benypb Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Dzisiaj nie udalo mi się odpalic auta na benzynie, na lpg odpalilem go awaryjnie. Sprawdziłem bezpieczniki, zasilanie na pompę też jest, pompa milczy, wiec padła. Jaką kupić do swojej wersji, czy w wersjach benzynowych są różne w zależności od silnika? Benzyny mam zawsze pół baku więc z braku pb nie padła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Są różne pompy w zależności od silnika. Teoretycznie do Twojego powinna iść pompa o nr: 58 15 015. W praktyce powinna pasować każda pompa od silnika z wielopunktem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Czyli ta będzie raczej pasowała allegro czy nie bawić się w używki i lepiej kupić jakiś zamiennik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Czyli ta będzie raczej pasowała allegro czy nie bawić się w używki i lepiej kupić jakiś zamiennik > ? nie baw sie w używki , uzywaną masz w zbioniku , kup samą pompe z zamiennika i będzie chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 znalazłem zamienik na tej aukcji ale piszą, że ciśnienie jakie daje to 3 bary, a u mnie na starej było 4 bary (poniżej zdjęcie) czy ma to duże znaczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 To jest za pewne ciśnienie w instalacji. W zwarciu każda pompa rolkowa da więcej. Nawet taka od jednopunkta. Ja bym rozważył tę używkę, gdyby sprzedający powiedział mi jakiej jest firmy. Napis jest zwykle na czole pompy przy króćcu wylotowym. Dello to jednak nie jest lider jakości , co nie znaczy, że nie będzie działać latami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Zamówiłem oryginał używkę, firma to Bosch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 Witam Przysłali mi pompę BOSCH 0580309003 GM 9128226 czy będzie pasowała, bo za dużo informacji nie mogę znaleźć na jej temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 Jestem już po wymianie pompy, okazało się że w aucie miałem identyczną BOSCH 0580309003 GM 9128226 Musiałem tylko podmienić ze starej regulator ciśnienia paliwa bo w kupionej używce był padnięty i silnikiem szarpało i wywalało błąd p0130, po wymianie regulatora autko idzie aż miło. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskarpuzon18 Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Jestem już po wymianie pompy, okazało się że w aucie miałem identyczną BOSCH 0580309003 GM > 9128226 > Musiałem tylko podmienić ze starej regulator ciśnienia paliwa bo w kupionej używce był padnięty i > silnikiem szarpało i wywalało błąd p0130, po wymianie regulatora autko idzie aż miło. > Dzięki za pomoc. Witam. Mam podobny problem tylko że mi pompa raz działa raz nie, wyjąłem bezpiecznik i połączyłem kabelkiem żeby pompka chodziła non stop 30-87 i nie chodziła, pókłem ją i zaczeła pracowac lecz nie na długo, 2dni rozebrałem ją i kabelki po sprawdzałem po zaciskałem i nie pomaga raz działa raz nie, jak sprawdzic ten regulator cisnienia bo wydaje mi się że on wadzi. nie moge na necie znaleśc go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Zawieszają się szczotki komutatora. Nie naprawisz tego bez rozebrania silnika pompy. A gdy to zrobisz, to już jej nie złożysz. Pompa do wymiany. Regulator to metalowy cylinder między pompą i jej pokrywą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskarpuzon18 Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Zawieszają się szczotki komutatora. Nie naprawisz tego bez rozebrania silnika pompy. A gdy to > zrobisz, to już jej nie złożysz. > Pompa do wymiany. > Regulator to metalowy cylinder między pompą i jej pokrywą. Ok rozumiem. Dziś pompe zamówiłem używaną na allegro z firmy bosch, odezwe się jak dojdzie i założe ją. A jeszcze jedno, jak odpale auto jak stoi cały dzień i noc to obroty idą do 2500 i zaś spadają, czy to może byc przyczyną tej pompy czy czujnika wału korbowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Ok rozumiem. Dziś pompe zamówiłem używaną na allegro z firmy bosch, odezwe się jak dojdzie i założe > ją. A jeszcze jedno, jak odpale auto jak stoi cały dzień i noc to obroty idą do 2500 i zaś > spadają, czy to może byc przyczyną tej pompy czy czujnika wału korbowego? gdyby świrował czujnik wału korbowego to silnik by zgasł, na pewno świecił by check engine, jeżeli nie świeci check to coś innego jest przyczyną, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskarpuzon18 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > gdyby świrował czujnik wału korbowego to silnik by zgasł, na pewno świecił by check engine, jeżeli > nie świeci check to coś innego jest przyczyną, > brat czasami gaśnie na jałowych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Ostrzega jakoś, że zaraz zgaśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskarpuzon18 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Ostrzega jakoś, że zaraz zgaśnie? za falują obroty i zgaśnie, żaden check nie swieci się. w lato było tak że jak gorąco to szarpało silnikiem i obroty też falowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > czasami gaśnie na jałowych obrotach. gdyby to był czujnik wału to zapisałby się błąd w ECU, są jakieś błędy zapamiętane czy nie ma? brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Coś mi to wygląda na regulator wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskarpuzon18 Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Coś mi to wygląda na regulator wolnych obrotów. dziś doszła pompa. Pompa założona i jak narazie jest wszystko ok obroty jak narazie są dobre, jutro jak z pracy przyjade to odpale jak zimny bedzie i zobaczymy czy obroty ida do 2500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskarpuzon18 Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 > dziś doszła pompa. Pompa założona i jak narazie jest wszystko ok obroty jak narazie są dobre, jutro > jak z pracy przyjade to odpale jak zimny bedzie i zobaczymy czy obroty ida do 2500. No i lipa, auto jak odpaliłem to zgasło, zapaliłem jeszcze raz odpaliło i obroty były na 1500 w dodatku nie szło jechac bo jakiś za mulony dopiero jak silnik się rozgrzeje to wszystko jest ok. co to może być. a do czego służy ten regulator pomki paliwa? może to on jest skopany? czy jak by ten reguratol był skopany to auto odpali? Czy to może być czujnik cieczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.