Skocz do zawartości

z diversion na N


balu

Rekomendowane odpowiedzi

> Może wiecie jak by się kształtowała taka przeróbka i ile by kosztowała.

> Chodzi o XJ z 2006 r.

Kwestia czy chcesz oryginał XJN czy też będziesz bazował na akcesoryjnych klamotach.

Poza tym jak z mocowaniem owiewki do baku w nowej XJ, nie zostaną szpetne ślady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa wygląda tak, że bedzie to moje pierwsze moto (jak się zdecyduję)

jazda na razie tylko miasto i ewentualnie trasa max 50 km

moto jest z 2006 roku - 100 % bez przygodowe z nalotem 7000 km cena 10 kpln

ale ta owiewka z przodu mi nie pasi - nie podoba sie

a oto i moto

285756279-1a.jpg

post-9281-1435251554958_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawa wygląda tak, że bedzie to moje pierwsze moto (jak się zdecyduję)

> jazda na razie tylko miasto i ewentualnie trasa max 50 km

> moto jest z 2006 roku - 100 % bez przygodowe z nalotem 7000 km cena 10 kpln

> ale ta owiewka z przodu mi nie pasi - nie podoba sie

> a oto i moto

hmm, weź sprawdź to moto dokładnie bo to raczej nie może być2006 rok gdyż XJotki bodajże skończyli klepać w 2003.

Później w miejsce XJ600 weszły XJ6 i prawdę mówiąć jak napisałeś że z 2006 to myślałem, że chodzi Ci o XJ6.

Podejrzewam, że 2006 to może jakaś pierwsza rejestracja czy coś w tym stylu, a produkcja 2003. Czasami i takie myki się zdarzają, ze moto z salonu sprzedaje się po 3 latach dopiero.

Oczywiście nie koniecznie musi to mieć wielkie znaczenie ale przy odsprzedaży możesz stracić sporo bo niektórzy będą patrzeć na rocznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawa wygląda tak, że bedzie to moje pierwsze moto (jak się zdecyduję)

> jazda na razie tylko miasto i ewentualnie trasa max 50 km

> moto jest z 2006 roku - 100 % bez przygodowe z nalotem 7000 km cena 10 kpln

> ale ta owiewka z przodu mi nie pasi - nie podoba sie

> a oto i moto

Jak koledzy Ci już wspomnieli jest to wersja produkowana do 2003 roku. Motor wdzięczny, łatwy w prowadzeniu z tanimi częściami zamiennymi i niskim spalaniem. Mi przeszkadzała brzęcząca owiewka w zakresie 3-4,5 tys. obrotów, jednak jest na to sposób.

Przebieg moim zdaniem nierealny, przeróbka nieopłacalna, gdyż aby uzyskać wersję N trzeba wymienić m.in. zegary,a te do tanich nie należą i są trudno dostępne.

Po za tym cena wydaje się mocno wygórowana.

Jak chcesz golasa poszukaj na http://www.yamahaxj.pl/forum/ w dziale sprzedam, a na pewno znajdziesz coś, co będzie w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawa wygląda tak, że bedzie to moje pierwsze moto (jak się zdecyduję)

> jazda na razie tylko miasto i ewentualnie trasa max 50 km

> moto jest z 2006 roku - 100 % bez przygodowe z nalotem 7000 km cena 10 kpln

> ale ta owiewka z przodu mi nie pasi - nie podoba sie

> a oto i moto

Jak już powiedziano - to nie jest rocznik 2006, max 2003.

Co zmienia trochę postać rzeczy.

Zegary o ile kupisz od Nki to telepną po kieszeni.

Lampę dostaniesz w miarę bezproblemowo.

Zostają jeszcze mocowania owiewki przy baku, albo odcinać je albo zostawić. Każde rozwiązanie jest złe.

Ogólnie temat do ogarnięcia (przy odrobinie szczęścia w 500PLN zmieścisz się), pytanie tylko po kiego grzyba bawić się w to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może wiecie jak by się kształtowała taka przeróbka i ile by kosztowała.

> Chodzi o XJ z 2006 r.

Jeżeli jesteś przed zakupem motocykla, i szukasz golasa, to od razu szukaj wersji N. Takie przeróbki są nieopłacalne. Zegary od N w dobrym stanie to może być nawet 1k zł dodatkowo.

Od siebie dodam że mam wersję N, w długie trasy to nie za fajnie się jedzie. teraz bym pewnie rozglądał się za wersją z owiewką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.