Skocz do zawartości

Laguna I V6 - ujeżdża ktoś?


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

Przeglądając Allegro natknąłem się na taką z 1995 roku 3.0 V6 z LPG, nie powiem, zainteresowała mnie.

Ktoś tym pomyka, specjalnie awaryjny silnik, gdzie mogę zgłębić temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik będzie sporo palił i skrzynia jak automat to po 200-250 tys.km na śmietnik się nadaje zależy czy ktoś zmieniał olej i dbał o nią.

Dodatkowo wymiana rozrządu tez będzie sporo kosztować jak tam jest pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik nie jest specjalnie awaryjny, kompletny rozrzad to koszt niestety ok. 1100zl.

Komplet przewodow zaplonowych z cewka to koszt ok. 500-600zl

poza tym reszta kosztuje jak do zwyklej laguny, wiec koszta sa dosc przyjemne wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I wszystko to wiesz?? czy tak sobie strzeliles ??

tak wszystko to wiem smirk.gif

co sobie strzeliłem smirk.gif myśliwym nie jestem smirk.gif

skrzynia automatyczna w lagunie I 2.0 wytrzymała kuzynowi 200-250 tys km od nowości potem szmelc, co do rozrządu to sam napisałeś ile same części kosztują , z robocizną i dodatkowymi materiałami jak płyn czy pasek akcesoriów spokojnie wyjdzie ponad 2000 w zwykłym warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik nie jest specjalnie awaryjny, kompletny rozrzad to koszt niestety ok. 1100zl.

> Komplet przewodow zaplonowych z cewka to koszt ok. 500-600zl

> poza tym reszta kosztuje jak do zwyklej laguny, wiec koszta sa dosc przyjemne

Akurat skrzynia manual, a z tego co sam znalazłem, w ph1 silnik ten 167 konny jest jeszcze na łańcuchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś tym pomyka, specjalnie awaryjny silnik, gdzie mogę zgłębić temat?

Miałem ten silnik (v6 12V 167KM) w Safrane, co jak co ale nic się w nim nie psuło (w silniku, nie to że w całym aucie hehe.gif ) chociaż auto było zużyte i z ogromnym przebiegiem i z LPG, moc jak na pojemność niby nieduża, ale za to ciągnął od samego dołu do góry, rozrząd oczywiście na łańcuchach

W Safranie z manualem palił średnio około 15-16 l LPG, w trasie najmniej 12. Laguna lżejsza więc powinien mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądając Allegro natknąłem się na taką z 1995 roku 3.0 V6 z LPG, nie powiem, zainteresowała

> mnie.

> Ktoś tym pomyka, specjalnie awaryjny silnik, gdzie mogę zgłębić temat?

lepiej szukac takiej z 24zaworowym silnikiem wychodzily od 96 lub 97roku, ma wiecej koni po prostu i pali tyle samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lepiej szukac takiej z 24zaworowym silnikiem wychodzily od 96 lub 97roku, ma wiecej koni po prostu

> i pali tyle samo.

167 KM w Lagunie to i tak dużo, a łańcuchy to łańcuchy

Te nowsze to zupełnie inna konstrukcja, inny nawet kąt między cylindrami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 167 KM w Lagunie to i tak dużo, a łańcuchy to łańcuchy

> Te nowsze to zupełnie inna konstrukcja, inny nawet kąt między cylindrami

ale w starym aucie ten lancuch, prowadnice czy napinacz wcale nie musza byc juz dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.