Skocz do zawartości

Aku vs. komp PILNE


eustachy

Rekomendowane odpowiedzi

Czy po odłączeniu aku (na noc idzie do domu pod kołderkę, nabrać sił) i po ponownym podłączeniu odpale go za "pierwszym". Tzn. chodzi mi o to czy komp nie zwariuje. Nie znam się na kompie, dlatego prosiłbym o wszelakie info na ten temat smile.gifblagam.gif

Pacjent: Punto Sporting mkI 1,2 16v

Na kąciku Punto na odpowiedź będę czekał rok, dlatego też tutaj piszę, gdyż potrzebne jest mi to info na wczoraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alarmu nie ma, radia nie słucham, także o to się nie martwię. smile.gif

Po prostu kiedyś, jak oddałem auto do blacharza, żeby podłogę nową wstawić, auto po 2óch dniach stania nie odpaliło. Wyciągnęliśmy aku, żeby podładować i po ponownym włożeniu nie chciał odpalić.

Blacharz mówił, że to wina kompa i wezwie elektryka. Na następny dzień było dobrze i odpalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po prostu kiedyś, jak oddałem auto do blacharza, żeby podłogę nową wstawić, auto po 2óch dniach

> stania nie odpaliło. Wyciągnęliśmy aku, żeby podładować i po ponownym włożeniu nie chciał

> odpalić.

> Blacharz mówił, że to wina kompa i wezwie elektryka. Na następny dzień było dobrze i odpalił.

Znaczy blacharz spawając zapomniął odłaczyc aku , komp dostał po uszach a potem świrował smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znaczy blacharz spawając zapomniął odłaczyc aku , komp dostał po uszach a potem świrował

No być może. A aku jeszcze tym bardziej dostał po tyłku, bo lampki zapomnieli wyłączyć na podsufitce hehe.giffacepalm%5B1%5D.gif

Na szczęście blacharz wziął elektryka na siebie. Chociaż początkowo chciał, żebym to ja pokrył te koszta icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na szczęście blacharz wziął elektryka na siebie. Chociaż początkowo chciał, żebym to ja pokrył te

> koszta

No to na 99% było jak mówie dlatego nawet specjalnie nie protestował smile.gif