze po odpaleniu silnik wskakiwal na 2tys obrotow moglo mi wywalac caly czas silikon > pod miska olejowa? Ale przecież to jest w miarę normalne, ten skok na 2krpm. Są setupy, gdzie skacze nawet wyżej. Co do odpalania, to w sumie nie wiem czy to ma jakiś związek, ale czy pin 26 od ECU odłączyłeś? Zakładam, że komp to 8/18F. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > Ale przecież to jest w miarę normalne, ten skok na 2krpm. Są setupy, gdzie skacze nawet wyżej. > Co do odpalania, to w sumie nie wiem czy to ma jakiś związek, ale czy pin 26 od ECU odłączyłeś? > Zakładam, że komp to 8/18F. Pin 26 jest nie podlaczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > Czy przez to, ze po odpaleniu silnik wskakiwal na 2tys obrotow moglo mi wywalac caly czas silikon > pod miska olejowa? Nie. Prędzej bagnet od oleju by ci wypchnęło niż silikon spod miski.Możliwe że przed składaniem źle było odtłuszczone i silikon się nie trzymał miejscami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2011 > Pin podlaczony do masy i nareszcie nie rzuca tak obrotami po odpaleniu. Jednak nadal czasami trzeba dlugo krecic Problem z wysokimi obrotami po odpaleniu oraz wysokimi jalowymi na ssaniu jest nadal. Tak samo dlugie krecenie na cieplym. Co zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2011 > Problem z wysokimi obrotami po odpaleniu oraz wysokimi jalowymi na ssaniu jest nadal. Tak samo > dlugie krecenie na cieplym. Co zrobic? Skokiem obrotów po odpaleniu aż tak bym się nie przejmował, aczkolwiek skoro masz problemy z kręceniem na ciepłym to może warto by podmienić krokowy i zobaczyć co będzie. Bo to, że sprawdzony i czyszczony jeszcze nic nie znaczy. Pisałem już zylion razy, mam łącznie trzy sztuki w piwnicy, wszystkie "poprawnie" działające, a tylko na czwartym co mam w samochodzie daje się jeździć Co masz na myśli wysokie obroty na zimnym? Przy tej pogodzie co jest teraz powinieneś mieć mniej więcej 1400-1500. EDIT: teraz się skapczyłem, że masz gaz, to w sumie nie moja działka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2011 > Skokiem obrotów po odpaleniu aż tak bym się nie przejmował, aczkolwiek skoro masz problemy z > kręceniem na ciepłym to może warto by podmienić krokowy i zobaczyć co będzie. Bo to, że > sprawdzony i czyszczony jeszcze nic nie znaczy. Pisałem już zylion razy, mam łącznie trzy > sztuki w piwnicy, wszystkie "poprawnie" działające, a tylko na czwartym co mam w samochodzie > daje się jeździć No wlasnie sie tak zastanawiam nad krokowym, moze on takie psikusy robi > Co masz na myśli wysokie obroty na zimnym? Przy tej pogodzie co jest teraz powinieneś mieć mniej > więcej 1400-1500. Mam okolo 1500-1600 > EDIT: teraz się skapczyłem, że masz gaz, to w sumie nie moja działka Zapomnialem ze na benzynie tak jest. Gaz ogarniam w 100% Czy te krokowce z allegro za ~50pln sa cos warte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2011 > No wlasnie sie tak zastanawiam nad krokowym, moze on takie psikusy robi > Mam okolo 1500-1600 Jeżeli za dużo, to w porywach 100-150, póki co zignoruj. > Zapomnialem ze na benzynie tak jest. Gaz ogarniam w 100% > Czy te krokowce z allegro za ~50pln sa cos warte? No więc z mojego doświadczenia wynika, że lepiej jest te 50 zeta oprawić w ramkę i powiesić na ścianie, więcej pożytku z tego będzie. Załatw sobie działającą używkę ricambi tylko przypilnuj, żeby do Twojej przepustnicy pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2011 > Jeżeli za dużo, to w porywach 100-150, póki co zignoruj. Czyli to normalne, ze po odpaleniu na zimnym leci odrazu do ponad 2tys a potem spada do 1,5tys? > No więc z mojego doświadczenia wynika, że lepiej jest te 50 zeta oprawić w ramkę i powiesić na > ścianie, więcej pożytku z tego będzie. Załatw sobie działającą używkę ricambi tylko > przypilnuj, żeby do Twojej przepustnicy pasował. To od czego pasuje krokowiec? Od 1.1spi tez podejdzie? Moze komus zalega i chce odsprzedac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2011 > Czyli to normalne, ze po odpaleniu na zimnym leci odrazu do ponad 2tys a potem spada do 1,5tys? > To od czego pasuje krokowiec? Od 1.1spi tez podejdzie? Moze komus zalega i chce odsprzedac? mi sie wala w garazu :D PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 Zauwazylem, ze jak zdejme dolot to auto odpala od strzalu obojetnie czy cieple czy zimne... ocb? O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 > Zauwazylem, ze jak zdejme dolot to auto odpala od strzalu obojetnie czy cieple czy zimne... ocb? > O.o to ci curewa dolot liczony wyspawal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > to ci curewa dolot liczony wyspawal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 Jest sens wymieniac czujnik temperatury cieczy skoro w iawscanie wskazania sa poprawne? Tak samo jest z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza. Krokowiec sprawny - podmieniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 > Jest sens wymieniac czujnik temperatury cieczy skoro w iawscanie wskazania sa poprawne? Tak samo > jest z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza. Nie ma żadnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 > Nie ma żadnego Skoro krokowiec i czujniki temp wody/powietrza sa ok to co mi padlo ze tak ciezko pali na cieplym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 > Skoro krokowiec i czujniki temp wody/powietrza sa ok to co mi padlo ze tak ciezko pali na cieplym czujnik na wale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 > Skoro krokowiec i czujniki temp wody/powietrza sa ok to co mi padlo ze tak ciezko pali na cieplym Masz zdjęcie tego dolotu co to po zdjęciu wspomaga odpalanie? Jeżeli masz masz iawscana, to go podłącz i spisz wartości czujników przed odpaleniem na ciepło. Może coś się nadmiernie nagrzewa, u mnie np. temp. powietrza w dolocie wg. czujnika w lecie jak się silnik "studzi" potrafi pokazać 80 stopni. Może masz podobny efekt z czujnikiem wody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 > czujnik na wale Nowy. > Masz zdjęcie tego dolotu co to po zdjęciu wspomaga odpalanie? > Jeżeli masz masz iawscana, to go podłącz i spisz wartości czujników przed odpaleniem na ciepło. > Może coś się nadmiernie nagrzewa, u mnie np. temp. powietrza w dolocie wg. czujnika w lecie > jak się silnik "studzi" potrafi pokazać 80 stopni. Może masz podobny efekt z czujnikiem > wody... Z tym dolotem to ja jeszcze musze sprawdzic. Bo silnik na dziwne humory i potrafi kilka razy pod rzad odpalic od strzala na cieplo i moglem wlasnie na to trafic pod zdjeciu dolotu stad to odczucie. Czujnik temp wody pokazuje prawidlowe skazania w kazdym zakresie ale jak jest z czujnikiem powietrza to musze sprawdzic. Dzieki za pomysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 > Masz zdjęcie tego dolotu co to po zdjęciu wspomaga odpalanie? > Jeżeli masz masz iawscana, to go podłącz i spisz wartości czujników przed odpaleniem na ciepło. > Może coś się nadmiernie nagrzewa, u mnie np. temp. powietrza w dolocie wg. czujnika w lecie > jak się silnik "studzi" potrafi pokazać 80 stopni. Może masz podobny efekt z czujnikiem > wody... Sprawdzalem dzisiaj w iawscanie co i jak. Wszystko rozgrzewa sie prawidlowo. Temp powietrza 32*C a temp wody 90*C. Na zimnym maja po rowno 4*C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 > Sprawdzalem dzisiaj w iawscanie co i jak. Wszystko rozgrzewa sie prawidlowo. Temp powietrza 32*C a > temp wody 90*C. Na zimnym maja po rowno 4*C. Aku sprawdzałeś też przy tym wszystkim? Mój też zaczął mi najpierw na ciepło dawać oznaki, potem po prostu siadł na totalne zero. Poza tym, nie chce mi się czytać w tył, co to znaczy, że długo kręci? 2-3 sek, czy powyżej 5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 > Aku sprawdzałeś też przy tym wszystkim? Mój też zaczął mi najpierw na ciepło dawać oznaki, potem po > prostu siadł na totalne zero. Poza tym, nie chce mi się czytać w tył, co to znaczy, że długo > kręci? 2-3 sek, czy powyżej 5? Aku jest ok, kreci caly czas ze stala predkoscia ale poprostu na zimnym krocej (1-2s) a na cieplym dluzej (czasem ponad 5s) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 > Aku jest ok, kreci caly czas ze stala predkoscia ale poprostu na zimnym krocej (1-2s) a na cieplym > dluzej (czasem ponad 5s) Kręcenie ze stałą prędkością jeszcze nic nie znaczy. Przez te 5 sek. są jakieś objawy próby odpalenia (krztuszenie się), czy po prostu kręci i nic? Dla świętego spokoju spróbowałbym z kabli od drugieo samochodu odpalić parę razy i zobaczyć co będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 > Kręcenie ze stałą prędkością jeszcze nic nie znaczy. Przez te 5 sek. są jakieś objawy próby > odpalenia (krztuszenie się), czy po prostu kręci i nic? Dla świętego spokoju spróbowałbym z > kabli od drugieo samochodu odpalić parę razy i zobaczyć co będzie Po prostu kreci i nic. Moge sprobowac ale watpie zeby to cos dalo bo 1.1 odpalalo zawsze od strzala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 > Po prostu kreci i nic. Moge sprobowac ale watpie zeby to cos dalo bo 1.1 odpalalo zawsze od > strzala. coś mnie się wydaje, że zalany jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 > coś mnie się wydaje, że zalany jest... Pompa od 1.1mpi i zaslepiony powrot w listwie na to wplywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2011 > Pompa od 1.1mpi i zaslepiony powrot w listwie na to wplywa? A caly osprzet silnika jest z 1,2? Jak tak to ja bym albo dorobil powrot albo sprobowal zmienic regulator w pompie na 2,5 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2011 > A caly osprzet silnika jest z 1,2? Tak. > Jak tak to ja bym albo dorobil powrot albo sprobowal zmienic regulator w pompie na 2,5 bara No z powrotem to gorzej ale regulator czemu nie A jak to zrobic? Od czego pasi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2011 > Tak. > No z powrotem to gorzej ale regulator czemu nie A jak to zrobic? Od czego pasi? Wyciagnij ten z listwy i wsadz go do kosza pompy a ten z pompy do listwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2011 > Wyciagnij ten z listwy i wsadz go do kosza pompy a ten z pompy do listwy Jak? Ktos tak juz robil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2011 > Jak? Ktos tak juz robil? Jak auto dostaje za duzo paliwa bo zamiast na listwie miec 2,5 bara ma 3,5 to trzeba cos z tym zrobic. Albo dorobic powrot albo zmienic regulator na pompie i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2011 > Tak. > No z powrotem to gorzej ale regulator czemu nie A jak to zrobic? Od czego pasi? Czemu gorzej , trochę węża paliwowego zbrojonego , kawałek rurki miedzianej i parę tyr-tyrek . Do tego kanał i z 30minut roboty z przerwą na browar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2011 > Czemu gorzej , trochę węża paliwowego zbrojonego , kawałek rurki miedzianej i parę tyr-tyrek . > Do tego kanał i z 30minut roboty z przerwą na browar Nie wiem jak sie podlaczyc pod kosz pompy zeby zrzucalo wache do baku. Nie wiem gdzie wiercic. Moze ktos podpowie bo nie chcialbym czegos spartolic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 > Nie wiem jak sie podlaczyc pod kosz pompy zeby zrzucalo wache do baku. Nie wiem gdzie wiercic. Moze > ktos podpowie bo nie chcialbym czegos spartolic Wyciagasz kosz i patrzysz gdzie sie mozesz przewiercic, robisz dziurke, wsadzasz jakiskawalek rurki na ciasno i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 > Nie wiem jak sie podlaczyc pod kosz pompy zeby zrzucalo wache do baku. Nie wiem gdzie wiercic. Moze > ktos podpowie bo nie chcialbym czegos spartolic postaram się jutro jakieś foto zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 > Wyciagasz kosz i patrzysz gdzie sie mozesz przewiercic, robisz dziurke, wsadzasz jakiskawalek rurki > na ciasno i tyle Tak tez zrobilem. Puscilem pod autem waz 8mm zbrojony i podlaczylem go do przewodu miedzianego 8mm (uzywany przy laczeniu wlewu ze zbiornikiem) ktory wpuscilem w wywiercony otwor w koszu. Akurat zrobilem go w takim fajnym wglebieniu wiec zalalem wszystko na koniec klejem na cieplo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.