-
Liczba zawartości
2 281 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
bialy11's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
> W Clio II w 2003r. miałem poziom oleju na wyświetlaczu (bez blututa) i nie musiałem bagnetu > wyjmować. No no . Robiłem kilka zatartych renówek bo na wyświetlaczu było ok
-
> Od tego jest filtr żeby wyłapywał wszelkie zanieczyszczenia. > Wiesz ile samochodów po świecie jeździ i nikt im do zbiorników nie zagląda przez cały okres ich > eksploatacji? > Poskładaj to wszystko, wlej paliwo i jeździj. > Filtry sobie z tym poradzą. Nie pisz takich głupot bo ludzie przeczytają i wpędzą się w mega koszty. W przypadku wykrycia opiłków obowiązkowo dokładne czyszczenie i płukanie układu paliwowego. W niektórych przypadkach tylko wymiana na nowe elementy. W niektórych autach opiłki potrafią sie wbić w plastik i podczas eksploatacji w dalszym okresie czynią spustoszenie skutecznie psując pompę wysokiego cisnienia oraz wtryskiwacze. Ostre opiłki bez problemu przedostają się do układu paliwowego przebijając nawet najbardziej markowy filtr paliwa.
-
> To jest 16" i 4x100? > Z jakiego modelu? reno
-
> Przepływomierz mierzy ilość powietrza zasysanego przez silnik.W obudowie przepływomierza znajduje > się przysłona która wychylana est przez strumień powietrza w określone położenie i utrzymywana > jest w tym położeniu.Wychylenie kątowe przysłony jest miarą ilości zasysanego przepływającego > powietrza.Potencjometr ten przekazuje sygnały do sterownika tj. komputera. Komputer reguluje > odpowiednio do zmierzonej ilości powietrza i liczby obrotów silnika (czujnik obrotów ), czas > wtrysku i ilość wtryskiwanego paliwa. Mhm. W takim przepływomierzu jak na fotkach w temacie???
-
> raczej od przepustnicy do silnikam, wezyki, podcisnienia itp > nieszczelnosci miedzy filtrem a przepustnica nic nie powodują, no moze to , ze silnikowi latwiej > zlapac powietrze bo nie idzie przez filtr > jaka to laguna ? jak 16v to sprawdzic oringi na przepustnicy Podwyższone obroty by miała albo problem wogóle z ich utrzymaniem. Ale oczywiście do sprawdzenia
-
Bo EBC to syf. Do upalania się nie nadają. Trochę się tego sprzedało i na prawdę nie ma zbyt wielu zadowolonych klientów. Tzn zadowoleni są ci co jeździli na codzień po ulicy. Choć i tak płaczą że piszczą itp.
-
Wszystko zależy od tego ile chciałbyś za to zapłacić. Ale jak widzę że szukasz tego na allegro to zderzenie z ceną na nromalnym rynku może być bolesne. Warto, ale w nowym aucie. W takim które będzie intensywnie użytkowane przez 3-4 lata a później do sprzedania. zdzierasz folie i przód jest jak nóweczka. Wielokrotnie oklejałem auta które były lakierowane ponownie i przy odklejaniu nic nie odpadało. Noo chyba że ktos malował a nie lakierował auto
-
> No właśnie. > Ile może kosztować prostowanie alufelgi 16"? Od 50zł w górę w zalezności od finezji krzywiącego felgę
-
> A taki sposób na regenerację wyząbkowanych opon widzieliście? > nie umiem inaczej Ale to nie jest nic nienormalnego. Tutaj wykonanie dość amatorskie ale jak najbardziej są profesjonalne urządzenia do tego przeznaczone.
-
> Pacjent fiat sedici 1.6 powtarzający się błąd katalizatora trzeba sprawdzić drugą sondę lambda.Jak > się to robi? trzeba ją wymontować z auta? czy na samochodzie?jakie parametry mają być na > sprawnej? Sonde sprawdzisz najlepiej diagnoskopem lub oscyloskopem. Sam tego nie zrobisz. Nie kupuj żadnych dziwnych kabelków ani programików z allegro bo to nic nie da. Co do pozostałych wypowiedzi w tym temacie pozwolisz że się nie odniosę. Ręce opadają
-
> Chodzi mi o taki silniczek, byc może za niedługo bede sie rozglądał za kolejnym autkiem, w gre > wchodzi Renault Espace od rocznika 2004. Teraz pytanie bo słyszałem że te sliniki są troche > awaryjne, rozwiejce moje wątpliwości i napiszcie plusy i minusy tegoz wynalazku, jak to sie > sprawuje itp. Odpuść. Chyba że masz kupę czasu kupę chajsu i jeszcze więcej cierpliwości do tego paścia. Żaden silnik w tej budzie nie będzie dobrym wyborem. Będziesz się męczył i klął na czym świat stoi. Serwisuję cztery sztuki z różnymi silnikami i tylko w jednym jest oryginalny silnik za to z turbiną zmieniąną już 3 razy w ciągu 230tys nalotu. Egzemplarz z polskiego salonu cały czas w jednych rękach. Teraz na placu stoi espace 3,0dci z korbą na spacerze. Jest do łyknięcia za 7k. Nikt tego nie chce. Właściciel wpierdzielił w auto w ciągu 2 lat prawie 30k. Na zawsze się wyleczył z francuzów.
-
> jakis Fireston sz90 czy jakis taki. Guma raczej z tych twardszych. Np: z Goodyear excellence w > poprzednim aucie nie mialem problemow. Oprocz tego ze znikaly w oczch Firestone robi kupiaste opony. Tak czy siak przyczyna problemu ząbkowania leży trochę gdzie indziej
-
> Pytanko takie. Muszę wymienić amortyzatory tylne w hatchbacku. Dobrą cenę w IC (bez zniżek, co już > totalnie dziwne) mają olejowo-gazowe amortyzatory TRW. > O ile o elementach zawieszenia jak końcówki, sworznie, łączniki tej firmy mam bardzo dobre zdanie, > o tyle o amortyzatorach nie wiem nic. > Warte to coś w porównaniu z Kayabą i Bilsteinem B4? A ja dodam że przez ostatnie pół roku było sporo min w wykonaniu tejże firmy. Jak już na prawde nie ma nic innego to dopiero wkładamy. Syf się zrobił nie wiadomo czemu.
-
> Ten kit jest tylko po to aby latwiej sie opone zakladalo. Nie pelni on funkcji uszczelniajacej. Jesteś w błędzie. Felgę wyczyścić i prysnąć jakimś akrylem dobrym. Może być sam podkład. Amatorsko powinno styknąć.
-
> Jak w temacie czy to bardzo awaryjna jednostka? czy jestescie zadowoleni z tego silnika, spalanie > domyslam sie ze niebedzie najmniejsze, mam na oku passata b5 z tym silnikiem i sie zastanawiam Od razu mówię. Szukaj z turbo. Wolnossak dużo pali i nie jedzie.