Skocz do zawartości

307 HDI problem z odpalaniem..


sadzik89

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie grinser006.gif

Ojciec ma 307 HDI 90 KM i jak byly mrozy -20 to nie chcial odpalac..mechanik powiedzial ze winowajca jest paliwo..wymienil filtr paliwa, filtr powietrza, swiece i dalej problem jest..tzn kreci strasznie dlugo..nawet przy mrozie -5..:/ ale jak sie zagrzeje to pali na dotyk..mamy jeszcze walniety czujnik temp plynu chlodniczego ale to chyba nie ma nic do rzeczy..

co moze byc jeszcze nie tak z tym autem...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie

> Ojciec ma 307 HDI 90 KM i jak byly mrozy -20 to nie chcial odpalac..mechanik powiedzial ze

> winowajca jest paliwo..wymienil filtr paliwa, filtr powietrza, swiece i dalej problem

> jest..tzn kreci strasznie dlugo..nawet przy mrozie -5..:/ ale jak sie zagrzeje to pali na

> dotyk..mamy jeszcze walniety czujnik temp plynu chlodniczego ale to chyba nie ma nic do

> rzeczy..

> co moze byc jeszcze nie tak z tym autem...??

Pytanie który czujnik płynu, bo jeśli ten który podaje sygnały na sterownik silnika to ma to bardzo dużo do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie

> Ojciec ma 307 HDI 90 KM i jak byly mrozy -20 to nie chcial odpalac..mechanik powiedzial ze

> winowajca jest paliwo..wymienil filtr paliwa, filtr powietrza, swiece i dalej problem

> jest..tzn kreci strasznie dlugo..nawet przy mrozie -5..:/ ale jak sie zagrzeje to pali na

> dotyk..mamy jeszcze walniety czujnik temp plynu chlodniczego ale to chyba nie ma nic do

> rzeczy..

> co moze byc jeszcze nie tak z tym autem...??

to jak masz walnięty czujnik to go wymień, kosztuje grosze a u mnie jego pad (co prawda w benzynie) objawiał się tym że nie załączał ssania i też miałem duże problemy z odpalaniem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności wymień czujnik temperatury,koszt niewielki,roboty parę minut,jeśli nic się nie poprawi trzeba będzie sprawdzić przekaźnik świec żarowych(jest na obudowie bezpieczników w komorze silnika)dochodzą do niego dwa grube przewody(czerwono żółty i żółty,oraz kostka)na jednym z tych grubych przewodów(czerwono żółty?)powinno być ciągle 12V,na drugim powinno się pojawić kiedy przekaźnik dostanie info,że jest zimno i trzeba podgrzać świece.A jeszcze prościej to posłuchać,przekaźnik wydaje charakterystyczny dźwięk w temperaturze ujemnej,takie cykniecie,dosyć głośne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt czujnika to ok 50pln, a wymiana jest dziecinnie prosta,musisz wyjac filtr powietrza,przeplywomierz i kawalek rury dolotu. Przed kupnem czujnika sprawdz jaki masz(byly wkrecane i "na zawleczke")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.