bati1986 Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 Witam, jest u mnie problem tego typu, że zacisk cały czas dociska klocki.Pewnie zasyfione jarzmo też coś przytrzymuje. Czyścił ktoś tłoczek? Bo jeśli nie ma wżerów to może wystarczy przeczyścić i nasmarować, więc prosiłbym o jakieś info co i jak. I jeszcze mam problem z urwaną śrubka odpowietrzania, jak ją teraz odkręcić? Wiercenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micoo Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 > Witam, jest u mnie problem tego typu, że zacisk cały czas dociska klocki.Pewnie zasyfione jarzmo > też coś przytrzymuje. Rozebrać i wyczyścić > Czyścił ktoś tłoczek? Bo jeśli nie ma wżerów to może wystarczy > przeczyścić i nasmarować, więc prosiłbym o jakieś info co i jak. Można spróbować wyczyścić, jeśli problem pojawi się znowu to tłoczek do wymiany. Dobrze jest też kupić zestaw regeneracyjny, który składa się z nowych uszczelek. > I jeszcze mam problem z > urwaną śrubka odpowietrzania, jak ją teraz odkręcić? Wiercenie? Chyba tylko rozwiercić i nagwintować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 >I jeszcze mam problem z urwaną śrubka odpowietrzania, jak ją teraz odkręcić? Wiercenie? U mnie wiercenie nie pomogło i musiałem wymienić cały zacisk.Są jeszcze jakieś wykrętaki do zerwanych śrub. Zacznij od tego odpowietrznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bati1986 Napisano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > U mnie wiercenie nie pomogło i musiałem wymienić cały zacisk.Są jeszcze jakieś wykrętaki do > zerwanych śrub. Zacznij od tego odpowietrznika. Czyli nie mam za wesoło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 zacisk kosztuje grosze, nie ma sensu sie bawic w rozwiercanie i gwintowanie... znajdz taki ze sprawnym odpowietrznikiem i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > Czyli nie mam za wesoło Jak masz trochę zdolności manualnych i wiertła w różnych rozmiarach (najlepiej byłoby co 0,1 mm) to myślę, że jest sens się w to bawić. Wszystko dobrze oczyść, psiknij jakimś penetratorem (najlepiej byłoby zamoczyć w nafcie na jakiś czas) i rozwiercaj coraz większymi wiertłami aż z odpowietrznika zostanie praktycznie sama "sprężynka", wtedy wydłubujesz ją z gwintu w zacisku, ewentualnie można poprawić gwintownikiem EDIT: A na przyszłość zabezpiecz czymś odpowietrzniki i kup dobry klucz, to nie będzie takich problemów. U mnie zaciski mają 29 lat i wszystkie odpowietrzniki śmigają jak ta lala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Bez wymiany końcówek elastycznych przewodów hamulcowych się nie obejdzie (chodzi i te węże gumowe), możesz czyścić smarować a i tak nie będzie się cofał tłoczek i przez to przytrzymywał klocek przy tarczy. Co do odpowietrznika, można kombinować ale wymiana/kupno/ na szrocie zacisku na jeden sprawny trwa i krócej i efektywniej i licząc stracony czas taniej - bo to kilka złociszy kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.