Skocz do zawartości

Stukające wtryski LPG?


ziemczon

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Autko to BMW E36, 1.6 M40 z instalacją sekwencyjną. Wtryski są chyba Valteka, ale ręki sobie obciąć nie dam. Czerwone i wyglądem przypominające Valteki, które widziałem na allegro. Podczas pracy na LPG z wtryskiwaczy wydobywa się stukanie. Czy to jest normalny objaw, czy świadczący o ich rychłej wymianie?

Jeśli trzeba je będzie wymieniać to pytanie, czy wystarczy kupić takie wtryskiwacze jak ponizej i zamontować w miejsce starych, czy potrzebne jest jakieś strojenie, kalibracja czy coś jeszcze innego?

http://moto.allegro.pl/nowa-listwa-wtryskiwaczy-valtek-4-cyl-3-ohm-f-vat-i1989331123.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> Autko to BMW E36, 1.6 M40 z instalacją sekwencyjną. Wtryski są chyba Valteka, ale ręki sobie obciąć

> nie dam. Czerwone i wyglądem przypominające Valteki, które widziałem na allegro. Podczas pracy

> na LPG z wtryskiwaczy wydobywa się stukanie. Czy to jest normalny objaw, czy świadczący o ich

> rychłej wymianie?

Wszystko zależy od tego, jak głośno stukają. Valteki raczej ciche nie są, ale zużyte stukają jeszcze głośniej.

> Jeśli trzeba je będzie wymieniać to pytanie, czy wystarczy kupić takie wtryskiwacze jak ponizej i

> zamontować w miejsce starych, czy potrzebne jest jakieś strojenie, kalibracja czy coś jeszcze

> innego?

Wypada zrobić (lub przynajmniej sprawdzić) od nowa ustawienie mapy wtrysku gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mozna przyjac, ze jest to normalny objaw?

Mam jeszcze jedno pytanko: kiedy auto przelacza sie na LPG po odpaleniu, jak silnik troche sie rozgrzeje, obroty faluja przez chwile i czuc zapach LPG.

Czy moze to byc spowodowane tym, ze temperatura przelaczania jest ustawiona za nisko i parownik przymarza? Po chwili jest ok i nie czuc juz tego zapachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli mozna przyjac, ze jest to normalny objaw?

Tak, jak pisałem, zależy, jak głośno stukają.

> Mam jeszcze jedno pytanko: kiedy auto przelacza sie na LPG po odpaleniu, jak silnik troche sie

> rozgrzeje, obroty faluja przez chwile i czuc zapach LPG.

> Czy moze to byc spowodowane tym, ze temperatura przelaczania jest ustawiona za nisko i parownik

> przymarza? Po chwili jest ok i nie czuc juz tego zapachu.

Może to też świadczyć o rozkalibrowaniu wtrysków, co na pewno powoduje zwiększony hałas niż normalnie, więc związek jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, jak pisałem, zależy, jak głośno stukają.

> Może to też świadczyć o rozkalibrowaniu wtrysków, co na pewno powoduje zwiększony hałas niż

> normalnie, więc związek jest.

Dzieki za pomoc.

A czy jest tu jakis autokacikowy ogarniacz tego typu tematow z mojej okolicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.