Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Puszcza baki.

Featured Replies

Napisano

Witajcie po dlugiej przerwie smile.gif

Dawno nie udzielalem sie na forum, Stilo jest stale uzytkowane przez tate (2 remonty silnika juz mialo :< )

..i chyba zbliza sie trzeci. Dzieje sie cos takiego - szarpie na wolnych, jak zimny zdarza mu sie zgubic zaplon (tak jakby, nie jestem mechanikiem ale chodzi nierowno) na wolnych obrotach (lubia sobie mocno spasc lub zgasnie calkiem) jak sie nagrzeje to jest raczej ok ALE lubi raz na jakis czas przywalic z rury siwa zaslone dymna. Co ciekawe dzieje sie to zupelnie losowo, ale jak juz pusci to nic nie widac w tylnej szybie smile.gif dzis jechalem nim pod gorke to jakby nie przerywajac pracy wyskakiwal engine fault (nie tracil mocy nic) doslownie na sekunde i gaslo (tak sie wczesniej nie dzialo)

oleju nie ubywa, ani ni eprzybywa (w sensie nie ubywa takze plynu chlodniczego)

Przed ta dzisiejsza jazda jakis czas temu byl podpinany do kompa i zadnych bledow nie bylo parametry pracy w normie.

Jakies pomysly?

Pozdrawiam,

Michal smile.gif

Napisano

> Dawno nie udzielalem sie na forum, Stilo jest stale uzytkowane przez tate (2 remonty silnika juz

> mialo :< )

Czyli nie jestem sam smile.gif

Czy możesz mi na priv wysłać swój tel. zamieniłbym z Tobą parę słów, zwłaszcza w temacie nie pożerania oleju.

aha co do tematu to popatrz na świece, miałem trochę podobne problemy do Twoich i po wymianie jak ręką odjął.

Pzd

Napisano

odnośnie NIE pożerania oleju to walcie tutaj... zlosnik.gif