Skocz do zawartości

przełącznik zespolony P1 vs P2


fenix8

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jakie są różnice w przełącznikach w P1 i P2, oraz czy występowały poszczególne z regulacją szybkości czasu przerywacza??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie, jakie są różnice w przełącznikach w P1 i P2, oraz czy występowały poszczególne z

> regulacją szybkości czasu przerywacza??

w MK2FL w którejś wersji (z tempomatem chyba) występowała regulacja czasu przrwania wycieraczki czasowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w MK2FL w którejś wersji (z tempomatem chyba) występowała regulacja czasu przrwania wycieraczki

> czasowej

Spotkalem sie tez z takim przelacznikiem w PII przed FL, Sporting sciagany z Niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spotkalem sie tez z takim przelacznikiem w PII przed FL, Sporting sciagany z Niemiec.

mozliwe, w mk2 sie nie specjalizowałem, w FLu był, bo Daniel miał IMHO coś takiego u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

285611045-przelacznik.jpg >

Wg Elerna za prędkość sterowania odpowiadał moduł elektroniczny znajdujący się w przełączniku zespolonym , sterował 4- ma czasami przerywania i był stosowany w wersjach pośrednich i bogatych , podstawowe tego bajeru nie miały .

post-54206-14352515013302_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz pytanie za 100 punków, da się to zaaplikować do mk1 (sama wajcha, cały przełącznik), czy raczej szukać innego rozwiązania regulacji częstotliwości przerywania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to teraz pytanie za 100 punków, da się to zaaplikować do mk1 (sama wajcha, cały przełącznik), czy

> raczej szukać innego rozwiązania regulacji częstotliwości przerywania??

Nie pamiętam jak jest to rozwiązane w MK1 ale na pewno układ z MK2FL nie podejdzie ( typowe rozwiązanie oparte na układach procesorowych ) .

Kiedyś miałem nissana Bluebirda model T12 i tam było oparte na potencjometrze zainstalowanym na końcu wajchy od włączania wycieraczek a reszta to tylko przekaźniki i fajnie to się sprawowało samemu regulowałeś potrzebny ci czas .

Było to już rozwiązanie seryjne , teraz już tego się nie stosuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję, o to mi właśnie chodziło

punto mk1 ma sterowanie jak starsze auta, czyli wajchy dam z mk1 bez kombinacji i dołożę potencjometr, dziekuję wszystkim za informacje, wątek można zamknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.