Krzych00 Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > jeszcze nie, skończyłem około 16 montaż a wieczorem mi się już nie chciało do niego zaglądać > jutro lub w sobote znowu bedzie powtórka z rozrywki Daj znac w czym byl problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Mam takie teoretyczne pytanie. Jeżeli przykładowo u mnie ma być rozrusznik z kołem zębatym na 10 zebów a założyłbym na przykład taki z 9 lub 11 zębami to czy oprócz tego ze zmieni się przełożenie a więc koło zamachowe będzie kręcić się szybciej lub wolniej będzie miało to jeszcze na coś wpływ- jakies negatywne skutki? A tak przy okazji posiada ktoś informację ile u mnie w silniku rozrusznik powinien posiadać zębów na kole ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Jeśli tylko zeby będą takie same, to nie ma wpływu. Zajmowałem się tym trochę kiedyś. Nawet nie zauważysz różnicy w obrotach. Oczywiście różnica musi być w granicach rozsądku, nie pieć i nie piętnaście, jeśli potrzebna jest zębatka np. na dziesięc zębów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 > . Nawet nie zauważysz różnicy w obrotach. przeszukujac siec odnosnie rozrusznika do mojego silnika znalazłem wiele razy informacje, że rozrusznik wystepuje albo z 9 albo z 10 zebami skoro liczba zebów jest rozna wiec w czyms musi być różnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 > skoro liczba zebów jest rozna wiec w czyms musi być różnica... Najprawdopodobniej chodzi o różnice obrotów do diesla lub benzyny. Ale z praktyki wiem, że nie miało to znaczenia. Ale na pewno jest założyć takie jak jest w oryginale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 > Najprawdopodobniej chodzi o różnice obrotów do diesla lub benzyny. to napewno ale wersja 9 i 10 zębna ma zastosowanie wg producentów rozruszników w tym samym silniku czyli moim dlatego zaciekawiło mnie dlaczego są dwie wersje w jednym silniku - no chyba, że koło zamachowe też moze miec rozna ilośc zebów i aby uzyskac to samo przełożenie stad te dwie odmiany kół zębatych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > że koło zamachowe też > moze miec rozna ilośc zebów i aby uzyskac to samo przełożenie >stad te dwie odmiany kół > zębatych Dokładnie tak, ale z praktyki wiem, że nie ma to znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 Dla zakończenia tematu: - drugi rozrusznik dosłany przez sprzedawcę działa rewelacyjnie a jak długo podziała to zobaczymy pozostaje jeszcze zrobić sekcję starego który uległ awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > - drugi rozrusznik dosłany przez sprzedawcę działa rewelacyjnie Oby chodził jak najdłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2012 > A co ze starym sekcje robiles? po paru miesiacach znalazłem czas i chec zeby stary rozrusznik rozbebeszyć narazie chciałem wziąść się za elektromagnes i poległem jak to cholerstwo rozebrać- odkrecony mam tylko nie wiem jak zaglądnąć do środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 2 Października 2012 Udostępnij Napisano 2 Października 2012 > narazie chciałem wziąść się za elektromagnes i poległem > jak to cholerstwo rozebrać- odkrecony mam tylko nie wiem jak zaglądnąć do środka sam elektromagnes jest bardziej nierozbieralny niż rozbieralny ale jak już to tylko raz ja swój rozrusznik regenerowałem sam a to materiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2012 > sam elektromagnes jest bardziej nierozbieralny niż rozbieralny ale jak już to tylko raz ja swojego > regenerowałem sam a to materiał ja mam troche inny rozrusznik niż twoj i jak go rozebrać co do ostatniej srubki to wiem jedynie ten elektromagnes mnie zaciekawił, podejrzewałem, żę jest on do jednorazowego rozebrania ale wolałem się upewnić - tak wiec szlifierka w dłoń i do dzieła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 2 Października 2012 Udostępnij Napisano 2 Października 2012 tak wiem że rozrusznik będzie inny ale budowa praktycznie ta sama zasada działania też elementy składowe te same i często wymienne z inymi typami choć z wyglądu inne po rozebraniu szlifierką to już na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Perypetii ciąg dalszy Dopóki temperatura przez dzień nie spadała poniżej zera było wszystko ok ale gdy zaczęły się ujemne temperatury muszę trochę " dłużej " kręcić rozrusznikiem. Rozrusznik owszem kręci jak szalony ale gdy jest zimny po nocy to powiedzmy sekunde, dwie kręci silnikiem a po tym czasie odlacza się od silnika i słychać tylko świst rozrusznika. Winnym może być elektromagnes czy bendiks?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Obstawiał bym bendiks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Obstawiał bym bendiks tylko co dokładnie rozrusznik był kupiony jako regenerowany więc podejrzewam, że bendiks był wymieniony rok temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Mówisz że rok temu ... gwarancja już pewnie nieobowiązuje Inaczej mowiąc jak wiesz bendiks to sprzęgło jednokierunkowe może nietrzymać (puszczać) np. z powodu wyrobienia się (słabej jakości materiałów) zabrudzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Mówisz że rok temu ... gwarancja już pewnie nieobowiązuje no raczej > Inaczej mowiąc jak wiesz bendiks to sprzęgło jednokierunkowe może nietrzymać (puszczać) np. z > powodu wyrobienia się (słabej jakości materiałów) zabrudzenia no właśnie coś typu "zabrudzenie " też podejrzewam ale wolałem sie upewnic bo demontaż/ montaż bedzie odbywał się pod chmurką i nie chciałbym go powtarzać... podejrzewam, ze to zabrudzenie bo tylko na zimnym rozłącza, jak jest ciepło/ciepły rozrusznik to kręci idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > ... bo demontaż/ montaż bedzie odbywał się pod chmurką i nie chciałbym go powtarzać... Znam ten ból przechodziłem to na początku tego roku(w lutym ) przy wyciąganiu swojego więc już współczuje ale tak czy inaczej chyba bedzie to nieuniknione. I takie pytanie jeszcze czy regeneracja obejmowała bendiks czy tylko same tuleje i szczotki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Znam ten ból przechodziłem to na początku tego roku(w lutym ) no ja też wtedy wymieniałem > I takie pytanie jeszcze czy > regeneracja obejmowała bendiks czy tylko same tuleje i szczotki ??? ja kupowałem regenerowany, nie dawałem swojego do regeneracji tuleje i sczotki na pewno były zmieniane, żębatka rózniez wygladała na nową więc podejrzewam, że i cały mechanizm sprzęgający był wymieniony a przynajmniej sprawdzony czy dobrze działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.