wald0 Napisano 20 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 Powitać Wczoraj po > 24h stania w deszczu padaka postanowiła mocno kaprysić i nie odpalać. W końcu załapała na 2 cylindry, a za chwilę na 3 a po kolejnych sekundach już na 4 i od tamtej pory wszystko OK, na szczęście dzisiaj nie pada i problemu nie ma. Oczywiście trzeba zmienić kable na nowe (stare z ogromnym przebiegiem) Z kolei cewka, fabryczna(?) BERU, ma już pewnie 200kkm nalotu a do tego popękaną obudowę. W związku z powyższym 2 pytania dotyczące zakupu nowej cewki: 1) był zasadniczo jeden typ cewki do 1.6 16V ? 2) czy jest jakikolwiek sens kupować "markowe" BOSH/BERU/MM za 250-300zł skoro "no name" są za 100-120zł? Czy te "no name" generalnie spisują się, czy też są to buble nie warte złamanego grosza EDIT: z tych tanich z allegro, które nie wstydzą się pokazać firmy jest jakaś HELLUX za 100zł. Ciekawe czy daje radę, auto ma pojeździć jeszcze ze 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 > Ciekawe czy daje radę, auto ma pojeździć jeszcze ze 2 lata. To chyba tyle ile gwarancja. Ja bym brał tanią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 > To chyba tyle ile gwarancja. Ja bym brał tanią. Wziąłem tanią, czyli tego HELLUX'a (chyba jakas firma krzak) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.