Skocz do zawartości

katalizator


maly35

Rekomendowane odpowiedzi

panowie czy ktos juz probowal w miejsce kata wstawic zlacze elastyczne z seicento jak w linku to do samodzielnego montazu -http://moto.allegro.pl/zlacze-elastyczne-fiat-seicento-wszystkie-modele-i2259324763.html , dodam ze spawanie odpada smile.gif (brak spawarki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie czy ktos juz probowal w miejsce kata wstawic zlacze elastyczne z seicento

> dodam ze spawanie odpada (brak spawarki)

zamiast kata nie, ale wspawałem plecionkę za katem i częściowo opisałem to tutaj.

jeśli mam być szczery - nie polecam, sam w nadchodzący weekend majowy wracam do fabrycznej konfiguracji i podwajam wartość mojego toczydełka montując nowy układ wydechowy (z wyjątkiem kolektora wydechowego). biglaugh.gif30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zamiast kata nie, ale wspawałem plecionkę za katem i częściowo opisałem to tutaj.

> jeśli mam być szczery - nie polecam, sam w nadchodzący weekend majowy wracam do fabrycznej

> konfiguracji i podwajam wartość mojego toczydełka montując nowy układ wydechowy (z wyjątkiem

> kolektora wydechowego).

jak napisalem spawanie odpada, a rura z katem kosztuje polowe mojej wyplaty (przed zrobieniem oplat frown.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak zostawi sondę? przecież ona jest przed katem...

sonda będzie głupiała bo odpręży wydech i spalanie wzrośnie ale niewiele

lepszym rozwiązaniem przy wyciętym katalizatorze jest całkowite odłączenie sondy

przynajmniej wolne obroty nie falują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wywalisz katalizator, to sonda straci odczyt i będzie wzbogacała

Hmm sonda jest przed katem ktory defakto ma za zadanie dopalac resztki paliwa.

po wycieciu nie powinna wzbogacac no chyba ze byl tak przypchany ze wczesniej jezdzil na zbyt ubogiej mieszance

W uno 1,4 po wycieciu kata AFR wlasciwe nie ulega zmianie

sprawdzane na LC-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poszukaj kogoś, kto Ci wspawa kata EU2, koszt jakieś 600-700zł, a spokojna głowa

> wróć do Bytomia, to Ci coś załatwię :D

> jak wywalisz katalizator, to sonda straci odczyt i będzie wzbogacała

realnie kosztowo poprosze max 50-70zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie czy ktos juz probowal w miejsce kata wstawic zlacze elastyczne z seicento jak w linku to do

> samodzielnego montazu

> -http://moto.allegro.pl/zlacze-elastyczne-fiat-seicento-wszystkie-modele-i2259324763.html ,

> dodam ze spawanie odpada (brak spawarki)

Wstaw zamiast katalizatora tłumik przelotowy, w obudowie imitującej katalizator. To będzie najlepsze wyjście, bez spawania z obejmami powinieneś się zmieścić w 70-100zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wstaw zamiast katalizatora tłumik przelotowy, w obudowie imitującej katalizator. To będzie

> najlepsze wyjście, bez spawania z obejmami powinieneś się zmieścić w 70-100zł.

jakies namiary ?? bo nigdzie nie trafilem szukajac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.