DoLeCk Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Witajcie. Mam pytanie z kącika "niedaleko" Pacjent jak w temacie, ma problem z wtryskiwaczem. Wcześniej kiedy jeszcze było ciepło potrafił się zacinać podczas upalania auta na wysokości ~3000 rpm. Aktualnie jak jest zimno auto pali niestety nie na wszystkie cylindry. Po odstaniu swojego w garażu z 10 stopniami na plusie odpala dalej nie na wszystkich garach. Po nagrzaniu się auta do temperatur roboczych kiedy auto gasimy i zapalamy potrafi zacząć pracować poprawnie do momentu osiągnięcia 3000rpm. Aktualnie dolany został jakiś czyścik STP. Zatankowane paliwo Verva. Moje pytanie czy może to być wina temperatury czy też sam wtrysk należy wymontować by sprawdzić, przeczyścić? Może po skasowaniu błędów ewentualnych na komputerze zacznie pracować normalnie? Miał ktoś podobny przypadek kiedyś? Wszystkie sugestie mile widziane. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Skąd wiesz, że to wtrysk? Co mówi VAG? (tzn. błędy zczytaj, to się dowiesz co i jak mu dolega) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Jeszcze za czasów ciepłych dni był podłączany i wskazywał komputer na wtrysk. Zakładając, że to jego wina co można począć dalej? Może podejrzewasz inny element? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 > Jeszcze za czasów ciepłych dni był podłączany i wskazywał komputer na wtrysk. > Zakładając, że to jego wina co można począć dalej? Jak komp pokazuje, że zdechł wtrysk to trzeba wymienić wtrysk > Może podejrzewasz inny element? Wątpię - jak VAg wywalł błąd wtrysku to raczej jednoznaczna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flinkston Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 pozostaje podpiąc pod vag i sprawdzić bloki pomiarowe 013, 018, 023 blok 13 odchyłka dawki wtrysków musi sie miescic w granicy +-2,8 najlepiej bliska 0 im wiecej tym gorzej. blok 18 powinno byc 0 blok 23 rzeczywisty czas poczatku wtrysku Swiadczy o zuzyciu końcówki 0-25 bdb 25-60 moze byc 60- srednio 128- katastrofa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 O konkretna podpowiedź Postaram się to na dniach sprawdzić. Pomiarów dokonać na rozgrzanym silniku? Jak się uda to sprawdzę wskazane dane na działających wszystkich cylindrach i na opcji traktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 > Jak komp pokazuje, że zdechł wtrysk to trzeba wymienić wtrysk > Wątpię - jak VAg wywalł błąd wtrysku to raczej jednoznaczna sprawa. A czyszczenie nie pomoże? Czym wogóle spowodowane jest takie przycinanie się wtrysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flinkston Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 najlepiej na ciepłym, może też być obluzowana wtyczka pod ,,deklem''. Ogólnie do sprawdzenia okablowanie do pompek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Też pomyślałem, że może wtyczka coś niedomaga. Podpowiedziałbyś gdzie dokładniej muszę sięgnąć między grodzią a silnikiem by złapać wtyczkę? Pomiarów postaram się dokonać i na zimnym i na ciepłym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzywaXX Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 > Też pomyślałem, że może wtyczka coś niedomaga. > Podpowiedziałbyś gdzie dokładniej muszę sięgnąć między grodzią a silnikiem by złapać wtyczkę? > Pomiarów postaram się dokonać i na zimnym i na ciepłym silniku. musisz sciagnac kape zaworowa zeby dojsc do wtyczek od wtryskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Czyja to fura ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 sznurek z archiwum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > sznurek z archiwum O dziękuję mistrzu Powiedz mi tylko jeszcze proszę czy należy wymienić uszczelkę podczas takiej operacji czy można zastosować starą? Ile czasu trzeba poświęcić na taką operację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > O dziękuję mistrzu > Powiedz mi tylko jeszcze proszę czy należy wymienić uszczelkę podczas takiej operacji czy można > zastosować starą? > Ile czasu trzeba poświęcić na taką operację? zależy od sprawności manualnych ale godzinka myślę, że będzie spoko co do uszczelki w teorii wymiana, w praktyce jeśli nie widać uszkodzeń można by zastosować ponownie, przy czym zwracać szczególną uwagę na poprawność osadzenia i równomiernym dokręcaniu pokrywy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Manualu nie brakuje Jakim momentem dokręca się śruby pokrywy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2012 Pola. Sprawa rozwiązana, Podobnie jak we wskazanym wcześniej temacie problemem okazała się wtyczka. Auto jeździ już normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.