Skocz do zawartości

naprawiłem...


patre

Rekomendowane odpowiedzi

> bo stary się zepsuł...

Jakie objawy? Jaka przyczyna usterki? Jakie konkretnie uszkodzenie?

> odkręciłem 4 torxy...

I co dalej zrobiłeś, żeby naprawić?

> z odkręcenia 4 śrubek?

Nie - z całości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie objawy? Jaka przyczyna usterki? Jakie konkretnie uszkodzenie?

zwarcie na obwodzie...

SV relay error...

zapalał sie bład w czasie jazdy i abs sie wyłaczał..

ładnie kolorowo było na liczniku...

> I co dalej zrobiłeś, żeby naprawić?

oglądasz ty w ogóle moje zdjecia które poblikuje?

> Nie - z całości...

jw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oglądasz ty w ogóle moje zdjecia które poblikuje?

Oglądam, dlatego się zainteresowałem, ale rozrzuciłes je po dwóch wątkach, nie dając opisu, a obrazków bez niego nie rozumiem.

Stąd sugestia referatu.

> jw...

jw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oglądam, dlatego się zainteresowałem, ale rozrzuciłes je po dwóch

> wątkach, nie dając opisu, a obrazków bez niego nie rozumiem.

> Stąd sugestia referatu.

mogłes zapytac wczesniej...

moje boje poblikuje juz od miesiąca...

to nie był uszkodzony czujnik jak sugerowało aso z centrali...

kazali jeździć aż sie zepsuje...

przy próbie znalezienia wadliwego czujnika okazało się z tyłu wieniec i czujniki są doskonale zabezpiczone przed zabrudzeniem a z przodu sa one zamontowane w gumowych manszetach i bez demontazu półosi sie by nie obyło...

olałem, bo uznałem ze to nieprawdopodobne...

przeszukałem całą instalacje w aucie...

zrobiłem wreszcie diagnostyke samego sterownika i niestety wychodziło pozytywnie...

pojechałem z tym do aso, bo nie wierzyłem w to co mówił mi uniscan... examiner smart tylko mnie utwierdził...

pojechałem i kupiłem hybryde, sterownik przełozyłem i gitara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zwarcie na obwodzie...

> SV relay error...

> zapalał sie bład w czasie jazdy i abs sie wyłaczał..

> ładnie kolorowo było na liczniku...

>

Witam wszystkich, a szczególnie mistrza Patre bow.gif. Jak słusznie Kolega zauważył wyżej ja też nie czytam dokładnie jego publikacji ribbon.gif i dopiero dzisiaj wpadłem na to, że mój aktualny problem być może jest rozwiązany w tym poście. Chodzi o zapalającą się okresowo kontrolkę ABS-u i wyłączanie się tegoż frown.gif. Jakiś czas temu pisałem, że po zapaleniu się kontrolki pojechałem do "warstatu" gdzie stwierdzili przetartą o manżetę izolację przewodu czujnika prawego przedniego koła. Naprawili go wtedy poprzez lutowanie i kazali jeździć aż się znowu zapali. Po mniej więcej dwóch tygodniach zaczęła się zapalać więc pojechałem, stwierdzili, że w takim razie trzeba wymienić czujnik co tez zrobili. Niestety po kolejnych kilku dniach pokazała się znowu oink.gif. Posprawdzali pozostałe czujniki i kable i ... rozłożyli ręce, zaproponowali ... wizytę w ASO screwy.gif. Rad nie rad, zmęczony żółtym kolorem na desce i permanentnym brakiem ABS-u w czasach gdy przy ujemnej temperaturze pada deszcz !!! zgodziłem się. Panowie z ASO (Dukiewicz) podpięli examiner i wykryli usterkę czujnika p.p. koła. Po informacji, że jest wymieniony, wykasowali błąd, skasowali 100 PLN i kazali jechać. Po 150 metrach od ich bramy kontrolka zabłysła żółciutko jak zawsze sciana.gif. Wróciłem - nie uwierzyli - jeden z panów musiał się przejechać zeby wydedukować, że pewnie jest zabrudzona część piasty odpowiedzialna za impulsy dla czujnika, już chcieli ją wymieniać, ale po moim proteście skończyło się na myciu tego czegoś. Niestety kontrolny wyjazd zaowocował kolejnym zapaleniem się kontrolki po kilkuset metrach confused.gif. Wtedy stwierdzili, że muszę zostawić auto na kilka dni, a oni "przelecą" instalację elektryczną krok po kroku bo podejrzewają przerwę,okresowy brak kontaktu itp. Na pytanie o samochód zastępczy nie odpowiedzieli udając, że nie słyszą (chyba) więc podziękowałem i tak morduję się z tym już ładnych parę dni (kiedyś zapalała się rzadziej, wydawało mi się, że podczas przejeżdżania przez wertepy co mogło wynikać z zasugerowania się tą diagnozą o możliwej przerwie w instalacji, wymyśliłem nawet patent polegający na wyłączaniu zapłonu po zapaleniu się kontrolki i ponownym uruchomieniu screwy.gif co powodowało powrót "normalności" do kolejnego zapalenia się, ale teraz odnoszę wrażenie, że zapala się już zupełnie niezależnie od położenia samochodu, tzn. również podczas postoju, a także podczas działania ABS-u jeżeli akurat jest hehe.gif).

Przepraszam za taki poemat, ale chciałbym wreszcie zamknąć ten temat i móc cieszyć się z dobrej roboty włoskich (?) inżynierów i stąd parę pytań do Kolegi Patre:

- czy opisane objawy podchodzą pod Twój przypadek?

- jeżeli tak to jak zabrać się za ten sterownik, gdzie tego szukać (w sensie zakupu), jakie koszty?

- jeżeli nie to co robić dalej żeby nie wymieniać całego, jak niektórzy sugerują, "modułu" ABS-u?

Dziękuję za wszelkie wskazówki i jeszcze raz przepraszam za długie przynudzanie ...

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

> Przepraszam za taki poemat, ale chciałbym wreszcie zamknąć ten temat

> i móc cieszyć się z dobrej roboty włoskich (?) inżynierów i stąd

> parę pytań do Kolegi Patre:

> - czy opisane objawy podchodzą pod Twój przypadek?

tak... kasowanie poprzez ponowny zapłon...

zapalała się po 2, 10, 30, 200 kilometrach, niezależnie od stanu nawierzchni, temperatury, opadów, wilgotności... choć powiem, że zimą to sie nasiliło i... zaczęło mi zapalać na postoju...

aaaale u mnie sterownik nie przechodził standardowych testów na diagnoskopie...

miód malina rzeczy on sprawdza...

zakładam, że panowie z aso jeszcze nie odkryli tej funkcji w egzaminerze... lub nie przeczytali instrukcji do tego cuda...

> - jeżeli tak to jak zabrać się za ten sterownik, gdzie tego szukać (w

> sensie zakupu), jakie koszty?

nie wiem z którego roku masz auto...

pompa jest hybrydowa i sterownik jest przymocowany do pompy...

stare absy można miec za 150-200 zika... nowe troche drozej... zalezy od rejonu PL i popytu na to...

> - jeżeli nie to co robić dalej żeby nie wymieniać całego, jak

> niektórzy sugerują, "modułu" ABS-u?

wymienisz sam sterownik jeśli pompa absu przejdzie test...

to sie sprawdza na każdym diagnoskopie... uniscan też to ma...

> Dziękuję za wszelkie wskazówki i jeszcze raz przepraszam za długie

> przynudzanie ...

> Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .

> tak... kasowanie poprzez ponowny zapłon...

> zapalała się po 2, 10, 30, 200 kilometrach, niezależnie od stanu

> nawierzchni, temperatury, opadów, wilgotności... choć powiem, że

> zimą to sie nasiliło i... zaczęło mi zapalać na postoju...

No to wygląda na to samo ...

> aaaale u mnie sterownik nie przechodził standardowych testów na

> diagnoskopie...

> miód malina rzeczy on sprawdza...

> zakładam, że panowie z aso jeszcze nie odkryli tej funkcji w

> egzaminerze... lub nie przeczytali instrukcji do tego cuda...

Tzn., że powinni zrobić test samego sterownika jeszcze podczas mojej pierwszej wizyty I być może byłoby wszystko wiadomo ???

> nie wiem z którego roku masz auto...

2000 ...

> pompa jest hybrydowa i sterownik jest przymocowany do pompy...

Szczerze mówiąc nie wiem gdzie on tam jest ...

> stare absy można miec za 150-200 zika... nowe troche drozej... zalezy

> od rejonu PL i popytu na to...

No "stolyca", pewnie drożej :-))) ...

> wymienisz sam sterownik jeśli pompa absu przejdzie test...

Tzn., że jeżeli nie przejdzie to całość do wymiany ???

> to sie sprawdza na każdym diagnoskopie... uniscan też to ma...

Niestety nie znam nikogo z uniscanem w mojej okolicy :-(((

> > Pozdrawiam,

Dzięki za odzew jutro spróbuję znowu do tego podejść ...

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tzn., że powinni zrobić test samego sterownika jeszcze podczas mojej

> pierwszej wizyty I być może byłoby wszystko wiadomo ???

powinni zrobić kompletną diagnostykę...

skasowanie błędu to nie naprawa...

a;e jesli u ciebie jest błąd konkretnego czujnika sprawdziłbym instalacje...

> Tzn., że jeżeli nie przejdzie to całość do wymiany ???

test elektrozaworów zrób...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powinni zrobić kompletną diagnostykę...

> skasowanie błędu to nie naprawa...

> a;e jesli u ciebie jest błąd konkretnego czujnika sprawdziłbym

> instalacje...

> test elektrozaworów zrób...

Witam,

dzięki za porady, ale z braku czasu nie bardzo mogę się tym zająć, z drugiej strony do "warstatu" mam z pracy 100 m więc zleciłem im poszukiwanie "hybrydy" hehe.gif. Stwierdzili, że samego używanego sterownika nie kupię chyba, że zamawiając w ASO (nawet dzwonili w tej kwestii, ale facio z ASO nie bardzo kumał o co chodzi no.gif) więc namierzyli jakiś szrot, który oferuje całość (hybrydę ?) za ok. 500 PLN. Ale od razu powstał problem: w aucie jest ABS firmy ATE, a szrot oferuje towar Boscha, TRW i jeszcze kogoś, ale nie ATE. Czy hybrydy różnych producentów są kompatybilne z resztą samochodu (zarówno mechanicznie np. rozmieszczenie przewodów jak i elektr-ycznie/-onicznie) ? Raczej wykluczam możliwość zamontowania sterownika Boscha do pompy ATE, ale może się mylę ? Może moglibyście polecić jakieś źródło, gdzie takie graty można nabyć bez ryzyka i niedrogo ...

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> dzięki za porady, ale z braku czasu nie bardzo mogę się tym zająć, z

> drugiej strony do "warstatu" mam z pracy 100 m więc zleciłem im

> poszukiwanie "hybrydy" . Stwierdzili, że samego używanego

> sterownika nie kupię chyba, że zamawiając w ASO (nawet dzwonili

> w tej kwestii, ale facio z ASO nie bardzo kumał o co chodzi )

hybryda występuje jak częśc zamienna...

nie ma możliwosci zanabycia samego sterownika...

no chyba ze w firmach sopecjalizujących sie w ich naprawie, ale to sie raczej nie bedzie opłacało...

> więc namierzyli jakiś szrot, który oferuje całość (hybrydę ?) za

> ok. 500 PLN. Ale od razu powstał problem: w aucie jest ABS

> firmy ATE, a szrot oferuje towar Boscha, TRW i jeszcze kogoś,

> ale nie ATE. Czy hybrydy różnych producentów są kompatybilne z

> resztą samochodu (zarówno mechanicznie np. rozmieszczenie

> przewodów jak i elektr-ycznie/-onicznie) ? Raczej wykluczam

> możliwość zamontowania sterownika Boscha do pompy ATE, ale może

> się mylę ? Może moglibyście polecić jakieś źródło, gdzie takie

> graty można nabyć bez ryzyka i niedrogo ...

spisz wszystkie numery z tabliczki znamionowej która znajduje się pod strownikiem... masz ją na zdjęciach...

ja se je spisałem i na ich podstawie dobrałem sobie sterownik...

jeśli wtyk do strownika jest taki sam top z grubsza wszystko będzie działać

spisz także numer wytłoczony na spodzie sterownika...

wszystko jest kompatybilne...

mają grać tylko numery... ważny jest rocznik...

czekam na wiesci..

ps. zadzwon do szczecina na szrot, bo widziałem kilka sztuk...

fita ebc 430 tyle na początek...

porównaj sobie numery na zdjęciach trw i karlseya... tylko literka była inna... ale to pewnie oznaczenie zakładu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hybryda występuje jak częśc zamienna...

> nie ma możliwosci zanabycia samego sterownika...

> no chyba ze w firmach sopecjalizujących sie w ich naprawie, ale to

> sie raczej nie bedzie opłacało...

Ok.

> spisz wszystkie numery z tabliczki znamionowej która znajduje się pod

> strownikiem... masz ją na zdjęciach...

> ja se je spisałem i na ich podstawie dobrałem sobie sterownik...

> jeśli wtyk do strownika jest taki sam top z grubsza wszystko będzie

> działać

> spisz także numer wytłoczony na spodzie sterownika...

> wszystko jest kompatybilne...

> mają grać tylko numery... ważny jest rocznik...

> czekam na wiesci..

Rozumiem, ze po wyciągnięciu wszystkiego z samochodu można sie dostać do tych numerów, od góry ledwo udało się odczytać to ATE, dzisiaj nie rozbierali tego żebym miał czym wrócić do domu, jutro mam nadzieje, wejdą w to z należnym zaangażowaniem ...

> ps. zadzwon do szczecina na szrot, bo widziałem kilka sztuk...

??? ... jakiś phone number ???

> fita ebc 430 tyle na początek...

> porównaj sobie numery na zdjęciach trw i karlseya... tylko literka

> była inna... ale to pewnie oznaczenie zakładu...

Który numerek jest najważniejszy ? Może ten na wysokości tego "EBC 430" ? Gdzie może być zaszyty rok produkcji?

Dzięki,

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok.

> Rozumiem, ze po wyciągnięciu wszystkiego z samochodu można sie dostać

> do tych numerów, od góry ledwo udało się odczytać to ATE,

po zdjęciu sterownika masz na odwrocie...

> dzisiaj nie rozbierali tego żebym miał czym wrócić do domu,

> jutro mam nadzieje, wejdą w to z należnym zaangażowaniem ...

> ??? ... jakiś phone number ???

masz w kontaktach...

> Który numerek jest najważniejszy ? Może ten na wysokości tego "EBC

> 430" ? Gdzie może być zaszyty rok produkcji?

wsyzstkie muszą sie pokrywać, prócz numeru z kodu kreskowego...

rocznik niesitotny...

bo rozróznia sie wersje przed i po FL...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po zdjęciu sterownika masz na odwrocie...

> masz w kontaktach...

> wsyzstkie muszą sie pokrywać, prócz numeru z godu kreskowego...

> rocznik niesitotny...

> bo rozróznia sie wersje przed i po FL...

Ok. dzięki, jutro spróbuję z tym powalczyć, dam znać jak poszło ...

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zgodnie z obietnicą informuję, że mam wymienioną hybrydę i przynajmniej na razie kontrolka się nie świeci a ABS działa. Koszt 600 PLN shocked.gif, ale co zrobić ... Nie świętuję specjalnie żeby nie zapeszyć hehe.gif. Dziękuję Koledze Patre za cenne uwagi bow.gif.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> zgodnie z obietnicą informuję, że mam wymienioną hybrydę i

> przynajmniej na razie kontrolka się nie świeci a ABS działa.

> Koszt 600 PLN , ale co zrobić ... Nie świętuję specjalnie żeby

> nie zapeszyć . Dziękuję Koledze Patre za cenne uwagi .

> Pozdrawiam,

całą hybryde?

czy sam sterownik?

cena niezła za tą usługe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> całą hybryde?

> czy sam sterownik?

Całą, ci z "warstatu" nieźle się spisali bo już na rano mieli ściągnięty identyczny zestaw jak ten w samochodzie (firmy ATE z naklejką na sterowniku "Made in Philippines" !!!! i takimi samymi numerkami)

> cena niezła za tą usługe...

Na razie nie zapłaciłem, mam testować, oni też już nie wiedzą co tam mogłoby jeszcze szwankować, oby się już nie zapaliła ...

Jeszcze raz dzięki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Całą, ci z "warstatu" nieźle się spisali bo już na rano mieli

> ściągnięty identyczny zestaw jak ten w samochodzie (firmy ATE z

> naklejką na sterowniku "Made in Philippines" !!!! i takimi

> samymi numerkami)

skąd? icon_eek.gif

zlosnik2.gif

mogli sam sterownik... 10 minut roboty zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skąd?

> mogli sam sterownik... 10 minut roboty

niewiem.gif może ze stojącej pod warstatem innej Bravy biglaugh.gif, w każdym razie hybryda miała tak samo "fachowo" ucięte przewody jak ta na Twoich zdjęciach hehe.gif

Stwierdzili, że za jednym zamachem wyeliminują prawdopodobieństwo szwankowania któregoś z tych elektrozaworów, skoro i tak nie można kupić samego sterownika ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może ze stojącej pod warstatem innej Bravy , w każdym razie

> hybryda miała tak samo "fachowo" ucięte przewody jak ta na

> Twoich zdjęciach

> Stwierdzili, że za jednym zamachem wyeliminują prawdopodobieństwo

> szwankowania któregoś z tych elektrozaworów, skoro i tak nie

> można kupić samego sterownika ...

podac konto?

u mnie porada słono kosztuje biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe

> chyba bede musiał sie wybrac w polske co by congratsy pozbierac...

A ja chyba podjadę na wał nad Wisłą, wysiądę zamykając delikatnie "strzelające" drzwi (ogranicznik własnie szlag trafił sciana.gif) i równie delikatnie popchnę ten cud techniki w stronę rwącego nurtu, niech teraz on (ten nurt) się z tym szarpie bo ja już nie mam sił wrrr.gif, po dwóch dniach spokoju znienawidzona kontrolka ABS-u zapaliła się jakby nigdy nic na prostej, równej drodze, ja tradycyjnie do boku, zapłon off, potem on i do przodu no i zgasła, ale ile można ...

Czy jesteście w stanie podpowiedzieć co jeszcze tam może siedzieć bo wszyscy, którzy dotykali się tego dziadostwa rozkładają ręce niewiem.gif

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam sił , po dwóch dniach spokoju znienawidzona kontrolka ABS-u

> zapaliła się jakby nigdy nic na prostej, równej drodze, ja

> tradycyjnie do boku, zapłon off, potem on i do przodu no i

> zgasła, ale ile można ...

no to instalacje masz gdzies uszkodzoną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witaj,

> no ale czy w takim razie nie powinna się świecić stale, dlaczego po

> każdej ingerencji w ten układ jest jakiś czas dobrze ??? Ręce

> opadają ...

pytałem się czy była robiona diagnostyka sterownika i pompy...

jeśli masz error pt "czujnik prawego koła" to znak że rozwiązanie masz na dłoni...

sprawdź dokładnie instalacje... moze połączenia masz uszkodzone i nie ma dobrego przejscia...

megaomomierz powinien dać wynik...

pisałeś, że miałes uszkodzną manszete... może tam jest przyczyna...

szkiełko w ręke i szukamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytałem się czy była robiona diagnostyka sterownika i pompy...

> jeśli masz error pt "czujnik prawego koła" to znak że rozwiązanie

> masz na dłoni...

> sprawdź dokładnie instalacje... moze połączenia masz uszkodzone i nie

> ma dobrego przejscia...

> megaomomierz powinien dać wynik...

> pisałeś, że miałes uszkodzną manszete... może tam jest przyczyna...

> szkiełko w ręke i szukamy...

Warstat szuka, chociaż mierzyli wszystkie (?) oporności juz przy pierwszej reklamacji (w sumie już ze trzy razy !!!). Ponoć wszystkie są ok. to co, mają pruć wiązki ??? Toż to roboty na lata no.gif.

Manszeta (-żeta?) uszkodziła kabel poprzedniego czujnika, po wymianie mieli go ułożyć tak żeby już do tego nie doszło. Nie było diagnostyki sterownika i pompy, ale skoro po wymianie jest to samo ? Wyciągnęli nawet prawą piastę jak sugerowało ASO, wyczyścili (stwierdzili, że było czyste zlosnik.gif) i dalej to samo no.gif ...

Ratunku !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Warstat szuka, chociaż mierzyli wszystkie (?) oporności juz przy

> pierwszej reklamacji (w sumie już ze trzy razy !!!). Ponoć

> wszystkie są ok. to co, mają pruć wiązki ??? Toż to roboty na

> lata.

ja swoją instalacje prułem miesiąc zlosnik.gifzlosnik.gif

> Nie było

> diagnostyki sterownika i pompy, ale skoro po wymianie jest to

> samo ?

gdyby była diagnostyka oszczędziłbyś czas i 600 zika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdyby była diagnostyka....

Byłem w ASO... dzisiaj, bo świeci kontrolka ABS-u.

Okazuje się że pompa ABS-u działa cały czas( tu musiałby być dłuuugi opis, ale to może innym razem ).

Diagnoza ASO, albo centralka, albo może nie ma jakiejś masy !

Trzeba szukać, a ich elektryk na urlopie.

W okolicy mam jeszcze dwie stacje ASO ... ale jak i tam elektrycy na urlopie, to kolejne 50 PLN z kieszeni.

Ehhh, gdyby diagności czytali takie fora, ich klienteli byłoby lżej ( i taniej i mniej nerwów )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Diagnoza ASO, albo centralka, albo może nie ma jakiejś masy !

> Trzeba szukać, a ich elektryk na urlopie.

ooo następny zlosnik2.gif

ty weź im powiedz że jedna masa na kielichu pod śrubą...

a druga w złączu do sterownika...

albo juz nie jedź do tego aso zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja swoją instalacje prułem miesiąc

Jest decyzja, jutro mają jechać po całości ... jak będzie trzeba to i dwa miesiące zlosnik.gif

> gdyby była diagnostyka oszczędziłbyś czas i 600 zika...

Nie mają komputera no.gif, a ci z ASO umieją raptem wykasować błąd czujnika wrrr.gif, poza tym brak czasu, wygoda (blisko do warstatu), lenistwo itd. Na szczęście nie zaplaciłem więc zmartwienie po ich stronie (?)...

Dzisiaj jeszcze raz zaglądali do wszystkich czujników i mierzyli te oporności, złożyli do kupy żebym miał czym wrócić do domu. Ruszyłem, tradycyjnie kontrolka zgasła i ... przez pierwsze 5 km miałem ABS permanentny tzn. nawet lekkie puknięcie w pedał powodowało jego zadziałanie nawet na mokrej jezdni co przecież normalnie się nie zdarza i dramatyczne wydłużenie drogi hamowania (nie mówię o zaśnieżonej czy oblodzonej tylko mokrej jezdni) !!!! Jak już mnie to doprowadziło po raz kolejny do szału kopnąłem w pedał kilka razy i ... zapaliła się znajoma kontrolka a ja odzyskałem hamulce. Kolejny objaw czegoś nienormalnego co dzieje się z tym układem, słyszałeś o czymś takim ? Czy przy pedale hamulca nie ma jakiegoś czujnika skojarzonego z ABS-em (tzn. czy ten od stopu nie ma jakichś dodatkowych funkcji sterujących elektroniką)? Już najrózniejsze dziwy kołaczą się po mej biednej głowie confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mają komputera

eeeeeeeeeeee

no to jest szukanie po omacku... oslabiony.gif

głupiego robota...

w ten sposób mozna wymienic wszystko...

czy ty nie masz gdzies zwarcia?

któryś czujnik generuje fałszywy błąd...

podpiecie pod egzaminer i jazda z testerem wykazałaby anomalie...

276296287-00.jpg

post-17222-14352467708144_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> > któryś czujnik generuje fałszywy błąd...

> podpiecie pod egzaminer i jazda z testerem wykazałaby anomalie...

Podpięcie, które było wykazało błąd czujnika p.p., który został wymieniony, potem stwierdzili, że piasta brudna, też została oczyszczona, a potem kazali zostawić auto na tydzień żeby szukać ... wolałem oddać do tych z warstatu, ale kto wie czy nie skonczy się na ASO. Echh gdyby ZS był bliżej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podpięcie, które było wykazało błąd czujnika p.p., który został

> wymieniony, potem stwierdzili, że piasta brudna, też została

> oczyszczona, a potem kazali zostawić auto na tydzień żeby szukać

> ... wolałem oddać do tych z warstatu, ale kto wie czy nie

> skonczy się na ASO.

a co to za warsztat co naprawia abeesy bez podstawowych narzędzi? zlosnik2.gif

> Echh gdyby ZS był bliżej

nie narzekam zlosnik.gifzlosnik.gif

aaaale z tego co wiem to centralaki mają swój tester...

dwiesiódemki wspomniał o tym...

hop-siup i masz na tacy errora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>

> Okazuje się że pompa ABS-u działa cały czas( tu musiałby być dłuuugi

> opis, ale to może innym razem ).

Może jednak mógłbyś trochę opisać, czy to oznacza ABS permanentny, o którym pisałem wyżej ?

> Diagnoza ASO, albo centralka, albo może nie ma jakiejś masy !

Gdybyś potrzebował używaną pompę razem ze sterownikiem (centralką ?) - hybrydę jak ją nazywa Kolega Patre - to mam taką w zapasie (firmy ATE).

> Ehhh, gdyby diagności czytali takie fora, ich klienteli byłoby lżej (

> i taniej i mniej nerwów )

ok.gif

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co to za warsztat co naprawia abeesy bez podstawowych narzędzi?

Młotków i przecinaków ci u nich dostek grinser006.gif więc nie rozumiem pytania ...

> aaaale z tego co wiem to centralaki mają swój tester...

> dwiesiódemki wspomniał o tym...

> hop-siup i masz na tacy errora...

No tak wspominał o jakimś klubowym, ale ja nie uczestniczyłem w tym projekcie, trochę głupio ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Młotków i przecinaków ci u nich dostek więc nie rozumiem pytania

> ...

komputer czy telewizor tez młotkiem naprawiasz?

> No tak wspominał o jakimś klubowym, ale ja nie uczestniczyłem w tym

> projekcie, trochę głupio ...

eeeetam...

będą zachwyceni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ty sie nie obrażaj na auto tyko na serwis

Auto super, ale dlaczego mimo, że człowiek o nie dba i ładuje kupę kasy odpłaca takimi numerami ??? niby wszystko na swoim miejscu, ale zawsze jest jakieś ale ...

A serwis? Szkoda słów ...

> spoko...

> kochaja mnie tam

A nie boisz się, że powołując się na Ciebie mogę Ci spaprać reputację ? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.