Skocz do zawartości

Radio padło :/


Jaruga

Rekomendowane odpowiedzi

Witajta. Padło mi radio buu.gif. Po prostu nie daje oznak życia a ma nie cały rok. I zanim oddam je na gwarancje chciałbym wiedzieć czy aby w aucie coś nie padło. Co mam sprawdzić? Jest jakiś bezpiecznik albo coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajta. Padło mi radio . Po prostu nie daje oznak życia a ma nie cały rok. I zanim oddam je na

> gwarancje chciałbym wiedzieć czy aby w aucie coś nie padło. Co mam sprawdzić? Jest jakiś

> bezpiecznik albo coś?

No bezpiecznik to podstawa. Sprawdź w skrzynce bezpieczników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No bezpiecznik to podstawa. Sprawdź w skrzynce bezpieczników.

Może lamerskie pytanie ale...

Gdzie ta skrzynka i który to bezpiecznik? oink.gif

Można rozpoznać organoleptycznie który spalony czy trza bawić sie w podmianki? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może lamerskie pytanie ale...

> Gdzie ta skrzynka i który to bezpiecznik?

> Można rozpoznać organoleptycznie który spalony czy trza bawić sie w podmianki?

Jedna skrzynka jest w komorze silnika, za akumulatorem, druga w kabinie z boku kokpitu, dostępna po otwarciu drzwi i zdjęciu maskownicy. Te malutkie rozpiski są na obudowach. Bezpieczniki malutkie trzeba raczej wyjąć, aby sprawdzić. W puszce w komorze silnika są szczypczyki do wyciągania bezpieczników i zapasowe bezpieczniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może lamerskie pytanie ale...

> Gdzie ta skrzynka i który to bezpiecznik?

> Można rozpoznać organoleptycznie który spalony czy trza bawić sie w podmianki?

za radio odpowiada skrzynka bezpieczników w kabinie

J6B19A11.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli to będzie F23 czy F17? Zegarek działa więc raczej chyba F23?

Kolego sprawdź oba :-), a jakie radio oryginalne? jeżeli to panelowe to zobaczy styki radio-panel. Ja miałem taki problem z oryginalnym w Laczku, przeczyściłem styki, lekko je podgiąłem i pomogło :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Pojechałem do firmy w której kupiłem radio i pan sprawdził że rzeczywiście radio nie działa. Sprawdził instalacje w aucie i wszystko OK. Podłączył radio do jakiegoś testera i się włączyło icon_eek.gif Podłączył znowu do laczka i działa yikes.gif Werdykt: "Paaanie - to już taki 5ty przypadek w tym tygodniu. Miniaturyzacja i oszczędzanie na drogim metalu. Coraz cieńsze ścieżki coraz więcej pamięci, coraz gęściej upakowane komponenty, ekologiczne luty, procesor, i efekt taki że jak spadnie temp do -20 to świruje to wszystko. Radio się zawiesiło po prostu... "

Opowiedział mi jeszcze ciekawy przypadek że klient mu przyjeżdżał z nowym radiem co 2 dni bo sie zawiesza. Ale w końcu sam wydedukował że radio świruje jak parkuje przy stacji transformatorowej wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To pochwal sie co za chlam kupiles ,zeby to to omijac

Jakiś KENWOOD czyli niby zajebiaszcza firma wink.gif Niestety nie pamiętam modelu. Historie słyszane od serwisanta dotyczyły różnych marek i modeli. Ten pierwszy raz taki numer wywinął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.