szabla Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 czy spotkaliscie sie ze spadkiem cisnienia oleju na wolnych obrotach w silniku 2.0 DTI ?? Czy przy podstawie filtra oleju jest jakis zaworek regulujacy cisneniem oleju cos jak zaworek w pompie tloczkowej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > czy spotkaliscie sie ze spadkiem cisnienia oleju na wolnych obrotach w silniku 2.0 DTI ?? Czy przy > podstawie filtra oleju jest jakis zaworek regulujacy cisneniem oleju cos jak zaworek w pompie > tloczkowej?? Tak. Sprawdź czujnik ciśnienia oleju - jest na kadłubie silnika od strony przegrody. Wymiana w 90% pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szabla Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Tak. > Sprawdź czujnik ciśnienia oleju - jest na kadłubie silnika od strony przegrody. > Wymiana w 90% pomaga. wyminilem 2 na jednym sie palila na drugim bylo ok dopoki nie pochodzil i nie dostal troche w ... teraz znowu sie zapala na wolnych obrotach - podbno ( oprocz panewek ktore wydaje mi sie ze byloby slychac, ) istnieje jakis zaworek przy podstawie filtra oleju ktory tez moze sie zawiesic tylko czy to prawda ?>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > wyminilem 2 na jednym sie palila na drugim bylo ok dopoki nie pochodzil i nie dostal troche w ... > teraz znowu sie zapala na wolnych obrotach - podbno ( oprocz panewek ktore wydaje mi sie ze > byloby slychac, ) istnieje jakis zaworek przy podstawie filtra oleju ktory tez moze sie > zawiesic tylko czy to prawda ?>? Ja wymieniłem czujnik i pomogło. Jeździłem tak 6mcy i nie było problemu. Potem auto poszło do kącikowicza, więc musiałbyś jego zapytać czy miał potem "żarzenie się" lampki ciśnienia oleju. U mnie wyglądało to tak: - dopóki motor był zimny było ok, - kiedy się zagrzał kontrolka zaczynała żarzyć się, ale dosłownie dotknięcie pedału gazu i dodanie mu +50obr powodowało gaśnięcie kontrolki - też rozkminiałem temat zaworka, ale wymiana czujnika pomogła, a zaworek istnieje i też czytałem/słyszałem że potrafi się przyciąć/zawiesić. Druga opcja to oblepiony smok pompy. http://opeloem.com/opel/astra_g__zafira_...oil_filter.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niklos Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Ja wymieniłem czujnik i pomogło. Jeździłem tak 6mcy i nie było problemu. Potem auto poszło do > kącikowicza, więc musiałbyś jego zapytać czy miał potem "żarzenie się" lampki ciśnienia oleju. Nie miał , tzn. do tej pory ze dwa razy zauważyłem chwilowe zaświecenie się lampki oleju, ale muśnięcie pedału gazu ją na stałe gasiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Nie miał , tzn. do tej pory ze dwa razy zauważyłem chwilowe zaświecenie się lampki oleju, ale > muśnięcie pedału gazu ją na stałe gasiło. No to tylko się cieszyć. Być może czujnik znowu pada - podobno częsta przypadłość w tym motorze (ew. ma nieszczelność). BTW: Przy okazji wymiany czujnika mechanior podpiął manometr i ciśnienie było w normie, więc poza ew. dyskomfortem wizualnym żarzącej się lampki nie ma powodów do obaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szabla Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 wymienilem druga pompe oleju, zmierzylem cisnienie oleju - 1 bar ... dobralem sie do panewek zdejumjac miske oleju byly idelane, ((( panewki jak nowe k... dzis wymienie jeszcze podstawe filtr a oleju moze tam cos siedzi , sprawdze tego smoka o ktrym mowil koega jak nie pomoze to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
speeder86 Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 > wymienilem druga pompe oleju, zmierzylem cisnienie oleju - 1 bar ... dobralem sie do panewek > zdejumjac miske oleju byly idelane, ((( panewki jak nowe k... dzis wymienie jeszcze > podstawe filtr a oleju moze tam cos siedzi , sprawdze tego smoka o ktrym mowil koega jak nie > pomoze to nie wiem A filtr oleju jakiej marki? Wielokrotnie spotkałem silniki w ktorych był Filtron zapalało sie cisnienie oleju na wolnych obrotach. Po wymianie na mann lub inny markowy było ok. moze tu jest problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 > A filtr oleju jakiej marki? Wielokrotnie spotkałem silniki w ktorych był Filtron zapalało sie > cisnienie oleju na wolnych obrotach. Po wymianie na mann lub inny markowy było ok. moze tu > jest problem? Taki problem w japończykach, w żadnym z Opli takiego tematu nie spotkałem. Szczególnie że Filtron robił dla Opla oryginały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 > A filtr oleju jakiej marki? Wielokrotnie spotkałem silniki w ktorych był Filtron zapalało sie > cisnienie oleju na wolnych obrotach. Po wymianie na mann lub inny markowy było ok. moze tu > jest problem? zaraz zaraz ...tam raczej jest wymieniany sam wklad filtrujacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.