Skocz do zawartości

Duże spalanie gazu do 15 L.


cinek100

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobilem wczoraj test spalania gazu.Zatankowałem pełen zbiornik gazu na stacji i do dzisiaj zrobilem 100km po czym zajechałem na ta sama stacje i dotankowałem do pełna.Weszło 15 l gazu.To strasznie duzo.Mam instalacje z regulacja gazu na srubie i jest tak ustawiona dawka gazu tyle o ile zeby samochod rowno chodzil+ 1.4 obr sruby.Nie wiem czy to moze byc zle wyregulowany parownik, bo tyam jest sruba regulacyjna i kiedys myslac ze to do spuszczania syfu to nia krecilem.Mozna podłaczyc u gazownika pod kompa i sprawdzi mi w czym problem?i bedzie mogł ustawic wedlug kompa spalanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz na śrubkę regulację składu, to analizator spalin tylko, bo chyba nie masz komputera

przejedź 200 albo 300 km i wtedy powiedz jakie masz spalanie

mnie wychodzi po 200km około 14/100 a po 300 wychodzi 11/100, nie przyglądałem się jakie trasy i gdzie robię, ale raczej te same rejony

nigdy na 100 km nie masz miarodajnego pomiaru

zatankuj do pełna, wyzeruj licznik i wyjeździj wszystko 270751858-jezyk.gif najlepiej na jednym odpaleniu wyjeździj butlę wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alien.gif> jak masz na śrubkę regulację składu, to analizator spalin tylko, bo chyba nie masz komputera

> przejedź 200 albo 300 km i wtedy powiedz jakie masz spalanie

> mnie wychodzi po 200km około 14/100 a po 300 wychodzi 11/100, nie przyglądałem się jakie trasy i

> gdzie robię, ale raczej te same rejony

> nigdy na 100 km nie masz miarodajnego pomiaru

> zatankuj do pełna, wyzeruj licznik i wyjeździj wszystko najlepiej na jednym odpaleniu wyjeździj

> butlę

Wlasnie mam komputer Autronic Al 700 chyba.Kiedys miałem silniczek krokowy,ale mi padl i wstawił mi srube..poza tym zima czy nie zima ,krotkie odcinki czy nie to chyba to za duzo bo jak porównam spalanie np z przed roku to duzo mniej palil.Do 11 l i to jest odczuwalne takze dla portfela:(Dodam jeszcze ze celowo jezdziłem spokojnie by wykluczyc efekt "ciężkiej nogi".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Nie wiem czy to moze byc zle wyregulowany parownik, bo tyam jest sruba regulacyjna i kiedys myslac ze to do spuszczania syfu to nia krecilem

no to ja bym zacząl od wyregulowania instalacji. U mnie wkręcenie pół obrotu na śrubie na parowniku to do około 0,5 l gazu mniej na 100 km. Pewnie masz też walniętą sondę lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś nie umie regulować, albo chce spalać gazu jeszcze mniej niż benzyny to powinien liczyć się z takimi skutkami ubocznymi. Ja tam ustawiam porcję gazu na 120% w stosunku do benzyny i silnik chodzi ładnie.

Co prawda miałem w tamtym roku awarię uszczelki pod głowicą, która wytrzymała od nowości 170tys km z czego na gazie 70 tys. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozebrałem wyczyściłem dokładnie parownik przed jakakolwiek regulacja .Bylo tam mnostwo syfu.Nie było tam takiej oleistej substancji jak niektórzy to opisująTzn jak go wyciagnałem z auta to leciał taki czarny pył i duze grudki w kolorze węgla z otworu ktory doprowadzał gaz do miksera.Moze to tez tam blokowało mechanizm bo dzis jak przełączyłem na gaz to silnik ładnie chodził i nie gasł na wolnych.Nie wiem czy koniecznie jest wymieniac membrane bo nie jest popekana i jest miekka,

elastyczna.Warto regulowac jakos samemu mieszanke ??czy lepiej pojechac do gazownika to na kompie mi lepiej ustawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy koniecznie jest wymieniac membrane bo nie

> jest popekana i jest miekka,

Trudno powiedzieĆ, moja membrana BRC po 80kkm też nie była popekana a musiałem wymieniĆ na nową bo na zimnym silniku gasł. Ale jeśli silnik dobrze sie zachowuje i nie gaśnie lpg na niedogrzanym to nie wymieniaj

>Warto regulowac jakos samemu mieszanke ??czy lepiej pojechac do gazownika to na kompie

> mi lepiej ustawi?

Oczywiście. Za 20-30pln gazownik ustawi optymalne parametry i spokojna głowa ok.gif tylko ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trudno powiedzieĆ, moja membrana BRC po 80kkm też nie była popekana a musiałem wymieniĆ na nową bo

> na zimnym silniku gasł. Ale jeśli silnik dobrze sie zachowuje i nie gaśnie lpg na niedogrzanym

> to nie wymieniaj

> Oczywiście. Za 20-30pln gazownik ustawi optymalne parametry i spokojna głowa tylko

Tak zrobie tylko wymienie jednak membrany na te z allegro http://allegro.pl/oryginal-zestaw-naprawczy-reduktora-at-tomasetto-i2167364815.html , podobno oryginalne.Bo jak zapale silnik to na zimnym gasnie dłuższy czas bez utrzymywania wyzszych obrotów obrotów.Próbowałem regulowac na parowniku sruba ale ona zbytnio nie reaguje w postaci zmiany obrotow.Dopiero gdzies przy kracu silnik słabnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.