halk Napisano 25 Maja 2012 Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 Dziś miałem wielkiego pecha w asterce nie obraca się pasek rozrządu,prawdopodobnie silnik do remontu. Rozmawiałem z mechanikiem ale tylko przez telefon,on twierdzi że na pewno już głowice trzeba robić...ale czy tylko? Czy to się w ogóle będzie opłaciło? Autko z podpisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 25 Maja 2012 Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 > Dziś miałem wielkiego pecha w asterce nie obraca się pasek rozrządu,prawdopodobnie silnik do > remontu. > Rozmawiałem z mechanikiem ale tylko przez telefon,on twierdzi że na pewno już głowice trzeba > robić...ale czy tylko? > Czy to się w ogóle będzie opłaciło? > Autko z podpisu nie wiem jak bardzo kolizyjny jest ten silnik, ale nie koniecznie cala glowice musisz robic i nie wszystkie zawory musza byc pogiete, rozrusznik w ogole kreci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 > nie wiem jak bardzo kolizyjny jest ten silnik, ale nie koniecznie cala glowice musisz robic i nie > wszystkie zawory musza byc pogiete, rozrusznik w ogole kreci ? rozrusznik kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 25 Maja 2012 Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 Bardzo lakonicznie to napisałeś możesz coś więcej napisć co konkretnie się stało, w jakich okolicznościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 > Bardzo lakonicznie to napisałeś możesz coś więcej napisć co konkretnie się stało, w jakich > okolicznościach jechałem samochodem w trasie i nagle zaczoł tracić moc i zgasł,pomyślałem że brakło gazu więc go przełączyłem na benzynę i z popychu ale wyglądało to tak jak by chciał zapalić ale...czegoś brakowało jakby brakło benzyny,tak jakby pompa się zatarła,rozrusznik kręci normalnie przez 5 sekund potem tak jakby koło tarło gołym pasku i powyrywało zęby może to tylko pasek do wymiany?albo klin wypadł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 25 Maja 2012 Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 W tym silniku zatrzymanie paska rozrządu nie kończy się dobrze. Na początek proponuję zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić, ile dźwigienek połamało (pogięło). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 > W tym silniku zatrzymanie paska rozrządu nie kończy się dobrze. > Na początek proponuję zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić, ile dźwigienek połamało (pogięło). zobaczę co powie mechanik i jakie koszty to bedą czy to będzie opłacało się robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 25 Maja 2012 Udostępnij Napisano 25 Maja 2012 > zobaczę co powie mechanik i jakie koszty to bedą czy to będzie opłacało się robić Bez rozebrania nic nie zdiagnozujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 26 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2012 > Bez rozebrania nic nie zdiagnozujesz. na razie mechanik zdjął tylko kopułkę i kazał zapalić,chciał zobaczyć czy aparat zapłonowy zakręci ale niestety nie. Zobaczymy jak to całe rozbierze i czy opłaca się to robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 26 Maja 2012 Udostępnij Napisano 26 Maja 2012 Osobiście rozbieranie sprawdzanie zaczął bym od strony paska rozrządu żeby ocenić jego stan i jego elementów jak kolega Orochimaru powiedział > ... zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić, ile dźwigienek połamało (pogięło) czy ewentualnie obyło się bez strat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Osobiście rozbieranie sprawdzanie zaczął bym od strony paska rozrządu żeby ocenić jego stan i jego > elementów jak kolega Orochimaru powiedział > czy ewentualnie obyło się bez strat obyło się bez strat,tylko pasek rozrządu do wymiany bo ząbków brakowało i autko dalej hula ,miałem trochę szczęścia a silnik jest ponoć kolizyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > obyło się bez strat,tylko pasek rozrządu do wymiany bo ząbków brakowało i autko dalej hula ,miałem > trochę szczęścia a silnik jest ponoć kolizyjny Jest kolizyjny, znam 2 przypadki zerwania paska, które skończyły się źle. Miałeś szczęście. Z tej okazji w sobotę będziesz mógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Tylko się cieszyć że na tym się skończyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > obyło się bez strat,tylko pasek rozrządu do wymiany bo ząbków brakowało i autko dalej hula Fakt, miałeś farta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Jest kolizyjny, znam 2 przypadki zerwania paska, które skończyły się źle. > Miałeś szczęście. Z tej okazji w sobotę będziesz mógł już dziś trochę zakropie gardło a w sobotę porządnie. aha.w sobotę puszczę totka i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Była weryfikacja uszkodzeń? W tym silniku zawory są równolegle do tłoka i po strzale może nie być widać uszkodzeń na pierwszy rzut oka. Nic nie stuka? Pomiar kompresji był zrobiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Była weryfikacja uszkodzeń? W tym silniku zawory są równolegle do tłoka i po strzale może nie być > widać uszkodzeń na pierwszy rzut oka. Nic nie stuka? Pomiar kompresji był zrobiony? Cos stuka,ale wczesniej tez stukało i słychać było świerszcza ale działo się tak tylko na oleju półsyntetycznym. Na oleju 15w40(taki miałem wcześniej)wszystko było OK.Mam zamiar zmienić na coś lepszego z 10w40-motul,liqui moly jeszcze zobacze. Kompresja chyba nie była robiona,mechanik nic nie mówił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 zastanawiam się czy nie zmienić na olej mineralny i zobaczyć czy będzie też tak stukalo? albo dać mechanikowi niech zobaczy i wymieni ewentualne części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 Proszę moderatora o połączenie tych postów. Więc tak,wałek rozrządu jest wyjechany trochę i krzywki trochę pokrzywione,więc czy jest sens pakować kasę w to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 Krzywki z natury są krzywe . Jeśli są wytarte, to kwestia tego jak bardzo. Wałek można kupić używany, byleby nie miał zbyt dużego luzu na łożyskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > Krzywki z natury są krzywe . > Jeśli są wytarte, to kwestia tego jak bardzo. Wałek można kupić używany, byleby nie miał zbyt > dużego luzu na łożyskach. wałek jest trochę zjechany,ale czy można narazie tak jezdzić?(czy może się cos stać? Jak będe wymieniał rozrząd to przy okazji zmienię wałek wałek musi być taki sam z tego silnika czy np.z 1.6 będzie pasował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > Więc tak,wałek rozrządu jest wyjechany trochę i krzywki trochę pokrzywione tak wygląda? Czy lepiej? No a może gorzej? > więc czy jest sens pakować kasę w to? ja za "nowe" ze szrotu dźwigienki płaciłem 10 zeta za sztukę a uszkodzone miałem tylko 4, hydopopychacze rozruszałem wałek zostawiłem taki jaki był (wytarty) ale mniej niż na foto Trochę "szlifuje" ale to ma w końcu ma jeździć z punktu A do B (mówię tu oczywiście o Corsie żony - swoją Astekę to bym nawet generalke zrobił ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > tak wygląda? Czy lepiej? No a może gorzej? tak jak na tym zdjęciu > ja za "nowe" ze szrotu dźwigienki płaciłem 10 zeta za sztukę a uszkodzone miałem tylko 4, diokładnie nie wiem ile mam zjechanych ale napewno 3. w przyszłym tygodniu ściągne pokrywę i zobaczę ile dokładnie ich jest zjechanych i też zakupie. Tylko teraz jak to będzie wszystko wyglądało cenowo przy wymianie rozrządu? Nie pamiętam ile kosztuje wymiana rozrządu! > swoją Astekę to bym nawet generalke zrobił ) ja robiłem generalkę,tylko wałek rozrządu został ten sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 to ja bym chyba jednak go wymienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 panowie czy podejdzie do mojego głowica z astry 1.6 c16nz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > panowie czy podejdzie do mojego głowica z astry 1.6 c16nz? myślę, że tak, a czemu chcesz ją zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > myślę, że tak, a czemu chcesz ją zmieniać? myslę że powinna coś dać!? silnik może ciszej chodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > myslę że powinna coś dać!? a co to jest to tajemnicze "coś"? > silnik może ciszej chodzić? to w takim wypadku proponowałbym zmienić/naprawić układ wydechowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.