balu Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Może wiecie jak by się kształtowała taka przeróbka i ile by kosztowała. Chodzi o XJ z 2006 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 > Może wiecie jak by się kształtowała taka przeróbka i ile by kosztowała. > Chodzi o XJ z 2006 r. Kwestia czy chcesz oryginał XJN czy też będziesz bazował na akcesoryjnych klamotach. Poza tym jak z mocowaniem owiewki do baku w nowej XJ, nie zostaną szpetne ślady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Tak trochę OT: zastanów się czy warto... ja po nakedzie wiem, że nigdy więcej. No chyba, że latasz tylko na krótkich dystansach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 sprawa wygląda tak, że bedzie to moje pierwsze moto (jak się zdecyduję) jazda na razie tylko miasto i ewentualnie trasa max 50 km moto jest z 2006 roku - 100 % bez przygodowe z nalotem 7000 km cena 10 kpln ale ta owiewka z przodu mi nie pasi - nie podoba sie a oto i moto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof100 Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > sprawa wygląda tak, że bedzie to moje pierwsze moto (jak się zdecyduję) > jazda na razie tylko miasto i ewentualnie trasa max 50 km > moto jest z 2006 roku - 100 % bez przygodowe z nalotem 7000 km cena 10 kpln > ale ta owiewka z przodu mi nie pasi - nie podoba sie > a oto i moto hmm, weź sprawdź to moto dokładnie bo to raczej nie może być2006 rok gdyż XJotki bodajże skończyli klepać w 2003. Później w miejsce XJ600 weszły XJ6 i prawdę mówiąć jak napisałeś że z 2006 to myślałem, że chodzi Ci o XJ6. Podejrzewam, że 2006 to może jakaś pierwsza rejestracja czy coś w tym stylu, a produkcja 2003. Czasami i takie myki się zdarzają, ze moto z salonu sprzedaje się po 3 latach dopiero. Oczywiście nie koniecznie musi to mieć wielkie znaczenie ale przy odsprzedaży możesz stracić sporo bo niektórzy będą patrzeć na rocznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 zgadza się że to rejestracja 2006 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qtik1 Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > sprawa wygląda tak, że bedzie to moje pierwsze moto (jak się zdecyduję) > jazda na razie tylko miasto i ewentualnie trasa max 50 km > moto jest z 2006 roku - 100 % bez przygodowe z nalotem 7000 km cena 10 kpln > ale ta owiewka z przodu mi nie pasi - nie podoba sie > a oto i moto Jak koledzy Ci już wspomnieli jest to wersja produkowana do 2003 roku. Motor wdzięczny, łatwy w prowadzeniu z tanimi częściami zamiennymi i niskim spalaniem. Mi przeszkadzała brzęcząca owiewka w zakresie 3-4,5 tys. obrotów, jednak jest na to sposób. Przebieg moim zdaniem nierealny, przeróbka nieopłacalna, gdyż aby uzyskać wersję N trzeba wymienić m.in. zegary,a te do tanich nie należą i są trudno dostępne. Po za tym cena wydaje się mocno wygórowana. Jak chcesz golasa poszukaj na http://www.yamahaxj.pl/forum/ w dziale sprzedam, a na pewno znajdziesz coś, co będzie w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 > sprawa wygląda tak, że bedzie to moje pierwsze moto (jak się zdecyduję) > jazda na razie tylko miasto i ewentualnie trasa max 50 km > moto jest z 2006 roku - 100 % bez przygodowe z nalotem 7000 km cena 10 kpln > ale ta owiewka z przodu mi nie pasi - nie podoba sie > a oto i moto Jak już powiedziano - to nie jest rocznik 2006, max 2003. Co zmienia trochę postać rzeczy. Zegary o ile kupisz od Nki to telepną po kieszeni. Lampę dostaniesz w miarę bezproblemowo. Zostają jeszcze mocowania owiewki przy baku, albo odcinać je albo zostawić. Każde rozwiązanie jest złe. Ogólnie temat do ogarnięcia (przy odrobinie szczęścia w 500PLN zmieścisz się), pytanie tylko po kiego grzyba bawić się w to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tantal Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Może wiecie jak by się kształtowała taka przeróbka i ile by kosztowała. > Chodzi o XJ z 2006 r. Jeżeli jesteś przed zakupem motocykla, i szukasz golasa, to od razu szukaj wersji N. Takie przeróbki są nieopłacalne. Zegary od N w dobrym stanie to może być nawet 1k zł dodatkowo. Od siebie dodam że mam wersję N, w długie trasy to nie za fajnie się jedzie. teraz bym pewnie rozglądał się za wersją z owiewką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 Już sobie odpuściłem szukam teraz moto zotomoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.