romano11 Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Witka. Pytanie brzmi: jak jest zamocowany ten gumowy kołnierz wokół korka wlewu paliwa? Przykręcony? Przyklejony? Na wcisk? Jakieś zatrzaski/spinki? Pytam, bowiem trzeba zlikwidować przyczółki rudzielca pospolitego... Ktoś coś doradzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Z TISa wynika, że jest na wcisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Z TISa wynika, że jest na wcisk. OK, dzięki zobaczę i zdam relację po dłuuuuuuugim weekendzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 > jest na wcisk. Tak, kołnierz wystarczy na zewnętrznym obwodzie pociągać palcami, a od strony króćca wlewowego podważać średniej wielkości płaskim wkrętakiem i kołnierz wychodzi bez większego problemu. Jednak to, co ukazało się moim oczom pod gumą... OPEL: WIR LEBEN ROST teraz żałuję, że nie przekonałem ojca do założenia tylnych nadkoli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 W Oplach te okolice wlewu paliwa to jest jakas masakra w każdym modelu. Powinni już tam dawać fabrycznie jakąś osłone od dołu bo jak te auto wyglądają po okolo 10latach użytkowania to każdy wie. Co prawda w Corsie C jeszcze nie widziałem wygnitego wlewu ale widać też juz zaczyną sie pokazywać takie egzemplarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.