Skocz do zawartości

kto pomoże zinterpretować logi dynamiczne 1.9 tdi ALH


boossu

Rekomendowane odpowiedzi

> A jak błąd siedział w ECU?

> IMO trochę przeładowywuje.

no własnie przeładowanie, nie pamiętam dokładnie kodu błędu zlosnik.gif przeganiać aż pomoże, turbo do czyszczenia? czy może któryś z zaworów? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie przeładowanie, nie pamiętam dokładnie kodu błędu przeganiać aż pomoże, turbo do

> czyszczenia? czy może któryś z zaworów?

sprawdz podcisnienia. ja mialem problem z nimi jakmi moj AGR przeladowywal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie przeładowanie, nie pamiętam dokładnie kodu błędu przeganiać aż pomoże, turbo do

> czyszczenia? czy może któryś z zaworów?

Tutaj nie ma co czyścić - jest zwykły wastegate który raczej nie ma prawa się zacinać.

Zacząłbym od sprawdzenia czy nie zgnił mieszek przy turbinie, później wymienił wężyki i na koniec spróbował podmienić zawór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj nie ma co czyścić - jest zwykły wastegate który raczej nie ma prawa się zacinać.

> Zacząłbym od sprawdzenia czy nie zgnił mieszek przy turbinie, później wymienił wężyki i na koniec

> spróbował podmienić zawór.

czyli według Ciebie nie zapiekły się kierownice hmm.gif dziwne, że po lekkim przegonieniu narazie bląd nie wyskakuje icon_rolleyes.gif, Mieszek przy turbo to chyba tylko po omacku bo zbytnio bez wyciągania się nie da, o zawór pewnie N75 chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taa takie co robia SSSSSSS szcegolnie te do N75

IMO lekko przeładowywuje, więc myślałem , że raczej winna będzie turbina a nie osprzęt- tymbardziej, że głównym użytkownikiem jest kobieta zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli według Ciebie nie zapiekły się kierownice dziwne, że po lekkim przegonieniu narazie bląd nie

> wyskakuje , Mieszek przy turbo to chyba tylko po omacku bo zbytnio bez wyciągania się nie da,

> o zawór pewnie N75 chodzi?

tam nie ma zmiennej geometri, zwykle turbo i proste sterowanie, tak cgodzi o zawor N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tam nie ma zmiennej geometri, zwykle turbo i proste sterowanie, tak cgodzi o zawor N75

to może pomyliłem oznaczenie silnika zlosnik.gif auto 2004 rok 1.9 TDI, 100% jest zmienna geometria icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli według Ciebie nie zapiekły się kierownice dziwne, że po lekkim przegonieniu narazie bląd nie

> wyskakuje , Mieszek przy turbo to chyba tylko po omacku bo zbytnio bez wyciągania się nie da,

> o zawór pewnie N75 chodzi?

Musisz zanurkować pod auto z kanału i zobaczyć czy sztanga porusza się bez zacięć, mieszek można sprawdzić ściągając wężyk z króćca - jeśli widać choć trochę rudego lub wypadnie syf to mieszek prędzej czy później do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to może pomyliłem oznaczenie silnika auto 2004 rok 1.9 TDI, 100% jest zmienna geometria

No to torchę zmienia postać rzeczy, ale moja porada generalnie ta sama - zobacz jak chodzi sztanga i jak wygląda mieszek. U mnie dokładnie w tym samym roczniku rok temu wymieniałem, choć z zewnątrz źle nie wyglądał ale ze środka sypała się ruda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to bedzie silnik ALH 90KM na VP i zmiennej geometrii

dzięki ok.gif, auto szwagra więc oznaczenie wymyśliłem na szybko z głowy bazując na lekkiej wiedzy o TDI'kach, choć osobiście posiadałem zawsze TDI na PD zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki , auto szwagra więc oznaczenie wymyśliłem na szybko z głowy bazując na lekkiej wiedzy o

> TDI'kach, choć osobiście posiadałem zawsze TDI na PD

spoko mam u siebie 1,9TDI AGR na VP a kumpel ma ALH wiec trudno nie bylo biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki , auto szwagra więc oznaczenie wymyśliłem na szybko z głowy bazując na lekkiej wiedzy o

> TDI'kach, choć osobiście posiadałem zawsze TDI na PD

Imho to istotne. Bo systemy sterowania zgoła inne.

Tak czy siak. Najpierw sztanga/aktuator no i oczywiście wężyki. Jak to nie da rady to zaworek. Na próbę można podmienić miejscami zaworki od turbo i od egr. Jak objawy znikną to masz winowajcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> No to torchę zmienia postać rzeczy, ale moja porada generalnie ta sama - zobacz jak chodzi sztanga

> i jak wygląda mieszek. U mnie dokładnie w tym samym roczniku rok temu wymieniałem, choć z

> zewnątrz źle nie wyglądał ale ze środka sypała się ruda.

ok.gif dokładnie to było winowajcą claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.