bizz Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Przeglądając Allegro natknąłem się na taką z 1995 roku 3.0 V6 z LPG, nie powiem, zainteresowała mnie. Ktoś tym pomyka, specjalnie awaryjny silnik, gdzie mogę zgłębić temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Silnik będzie sporo palił i skrzynia jak automat to po 200-250 tys.km na śmietnik się nadaje zależy czy ktoś zmieniał olej i dbał o nią. Dodatkowo wymiana rozrządu tez będzie sporo kosztować jak tam jest pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 I wszystko to wiesz?? czy tak sobie strzeliles ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 silnik nie jest specjalnie awaryjny, kompletny rozrzad to koszt niestety ok. 1100zl. Komplet przewodow zaplonowych z cewka to koszt ok. 500-600zl poza tym reszta kosztuje jak do zwyklej laguny, wiec koszta sa dosc przyjemne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > I wszystko to wiesz?? czy tak sobie strzeliles ?? tak wszystko to wiem co sobie strzeliłem myśliwym nie jestem skrzynia automatyczna w lagunie I 2.0 wytrzymała kuzynowi 200-250 tys km od nowości potem szmelc, co do rozrządu to sam napisałeś ile same części kosztują , z robocizną i dodatkowymi materiałami jak płyn czy pasek akcesoriów spokojnie wyjdzie ponad 2000 w zwykłym warsztacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 bo rozrzad w v6 powinien kosztowac 200zl prawda ?? a co do skrzyni to sie nie wypowiadam, jakby ktos regularnie olej zmienial to wytrzymalaby wiecej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > silnik nie jest specjalnie awaryjny, kompletny rozrzad to koszt niestety ok. 1100zl. > Komplet przewodow zaplonowych z cewka to koszt ok. 500-600zl > poza tym reszta kosztuje jak do zwyklej laguny, wiec koszta sa dosc przyjemne Akurat skrzynia manual, a z tego co sam znalazłem, w ph1 silnik ten 167 konny jest jeszcze na łańcuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 tymbardziej dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 > Ktoś tym pomyka, specjalnie awaryjny silnik, gdzie mogę zgłębić temat? Miałem ten silnik (v6 12V 167KM) w Safrane, co jak co ale nic się w nim nie psuło (w silniku, nie to że w całym aucie ) chociaż auto było zużyte i z ogromnym przebiegiem i z LPG, moc jak na pojemność niby nieduża, ale za to ciągnął od samego dołu do góry, rozrząd oczywiście na łańcuchach W Safranie z manualem palił średnio około 15-16 l LPG, w trasie najmniej 12. Laguna lżejsza więc powinien mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > Przeglądając Allegro natknąłem się na taką z 1995 roku 3.0 V6 z LPG, nie powiem, zainteresowała > mnie. > Ktoś tym pomyka, specjalnie awaryjny silnik, gdzie mogę zgłębić temat? lepiej szukac takiej z 24zaworowym silnikiem wychodzily od 96 lub 97roku, ma wiecej koni po prostu i pali tyle samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > lepiej szukac takiej z 24zaworowym silnikiem wychodzily od 96 lub 97roku, ma wiecej koni po prostu > i pali tyle samo. 167 KM w Lagunie to i tak dużo, a łańcuchy to łańcuchy Te nowsze to zupełnie inna konstrukcja, inny nawet kąt między cylindrami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 > 167 KM w Lagunie to i tak dużo, a łańcuchy to łańcuchy > Te nowsze to zupełnie inna konstrukcja, inny nawet kąt między cylindrami ale w starym aucie ten lancuch, prowadnice czy napinacz wcale nie musza byc juz dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.