Mistrzu Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Szukam samochodu do pracy, hmmm czasami nawet woła roboczego. Założenia: - musi pociągnąć przyczepę ok. DMC 2000 t ewentualnie więcej (minikoparka lub inne szpargały), - w miarę nie awaryjny,- - nie będę nim jeździł na przeprawy wodno - błotne , - automat (warunek konieczny, bo czasami mam dosyć machania biegami), - samochód ma też służyć do jazdy na co dzień i być w miarę reprezentacyjny. - może być benzyna z możliwością założenia turbo gazu... - budżet 20- 25 tysi. Znalazłem coś takiego. Terracan . Jak to to się sprawuje? Jakie koszty utrzymania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Marca 2012 Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 > Szukam samochodu do pracy, hmmm czasami nawet woła roboczego. > Założenia: > - musi pociągnąć przyczepę ok. DMC 2000 t ewentualnie więcej (minikoparka lub inne szpargały), > - w miarę nie awaryjny,- > - nie będę nim jeździł na przeprawy wodno - błotne , > - automat (warunek konieczny, bo czasami mam dosyć machania biegami), > - samochód ma też służyć do jazdy na co dzień i być w miarę reprezentacyjny. > - może być benzyna z możliwością założenia turbo gazu... > - budżet 20- 25 tysi. > Znalazłem coś takiego. Terracan . > Jak to to się sprawuje? > Jakie koszty utrzymania? Mielismy takie firmowe auto, przejechalem nim ok kilka tys km. Kwestie designu auta pomine . Autem jezdzilem przy przebiego od kilku kkm do ok 70kkm i: - dosc fajnie jezdzacy silnik, nie byla to rakieta ale w polaczeniu z automatem dawal rade. Jezdzilem nim na przemian z Jeepem GC CRDI i nawet lepiej mi sie Hyundaiem jezdzilo Srodek jak to w starszych hyundaiach nie powala. Do tego kiepskie siedzenia, raz przy hamowaniu przed czerwonym ssunelem sie z siedzenia pod kierownice . Pamietam ze juz przy kilkunastu kkm zwalila sie blokada napedu (czy to byl reduktor ) i nie chciala sie wylaczyc a jechalem akurat do Rygi Pozniej jak kolega jechal cos stalo sie z silnikiem - auto odjechalo na lawecie, nie wiem dokaldnie co bylo przyczyna, auto dosc dlugo bylo w serwisie. Jak dla mnie to (niestety) ale prestizu trudno szukac w tym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 14 Marca 2012 Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 > Szukam samochodu do pracy, hmmm czasami nawet woła roboczego. pogadaj z kolegą Magdoc na wiosnę miał sprzedawać swoje autko Grand Cherokee powinien spełnić Twoje wymagania łącznie z byciem w miarę bezawaryjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistrzu Napisano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 Jeżeli chodzi o komfort to jakoś wytrzymam. Od 12 lat jeżdżę różnymi dostawczymi samochodami (w przeważającej ilości), więc brak komfortu wytrzymam. Napędu 4H i 4L rzadko bym używał (hmmm zima?). A z tego co znalazłem to terenówki mają dość spory uciąg. No i budżet warunkuje wszystko. Ciężko jest znaleźć samochód osobowy z napędem na tył. Jeep GC byłby fajny (V8 jakoś wytrzymam), tylko że jest dość mały w środku (bagażnik) i czy znajdę coś sensownego w 25 tys. A może LR Discovery? (ale musi być automat) p.s. Zajmuję się terenami zieleni i w związku z tym czasami zdarza m się jeździć po budowach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.