Skocz do zawartości

Gdyby ktoś chciał kupić lampy do jazdy dziennej na allegro


BlacKnight

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Gdyby ktoś z szanownej braci chciał kupić na allegro lub w sklepie lampy do jady dziennej firmy NSSC model 510HP proszę rozważyć zakup.

Na większości aukcji nie widnieje pewien komunikat, co więcej na aukcji producenta również, że w zestawie nie są już dostępne blaszki montażowe lamp (1szt. na lampę) które są prezentowane na każdym zdjęciu z lampą, te takie wygięte, a jedynie 4 szt. osobne blaszki proste, które wykluczają w wielu przypadkach pewny łatwy montaż.

Więc jak ktoś nie ma zdolności manualnych i możliwości dorobienia sobie "ładnych" uchwytów to odradzam, gdyż przy pomocy tamtych blaszek których już w zestawie nie ma, nawet jakby się wywierciło otwory nierównomiernie to nie było problemu, na fasolkach można było przesunąć lewo prawo lampę aby prosto była (góra/dół - nie problem), a przy tych? no cóż, dla zainteresowanych dodam załącznik (foto).

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie to foto

ehhh pakowałem się na szybko i całe to ustrojstwo wyniosłem do garażu (szukałem (+) po stacyjce) wieczorkiem podskoczę i zrobię, zamieszczę.

Teraz zamieszczam poglądowe foto, z których blaszek montażowych się wycofali i których na pewno próżno szukać w pudełkach.

Tak przy okazji zauważyłem, że bardzo wiele aukcji znikło, a jak są jakieś nowe to bez zdjęć z tymi elementami montażowymi.

pzdr.

post-48552-14352516389317_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a kupował ktoś te Philipsy 4-diodowe? bo się przymierzam do takiego zakupu - światła dzienne , i

> nie wiem czy warto

ja mam, wg niektórych diagnostów nie mają prawa być na aucie bo mają za małą powierzchnię świecenia biglaugh.gif a homologację ECE R87 mają chyba te większe 5 diodowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdurne podejście niedouczonych diagnostów. Powierzchnia świecenia jest > 20cm2. Homologacja jest. Wszystko zgodnie z przepisami

Mam takie od roku. Świecą tak mocno, że w nocy na posesji wystarczają do swobodnego przeparkowania samochodu. Bardzo dobrze wykonane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te blaszki to najmniejszy problem w tych lampach.Lampy maja wadę fabryczna,producent o tym wie i

> nic z tym nie robi.

> Dlatego nie kupiłem tych lamp.

> .

Możesz powiedzieć co to za wada, jak już kupiłem ten ...piiiii... (cenzura) to może da się zawczasu jakoś zaradzić.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możesz powiedzieć co to za wada, jak już kupiłem ten ...piiiii... (cenzura) to może da się zawczasu

> jakoś zaradzić.

> pzdr.

Poszukaj na Elektrodzie jest watek an temat lamp tej firmy.

Maja problem z jakaś wentylacja albo jej brakiem juz nie pamiętam ale można cos z tym zrobić ,poszukaj tam będzie opisane

,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukaj na Elektrodzie jest watek an temat lamp tej firmy.

> Maja problem z jakaś wentylacja albo jej brakiem juz nie pamiętam ale można cos z tym zrobić

> ,poszukaj tam będzie opisane

> ,

Dzięki za informację, na szybko znalazłem wątek na elektrodzie, rozmowa tyczy się głownie lamp NSSC "płaskich", ja nabyłem okrągłe, wiem, wiem, niewiele to ma do rzeczy.

Jako, że użytkuje cb radio ciekaw jestem czy rzeczywiście tak zakłócają radio, mają niby filtr, jeden użytkownik twierdzi, że to bajer, przedstawia zdjęcie box'a sterującego gdzie są nieosłonięte cewki.

Sprawa przegrzewania się, złego odprowadzania ciepła i parowania, w tych HP510 niby jest jakiś magiczny zawór widoczny na zdjęciach który właśnie niby reguluje ciśnienie, czy działa, jak działa? na razie nie mam pojęcia, może będzie mi dane sprawdzić w przyszłości jak już uda mi się dorobić we własnym zakresie blaszki montażowe.

Ja również dzwoniłem do firmy (producenta) rozmowa była miła kulturalna jednak odniosłem wrażenie, że w stylu "to nie pański płaszcz i co nam pan zrobi?", no nic nie maiłem kłopotu kupiłem sobie lampy do jazdy dziennej.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za informację, na szybko znalazłem wątek na elektrodzie, rozmowa tyczy się głownie lamp NSSC

> "płaskich", ja nabyłem okrągłe, wiem, wiem, niewiele to ma do rzeczy.

> Jako, że użytkuje cb radio ciekaw jestem czy rzeczywiście tak zakłócają radio, mają niby filtr,

> jeden użytkownik twierdzi, że to bajer, przedstawia zdjęcie box'a sterującego gdzie są

> nieosłonięte cewki.

U mnie zakłóceń w CB nie stwierdziłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Gdyby ktoś z szanownej braci chciał kupić na allegro lub w sklepie lampy do jady dziennej firmy

> NSSC model 510HP proszę rozważyć zakup.

> Na większości aukcji nie widnieje pewien komunikat, co więcej na aukcji producenta również, że w

> zestawie nie są już dostępne blaszki montażowe lamp (1szt. na lampę) które są prezentowane na

> każdym zdjęciu z lampą, te takie wygięte, a jedynie 4 szt. osobne blaszki proste, które

> wykluczają w wielu przypadkach pewny łatwy montaż.

Potwierdzam spostrzeżenia Kolegi

Tyle, że akurat ja niezwykle się ucieszyłem widząc te blaszki w zestawie. Te poprzednie uchwyty do niczego by mi się nie przydały, a te blaszki łatwo się formują i z montażem nie miałem problemu. Blaszki od spodu na taśmie dwustronnej przymocowałem do dolnej części zderzaka tak jak na fotce:

285979813-HP.jpg

A tak się prezentują światła od przodu:

285979813-HP1.jpg

post-18521-14352516391356_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajnie wyglądają.

> Mam jednak mieszane uczucia co do tej taśmy - nie odkleją się przy bardziej mokrej pogodzie?

Ta taśma, to raczej, jak to mawiał Miś Uszatek, "tak na wszelki wypadek" grinser006.gif

Na dobrą sprawę, to nawet bez taśmy wszystko się trzyma jak należy, bo płaskowniki montażowe służą jako rozpórka, a reflektor wchodzi w zderzak "na wcisk" i opiera się głównie na tym pierścieniu maskującym. Na zbliżeniu chyba widać o co chodzi:

285981268-HP3.jpg

post-18521-14352516395956_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale wymiar max 40 cm od obrysu zewnętrznego pojazdu to chyba nie jest w tym fordzie zachowany

> Przynajmniej, "na oko" wydaje się więcej

Jest dokładnie 40 cm waytogo.gif

Ta fotka jest zrobiona z bardzo bliska a obiektyw mojego aparatu do szerokokątnych nie należy, więc zniekształcenia geometryczne są spore i stąd pewnie takie wrażenie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a 60 cm między też lampami jest?

Ta perforowana część zderzaka (wlot powietrza na chłodnicę pod tablicą rejestracyjną) ma idealnie 60 cm, więc odstęp między lampami jest sporo większy, niż 60 cm.

Wymiary montażowe są zachowane: od obrysu pojazdu na "styk" jest 40 cm, a 60 pomiędzy światłami jest zachowane z zapasem waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem Czyli lampa jest włożona od przodu i dociśnięta płaskownikiem od tyłu a dzięki taśmie nie

> ma już opcji obrócenia się lampy

Lepiej bym tego nie ujął, dokładnie o to mi chodziło waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.