Bubas10 Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 Ewidentnie to ciężkie odpalanie ma związek z temperaturą na zewnątrz. W poniedziałek odpalałem samochód przed pracą przy temp +6,5 st i odpaliła "od strzału", a wczoraj było 0 st i znów ciężko paliła Byłem na komputerze, nie pokazuje żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Ewidentnie to ciężkie odpalanie ma związek z temperaturą na zewnątrz. W poniedziałek odpalałem > samochód przed pracą przy temp +6,5 st i odpaliła "od strzału", a wczoraj było 0 st i znów > ciężko paliła Byłem na komputerze, nie pokazuje żadnych błędów. napisałeś posta i co dalej? ani nie zadajesz zadnego pytania, ani nie prosisz o pomoc a najważniejsze skad mamy wiedzieć jaki masz tam silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Ewidentnie to ciężkie odpalanie ma związek z temperaturą na zewnątrz. W poniedziałek odpalałem > samochód przed pracą przy temp +6,5 st i odpaliła "od strzału", a wczoraj było 0 st i znów > ciężko paliła Byłem na komputerze, nie pokazuje żadnych błędów. Ale że co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > napisałeś posta i co dalej? > ani nie zadajesz zadnego pytania, ani nie prosisz o pomoc a najważniejsze skad mamy wiedzieć jaki > masz tam silnik Tak chciał się wyżalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Tak chciał się wyżalić pewnie chciał nas w ten sposób uświadomić, że zima zbliża się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > a najważniejsze skad mamy wiedzieć jaki > masz tam silnik No jak to jaki .... taki co ciężko odpala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > No jak to jaki .... taki co ciężko odpala Ale tylko jak jest "0" stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
115750 Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Ewidentnie to ciężkie odpalanie ma związek z temperaturą na zewnątrz. Co według Ciebie znaczy ciężkie odpalanie? Odpala za 5-tym kręceniem czy za 1-rwszym ale po 5 sekundach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubas10 Napisano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 już kiedyś pisałem posta o tym, ale ktoś życzliwy go usunął. Mam silnik 1,3 cdti. długo trzeba kręcić, koło 20 sekund żeby odpalić. i czasem 2 x to powtórzyć. ale tak jak piszę tylko jak spada temperatura, ja jest ciepło jest ok. po odpaleniu jest chmura białego dymu. może ktoś miał taki przypadek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 grzej dwa razy świecami przed uruchomieniem a problem powinien zniknąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > już kiedyś pisałem posta o tym, ale ktoś życzliwy go usunął. Taaaa... KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > A przypomnij jaki był jego tytuł? Czy przypadkiem nie "Astra H pomocy" albo "Astra H problem"? czyżbyś maczał w tym palce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > czyżbyś maczał w tym palce? Oj tam oj tam... Tak tylko "szczeliłem" bo nie ma innego powodu dla którego wątek mógłby zniknąć.. Wyedytowałem, bo znalazłem... Co ciekawe, krisb udzielił tam odpowiedzi... Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Wyedytowałem, bo znalazłem... czyli watek nie zniknął a tylko kolega nie potrzafił znaleźć swojego tematu pisanego niecały miesiac temu, bo nie rozumiem o szo chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > czyli watek nie zniknął a tylko kolega nie potrzafił znaleźć swojego tematu pisanego niecały miesiac temu No dokładnie... Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > już kiedyś pisałem posta o tym, ale ktoś życzliwy go usunął. Mam silnik 1,3 cdti. Problemem jest za słaby rozrusznik. Opel o tym wie i od grudnia 2007 montowano w fabryce zmodyfikowany o nr 93 192 995 rozrusznik o większej wydajności, który szybciej przeprowadzi silnik przez zakres rezonansu dwumasowego koła zamachowego. Poza tym akumulator musi być w pełni sprawny i całkowicie naładowany. Zwykłe ładowanie podczas jazdy może nie wystarczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Poza tym akumulator musi być w pełni sprawny i całkowicie naładowany. Zwykłe ładowanie podczas > jazdy może nie wystarczać. A czm się różni ładowanie podczas jazdy od takiego w domu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > A czm się różni ładowanie podczas jazdy od takiego w domu? Skrót myślowy. W domu sie ładuje a nie ma obciążeń wiec aku sie naładuje do końca. Jak masz niezły wypas w aucie to altek może nie starczyć na doładowanie w niesprzyjających warunkach. Ja mam w Astrze H 140 A i wcale nie jest za bogato. Po nocnym doładowaniu czuć różnicę w odpalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Problemem jest za słaby rozrusznik. Opel o tym wie i od grudnia 2007 montowano w fabryce > zmodyfikowany o nr 93 192 995 rozrusznik o większej wydajności, który szybciej przeprowadzi > silnik przez zakres rezonansu dwumasowego koła zamachowego. > Poza tym akumulator musi być w pełni sprawny i całkowicie naładowany. Zwykłe ładowanie podczas > jazdy może nie wystarczać. Czy dotyczyło to tylko diesli czy benzyny też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Czy dotyczyło to tylko diesli czy benzyny też? Tylko diesel 13DTH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubas10 Napisano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 W sumie to wszystko miałem sprawdzane i wszystko jest ok, akumulator brzytwa. Dlaczego jak jest ciepło to odpala normalnie, a temperatura spada poniżej 5 st i się cyrki dzieją?? Czy nie ma jakiegoś czujnika temperatury który podaje do kompa wartość i za dużo paliwa np?? Tak jak pisałem, jak już odpalę to jest chmura białego dymu. Dla mnie to wygląda (dla mnie laika) jakby za bogata mieszanka była. A tematu faktycznie nie mogłem znaleźć, który pisałem wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 > Dlaczego jak jest > ciepło to odpala normalnie, a temperatura spada poniżej 5 st i się cyrki dzieją?? Bo rozrusznik nie ma siły pociągnąć. Olej jest gęstszy, paliwo zimniejsze itp... Chmura dymu może być prostego powodu. Kręcisz 15 sekund , auto nie odpala ale paliwo na tłoki idzie i sie nie spala tylko tłok wyrzuca je w wydech. Jak już auto odpali to paliwo które sie lało wcześniej tez sie spala ale w sposób niekontrolowany i mamy chmurę dymu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 Dwa razy już Ci proponowano: grzej świece 2 razy. Próbowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubas10 Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 > Dwa razy już Ci proponowano: grzej świece 2 razy. Próbowałeś? próbowałem nawet 4 x świece grzać, bez różnicy, pali tak samo. świece na 100% dobre, bo sprawdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
115750 Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 > Problemem jest za słaby rozrusznik. Czy poza 1.3 nie dotyczy to również przypadkiem 1.7 CDTI? Ja na zimnym silniku muszę pokręcić od 1 do 5 sek. Martwi mnie to trochę, kiedy czytam, że innym zapala niby na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 > Czy poza 1.3 nie dotyczy to również przypadkiem 1.7 CDTI? Nie . Dotyczy wyłącznie aut z silnikami Y13DT/ Z13DT/ Z13DTH/ Z13DTJ wyprodukowanych do połowy grudnia 2007 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubas10 Napisano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2012 Witam. W końcu trafiłem na dobrego mechanika. I okazało się co dolega mojej Astrze. Zaczął mechanik od sprawdzenia kompresji i się okazało, że nie trzyma ciśnienia. Wypalone zawory i wszystko jasne. Zawory wymienione, głowica zregenerowana i samochód odpala jak ta lala Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.