ZAMANA Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 Witam Kolegów. Czy ktoś z Was miał taki przypadek, ze auto zaczyna ciągnąć dopiero od około 2,200 obr. Wcześniej nie miałem czegoś takiego. Jadę sobie obroty jakieś1700 noga na gaz a tu muł. Redukcja i dopiero jak wspomniałem 2200 czuć, że zaczyna się zbierać. Nic się nie świeci, tylko nie chce jechać. Może jakieś sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 zacznij od egr a jesli nie bedzie poprawy to trzeba robic full logi strucla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 czy możesz mi powiedzieć gdzie dokładnie on się znajduje bo właśnie to podejrzewam i czy sposób czyszczenia jest taki sam jak dla stilaka bo widziałem manual tylko nie wiem czy da się odkręcić samą cewkę czy trzeba odkręcać cały zawór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 Zaślep na próbe i zobaczysz różnicę. EGR jest przy kolektorze ssącym obok klapy gaszącej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 Dzięki za podpowiedzi ale jeszcze jedno pytanie: czy po rozkręceniu całości trzeba wymieniać na nowe jakieś uszczelki czy wystarczą te stare jeśli założę. Jeśli chodzi o zaślepianie to na allegro widziałem jakieś płytki z otworkami do diesla a Ty wspominasz o całkowitym zaślepieniu jak to jest faktycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2012 > Dzięki za podpowiedzi ale jeszcze jedno pytanie: czy po rozkręceniu całości trzeba wymieniać na > nowe jakieś uszczelki czy wystarczą te stare jeśli założę. Jeśli chodzi o zaślepianie to na > allegro widziałem jakieś płytki z otworkami do diesla a Ty wspominasz o całkowitym zaślepieniu > jak to jest faktycznie? Całkowicie. Nie trzeba nowych uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 czy taka zaslepka będzie pasowac do 1,9 8v jtd multijet 120KM? Wystarczy to przykrecić i po problemie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 > Całkowicie. Nie trzeba nowych uszczelek. No właśnie kupiłem w serwisie nowe uszczelki i jedna z nich miała już trzy otworki. wyczyściłem zawór. Jak jest zimny to dalej jest brak mocy, jak ciepły to ciągnie tak od 2000 obr. chyba muszę go zaślepić całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 Jeszcze jedno pytanie, w którym miejscy zaślepiać przed zaworem(kijowe dojście)czy za zaworem na tej rurce zagiętej na 90 stopni. Bo chyba mam walniętą cewkę w zaworze i gdzieś się blokuje na wolnych obrotach i brak mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 > czy taka zaslepka > będzie pasowac do 1,9 8v jtd multijet 120KM? Wystarczy to przykrecić i po problemie? nie wiem czy nie jest zbyt cieńka, Cinek u mnie chyba grubszą montował. Poczekaj co Marcin napisze ale jak zaślepisz EGR całkowicie to może ci Check wywalić, dlatego oprócz zaslepienia trzeba jeszcze softowo egr wywalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 czyli samemu takie zaslepienie nie zalatwi sprawy? jak nie to nie biore sie i trzeba bedzie podjechac do fachowca kacikowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 Jak z kwasówki to 1mm styknie, narzędziówka to coś grubszego. Po zaślepieniu trzeba zrobic flash ecu inaczej będzie check na tacho Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 > czyli samemu takie zaslepienie nie zalatwi sprawy? jak nie to nie biore sie i trzeba bedzie > podjechac do fachowca kacikowego... W gorszym położeniu są tacy, którzy mają daleko do Śląska (czytaj: Mistrza Cinka) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 > W gorszym położeniu są tacy, którzy mają daleko do Śląska (czytaj: Mistrza Cinka) > Pozdrawiam Zaślepić każdy może przy odrobinie pomyślunku; ECU kurierem na śląski i będzie śmigać Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 > ECU kurierem na śląski i będzie śmigać > Pozdro Tzn....jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 > Tzn....jak? Hmm klucz 10tka, cztery śrubki, 2 wtyczki, pakujesz sterownik i wysyłasz kurierem. Na stole robi się co trzeba z softem i sterownik odsyła również kurierem. Potem rozpakować paczkę, przykręcić 4ry śrubki kluczem 10tką, podpiąć 2 wtyczki, palić auto bez egru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.