Skocz do zawartości

brak mocy


ZAMANA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów. Czy ktoś z Was miał taki przypadek, ze auto zaczyna ciągnąć dopiero od około 2,200 obr. Wcześniej nie miałem czegoś takiego. Jadę sobie obroty jakieś1700 noga na gaz a tu muł. Redukcja i dopiero jak wspomniałem 2200 czuć, że zaczyna się zbierać. Nic się nie świeci, tylko nie chce jechać. Może jakieś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy możesz mi powiedzieć gdzie dokładnie on się znajduje bo właśnie to podejrzewam i czy sposób czyszczenia jest taki sam jak dla stilaka bo widziałem manual tylko nie wiem czy da się odkręcić samą cewkę czy trzeba odkręcać cały zawór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi ale jeszcze jedno pytanie: czy po rozkręceniu całości trzeba wymieniać na nowe jakieś uszczelki czy wystarczą te stare jeśli założę. Jeśli chodzi o zaślepianie to na allegro widziałem jakieś płytki z otworkami do diesla a Ty wspominasz o całkowitym zaślepieniu jak to jest faktycznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za podpowiedzi ale jeszcze jedno pytanie: czy po rozkręceniu całości trzeba wymieniać na

> nowe jakieś uszczelki czy wystarczą te stare jeśli założę. Jeśli chodzi o zaślepianie to na

> allegro widziałem jakieś płytki z otworkami do diesla a Ty wspominasz o całkowitym zaślepieniu

> jak to jest faktycznie?

Całkowicie. Nie trzeba nowych uszczelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Całkowicie. Nie trzeba nowych uszczelek.

No właśnie kupiłem w serwisie nowe uszczelki i jedna z nich miała już trzy otworki. wyczyściłem zawór. Jak jest zimny to dalej jest brak mocy, jak ciepły to ciągnie tak od 2000 obr. chyba muszę go zaślepić całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie, w którym miejscy zaślepiać przed zaworem(kijowe dojście)czy za zaworem na tej rurce zagiętej na 90 stopni. Bo chyba mam walniętą cewkę w zaworze i gdzieś się blokuje na wolnych obrotach i brak mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy taka zaslepka

> będzie pasowac do 1,9 8v jtd multijet 120KM? Wystarczy to przykrecić i po problemie?

nie wiem czy nie jest zbyt cieńka, Cinek u mnie chyba grubszą montował. Poczekaj co Marcin napisze ale jak zaślepisz EGR całkowicie to może ci Check wywalić, dlatego oprócz zaslepienia trzeba jeszcze softowo egr wywalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tzn....jak?

Hmm klucz 10tka, cztery śrubki, 2 wtyczki, pakujesz sterownik i wysyłasz kurierem. Na stole robi się co trzeba z softem i sterownik odsyła również kurierem. Potem rozpakować paczkę, przykręcić 4ry śrubki kluczem 10tką, podpiąć 2 wtyczki, palić auto bez egru tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.