Skocz do zawartości

Uszczelka miski olejowej 899ccm- cięknąca gadzina !


DIK

Rekomendowane odpowiedzi

Siema....

Mam drażniący temat....

W żonowozie (cc 900spi) pociła się uszczelka miski oleju.

Kupiłem uszczelkę jak się okazało złą bo kupiłem z kołnierzami na półksiężycach.

A oryginalna była bez i z noskami na półksiężycach.

Założyłem ją + sylikon DIRKO. Dupa ciekło

kupiłem drugą uszczelkę tym razem bez kołnierzy ale nie oryginał bo w ASO nie mają i na magazynach nigdzie ponoć też nie mają facepalm%5B1%5D.gif

znów nawaliłem DIRKO i znów cieknie od strony koła zamachowego.

Jutro chcę założyć starą oryginalną + sylikon.

Panowie (i Panie tongue.gif ) czy coś robię źle ?!

-ściągam miskę

-czyszczę blok silnika papierem ściernym + miskę też

-odtłuszczam rozpuszczalnikiem blok i miskę

- nakładam sylikon na blok i miskę

-uszczelka

-przykręcam

-olej

odpalam nie cieknie, przejadę się cieknie jak głupie....

Powinienem odczekać jakąś dłuższą chwilę przed odpaleniem ?! Czy lekko złapać śrubami, a potem dokręcić ?!

Dodam, że pierwsza uszczelka ta zła stała całą noc i tak puściła frown.gif

Proszę podpowiedzcie coś ! Czy mam jakieś specjalne czary używać albo zaklęcia, (ku*wa nie cieknij nie działa tongue.gif )cokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siema....

> Mam drażniący temat....

> W żonowozie (cc 900spi) pociła się uszczelka miski oleju.

> Kupiłem uszczelkę jak się okazało złą bo kupiłem z kołnierzami na półksiężycach.

> A oryginalna była bez i z noskami na półksiężycach.

> Założyłem ją + sylikon DIRKO. Dupa ciekło

> kupiłem drugą uszczelkę tym razem bez kołnierzy ale nie oryginał bo w ASO nie mają i na magazynach

> nigdzie ponoć też nie mają

> znów nawaliłem DIRKO i znów cieknie od strony koła zamachowego.

> Jutro chcę założyć starą oryginalną + sylikon.

> Panowie (i Panie ) czy coś robię źle ?!

> -ściągam miskę

> -czyszczę blok silnika papierem ściernym + miskę też

> -odtłuszczam rozpuszczalnikiem blok i miskę

> - nakładam sylikon na blok i miskę

> -uszczelka

> -przykręcam

> -olej

> odpalam nie cieknie, przejadę się cieknie jak głupie....

> Powinienem odczekać jakąś dłuższą chwilę przed odpaleniem ?! Czy lekko złapać śrubami, a potem

> dokręcić ?!

> Dodam, że pierwsza uszczelka ta zła stała całą noc i tak puściła

> Proszę podpowiedzcie coś ! Czy mam jakieś specjalne czary używać albo zaklęcia, (ku*wa nie cieknij

> nie działa )cokolwiek.

co do firmy sylikonu to nie kojarzę, ale nie wydaje mi się, żeby to miało aż tak duży wpływ...

osobiście zrobił bym w ten sposób, że odtłuścił i oczyścił blok i miskę, odtłuścił uszczelkę, uszczelkę przesmarował z obu stron sylikonem, przyłożył do miski i ustawił za pomocą śrub do mocowania miski, przykręcił delikatnie nie dociskając śrub, odczekał ok 30-40 minut, żeby sylikon trochę stężał i pod wpływem nacisku w całości nie wyszedł na boki, po tym czasie dokręcił mocniej i odczekał ok 12 h, tak wiem nie trzeba tyle, ale zwykle tak robię, chyba, że potrzebne coś "na wczoraj" i po tym czasie zalał olejem...

jeśli ten sposób wziął by w łeb to pytanie było by następujące - czy miska kiedyś nie oberwała od jakiegoś progu zwalniającego bądź krawężnika czy czegoś tam zlosnik.gif ponieważ od tego mogła się wykrzywić i nie przylegać dobrze do bloku pomimo dokręcenia i uszczelnienia...

A tak na odchodne to usterka z cyklu TTTM zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że ten typ tak ma ale kurcze nie aż tak !

Że olej mam na połowie podwozia i smaży mi się na katalizatorze !

Nie chciał bym aby auto spłonęło ! angryfire.gif

Jutro skorzystam z Twoich podpowiedzi smile.gif

Wezmę i założę starą oryginalną uszczelkę i nawale sylikonu na blok miskę i uszczelkę.

Oraz zachowam odstępy czasowe.

niech szczelność będzie ze mną tongue.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta uszczelka nie za bardzo może być montowana na silikon. Daje się troszkę tylko na zakończeniach półksiężyców.

Po silikonowaniu ma tendencje do wyjeżdżania na zewnątrz przy dokręcaniu.

I ciecze praktycznie od razu.

Składać na sucho, właściwy dla miski typ uszczelki, dokręcać z wyczuciem kiedy zaczynają "siadać" aluminiowe dystanse uszczelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ta uszczelka nie za bardzo może być montowana na silikon. Daje się troszkę tylko na zakończeniach

> półksiężyców.

> Po silikonowaniu ma tendencje do wyjeżdżania na zewnątrz przy dokręcaniu.

> I ciecze praktycznie od razu.

> Składać na sucho, właściwy dla miski typ uszczelki, dokręcać z wyczuciem kiedy zaczynają "siadać"

> aluminiowe dystanse uszczelki.

dokręcałem staranie aby uszczelki trzymały się tam gdzie powinny choć tak jak piszesz mają tendencję wyjeżdżania.

Aluminiowych dystansów w uszczelce zamienniku nie ma :/

Zrobię tak....

jutro założę starą + sylikon jeśli to nie pomoże próbuje kupić nową i założyć na sucho.

Zakończenia półksiężyców co masz na myśli !?

najniższe miejsca ?!

EDIT:

czuczu w sumie to ja w moim SC też założyłem na sam sylikon i nie ciekło....

może od tego powinienem jutro spróbować w moim sc trzymało nie ciekło w 1.1 też na sam sylikon jest !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie wiem... Mnie uczyli, ze jak jest uszczelka, to silikonu sie nie daje. Raz tak zrobilem i

> polecialo od razu, bo uszczelka slizgnęła sie na silikonie.

> Ty, a moze leci uszczelniaczem na wale pod zamachem, a nie spod michy?

Uszczelniaczem nie leci bo nie ciekło przed wymianą uszczelki, miska była tylko spocona.

Uszczelka miski cento 900 specyficzna gadzina jest.

Pokrywę zaworów mam uszczelka + sylikon i jest pięknie suchutko, termostat też uszczelka + sylikon i sucho.

Zaraz idę do garażu i będę robił na sam sylikon.

Przykręcę raz śruby, a po 30 min je dokręcę, a jutro albo wieczorem zaleje go olejem.

Trzymajcie kciuki za mnie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja robilem to w srode zalozylem orginalna uszczelke nie dawalem silikonu i trzyma nic nie puszcza

HA! w tym problem, że w moim mieście oryginału nie dostanę w ASO mówili mi, że nie mają na żadnym magazynie na świecie w tym momencie no.gif

dziś założyłem na sam sylikon dokręciłem lekko potem po ok. 0,5h teraz dziad stoi suchy bez oliwy jutro rano zaleję i będę dobrych myśli !

A jak rozpoznać walnięty uszczelniacz ?!

Pytam tak na zaś.

EDIT.

Zalałem olejem....

wydaje mi się, że z miski nie cieknie,

Delikatnie puszcza olej z za koła zamachowego i jak by spod rozrusznika i/lub śruby mocującej skrzynie do silnika pod rozrusznikiem.

82546100.jpg

Uploaded with ImageShack.us

dodam, że sączy się stamtąd delikatnie jak auto stoi...

przed wymianą oleju nalałem płukanki liquid moly do silnika

PANOWIE CZY TO USZCZELNIACZ ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dla potomnych:

okazał się uszczelniacz....

dsc00705ua.jpg

Uploaded with ImageShack.us

jeśli zaczyna:

-ciec spod rozrusznika

-z dzwonu skrzyni ściekać

-po kole zamachowym pionowo ściekać

... wiedz, że coś się dzieje !

że uszczelniacz puszcza

dziś wymieniony i SUCHUTKO smile.gif

dziękuję dobranoc zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.