fenix8 Napisano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 Witajcie, jakie są różnice w przełącznikach w P1 i P2, oraz czy występowały poszczególne z regulacją szybkości czasu przerywacza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 > Witajcie, jakie są różnice w przełącznikach w P1 i P2, oraz czy występowały poszczególne z > regulacją szybkości czasu przerywacza?? w MK2FL w którejś wersji (z tempomatem chyba) występowała regulacja czasu przrwania wycieraczki czasowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 > w MK2FL w którejś wersji (z tempomatem chyba) występowała regulacja czasu przrwania wycieraczki > czasowej Spotkalem sie tez z takim przelacznikiem w PII przed FL, Sporting sciagany z Niemiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 p2 przed liftem. Podobno mam "biegi" w wycieraczkach Tako rzecze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 > Spotkalem sie tez z takim przelacznikiem w PII przed FL, Sporting sciagany z Niemiec. mozliwe, w mk2 sie nie specjalizowałem, w FLu był, bo Daniel miał IMHO coś takiego u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 > Spotkalem sie tez z takim przelacznikiem w PII przed FL, Sporting sciagany z Niemiec. w HGTach tez byla. pierwsze z brzegu zdjecie z allegro: regulacja szybkosci na 99% jest wykonywana przez body kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 > p2 przed liftem. Podobno mam "biegi" w wycieraczkach Tako rzecze biegi = szybkosci tak, ale czestotliwosc pracy przerywacza masz sterowana zewnetrznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtenio Napisano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 > Wg Elerna za prędkość sterowania odpowiadał moduł elektroniczny znajdujący się w przełączniku zespolonym , sterował 4- ma czasami przerywania i był stosowany w wersjach pośrednich i bogatych , podstawowe tego bajeru nie miały . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 to teraz pytanie za 100 punków, da się to zaaplikować do mk1 (sama wajcha, cały przełącznik), czy raczej szukać innego rozwiązania regulacji częstotliwości przerywania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 IMO nie bedzie pasowac elektrycznie. body komp zalacza przekaznik na wycieraczki okresowo, a w pI powinienes miec sterowanie jak w starszych autach. ja bym raczej szukal regulatora z fiata 126p: [LiNK] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtenio Napisano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 > to teraz pytanie za 100 punków, da się to zaaplikować do mk1 (sama wajcha, cały przełącznik), czy > raczej szukać innego rozwiązania regulacji częstotliwości przerywania?? Nie pamiętam jak jest to rozwiązane w MK1 ale na pewno układ z MK2FL nie podejdzie ( typowe rozwiązanie oparte na układach procesorowych ) . Kiedyś miałem nissana Bluebirda model T12 i tam było oparte na potencjometrze zainstalowanym na końcu wajchy od włączania wycieraczek a reszta to tylko przekaźniki i fajnie to się sprawowało samemu regulowałeś potrzebny ci czas . Było to już rozwiązanie seryjne , teraz już tego się nie stosuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 dziękuję, o to mi właśnie chodziło punto mk1 ma sterowanie jak starsze auta, czyli wajchy dam z mk1 bez kombinacji i dołożę potencjometr, dziekuję wszystkim za informacje, wątek można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.