Skocz do zawartości

Mini test kia ceed 1.6 cdri 128KM L


Rekomendowane odpowiedzi

Wersja full wypas + pakiet za 3k. Cieklokrystaliczny wyswietlacz elektryczny reczny i inne duperele. Pierwszy minus po menu mozna isc tylko w dol w gore juz nie. Druuuuuuugi minus cena 80k hehe.gif Wczoraj mialem oferte na astre IV 1.6T 160KM wersja full, demowka z nawigacja i ksenosami za 66k. No dobra ale wracamy do KIA. Prowadzenie vs stary model jest jakby to powiedziec bardziej dojrzale, czuje sie spokoj a nie nerwowe podskakiwanie. Powyzej 120km/h jest za glosno. Od 80km/h szumia uszczelki w oknach. Klima automatyczna nie jest automatyczna - tak samo jak u mnie nie umie zwiekszyc obrotow wiatraka po ustabilizowaniu temperatury.

Generalnie spedzilem z nia caly dzien i widze, ze duzo poprawili. Ale drugi raz nie kupie. Dlaczego za caloksztalt. Zle dobrane przelozenia, przez to nie przyspiesza na niskich obrotach i wysokim biegu, zle wyciszona no i cena. Sorry Panowie ale przegieli.

Ale jest zielone swiatlo. Wersja M 1.6PB i D po Euro sa odpiednio za 55 i 61k. Przebieg 1600km. Za taka cene brac i nie zastanawiac sie. Klima manual bez dodatkowych dupereli ale jest ESP, ABS, elektryka szyb no i 2 letnia gwarancja (niby 7 lat).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szkoda tylko że astra jest kiepska i brzydka

W porownaniu do ceeda niebo a ziemia. Zarowno jesli chodzi o deske rozdzielcza nie przytlacza jak w ceedzie. Jak i o skrzynie biegow i prowadzenie. Silnikowo to rakieta ale trzeba poczekac na ceeda 1.6T zeby porownac. Generalnie nowy ceed jest jak nowa civic. Evolucja nie rewolucja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W porownaniu do ceeda niebo a ziemia. Zarowno jesli chodzi o deske rozdzielcza nie przytlacza jak w

> ceedzie. Jak i o skrzynie biegow i prowadzenie. Silnikowo to rakieta ale trzeba poczekac na

> ceeda 1.6T zeby porownac. Generalnie nowy ceed jest jak nowa civic. Evolucja nie rewolucja.

Czy oprócz Astry jest coś ciekawego na rynku w okolicach 55k PLN w miarę nowego (podemówka lub używaniec z niewielkim nalotem) najlepiej z nadwoziem kombii? Wujku "macałeś" ,może PUGa 508, jest sens w to wchodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy oprócz Astry jest coś ciekawego na rynku w okolicach 55k PLN w miarę nowego (podemówka lub

> używaniec z niewielkim nalotem) najlepiej z nadwoziem kombii? Wujku "macałeś" ,może PUGa 508,

> jest sens w to wchodzić?

Golf VI bedzie ciut drozszy z 1.4T. Cruze 1.8 albo czekac na 1.4T, megane. Jest w czym wybierac. Wrazenia z 508 to opisuje Marek na MK. Ale 508 bedzie znacznie drozszy. Mialem 3 samochody koreanskie i jak to mowia do 3 razy sztuka. Mozesz jeszcze kupic auto po Euro za 55k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj sobie dokładnie obejrzałem Ceeda. Niestety nie dało się przejechać. Nie wiem jaka wersja, ale jakaś bogatsza, z bardzo fajną jasną tapicerką w środku. Bryła tego auta jest dziwna. Wielka przednia szyba, dodatkowo nie prostokątna tylko z jakimiś dziwnymi wgłębieniami na górze po bokach (pewnie będzie nieźle kosztować przy wymianie zlosnik.gif), strasznie długa deska, chyba najdłuższa ze wszystkich kompaktów, a siedzi się w zasadzie na wysokości środkowego słupka. Czy to wada? Myślę że nie i można się szybko przyzwyczaić. A mimo to dużo miejsca z tyłu. Czyli zostało to co najlepsze z poprzedniego modelu. Wykończenie i materiały w środku jak na tę klasę dobre, design deski bardzo fajny. Nie przekombinowany jak np. w Focusie, ale i nie wieje nudą jak w poprzednim modelu. Jedna wada: po prawidłowym ustawieniu fotela prawą nogę uciskał mi tunel środkowy. Ogólnie: podoba mi się ten samochód, zarówno z zewnątrz jak i w środku.

Tylko te ceny. Z silnikiem 1.6 GDI (moim zdaniem jedyny rozsądny do tego auta, bo diesli nie lubię) w sensownej wersji to 70 tys. pln.

Kolega z pracy zamówił właśnie Civica 1.8 Sport w cenie 67 tys. Chyba to był dobry wybór zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wczoraj sobie dokładnie obejrzałem Ceeda. Niestety nie dało się przejechać. Nie wiem jaka wersja,

> ale jakaś bogatsza, z bardzo fajną jasną tapicerką w środku.

To chiba L wiec na bogato. grinser006.gif

>strasznie długa deska, chyba

Mnie tak samo jak w focusie bardzo przytloczyla nie wiem czemu sie tak uparli zeby takie duze deski robic.

> Tylko te ceny. Z silnikiem 1.6 GDI (moim zdaniem jedyny rozsądny do tego auta, bo diesli nie lubię)

> w sensownej wersji to 70 tys. pln.

> Kolega z pracy zamówił właśnie Civica 1.8 Sport w cenie 67 tys. Chyba to był dobry wybór

Mnie ten silnik co prawda w velosterze ale rozczarowal. Wyje jak w lanosie a osiagow niet zlosnik.gif Trzeba czekac na 1.2T i 1.6T bo z dieselem znow przekombinali ze skrzynia i ma dziwnie dobrane przelozenia no ale jest ekonomicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dziś na jeździe testowej I30 1.6 120KM (nie GDI). Co prawda nie ja prowadziłem, tylko kolega bo to on jest na kupnie, ale co mogę powiedzieć: w porówaniu z poprzednikiem przepaść. Porządny, dopracowany kawał samochodu. ok.gif Wyciszenie dobre, zawieszenie ciche, materiały dobre, ergonomia bez zarzutu. O ile poprzednik jeszcze tak trochę stał w rozkroku między dawnym Hyundaiem a Europą, tak ten to jest po prostu dobry współczesny kompakt. Ale też niczym nie powala na kolana. I może o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>. Ale też niczym

> nie powala na kolana. I może o to chodzi.

Zgadzam sie zrobili ogromny krok na przod w porownaniu do poprzednich modeli ale nie zachwycila mnie ani ceed ani hyundai. Swoja droga jestem ciekaw czemu jako marka "budzetowa" nie daja tanich nawigacji jak w fiacie czy renault. Tylko 5k za to wolaja hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> byłem dziś na jeździe testowej I30 1.6 120KM (nie GDI). Co prawda nie ja prowadziłem, tylko kolega

> bo to on jest na kupnie, ale co mogę powiedzieć: w porówaniu z poprzednikiem przepaść.

> Porządny, dopracowany kawał samochodu. Wyciszenie dobre, zawieszenie ciche, materiały

> dobre, ergonomia bez zarzutu. O ile poprzednik jeszcze tak trochę stał w rozkroku między

> dawnym Hyundaiem a Europą, tak ten to jest po prostu dobry współczesny kompakt. Ale też niczym

> nie powala na kolana. I może o to chodzi.

jak oceniasz nowe i30 w porównaniu do bravo?

btw już jakieś symboliczne rabaty pokazują się grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadzam sie zrobili ogromny krok na przod w porownaniu do poprzednich modeli ale nie zachwycila

> mnie ani ceed ani hyundai. Swoja droga jestem ciekaw czemu jako marka "budzetowa" nie daja

> tanich nawigacji jak w fiacie czy renault. Tylko 5k za to wolaja

w rio jest miejsce na uchwyt. bede testowal czy wchodzi uchwyt pod tomka uchwyt z alfy czy fiata tomtom2?

w polsce nawet do rio nie ma katalogu z akcesoriami, musialem sobie poradzic za granica. u nas to tylko sprzedac towar i nic wiecej a i zapomnialem zalewac syfrola jeszcze potrafia zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak oceniasz nowe i30 w porównaniu do bravo?

> btw już jakieś symboliczne rabaty pokazują się

wiesz, nowym jechałem tylko jako pasażer, więc nie za bardzo mam podstawy porównywać. Powiem tak: nowe I30 to samochód, który wreszcie można porównać z Bravo. Pierwsze I30 można było porównać ze Stilo. W kwestii wyciszenia silnika, odgłosu powietrza przy większych szybkościach, skrzyni biegów, designu wnętrza zlosnik.gif Jedynie zawieszeniem I30 był mocno do przodu (w sensie zestrojenia, bo już nie głośności). Nowe I30 jest całkiem inne. Mogę opisać moje wrażenia jako pasażera: Przy 120km/h silnik nie wyje, powietrze nie szumi, słychać głównie opony, jedzie się przyjemnie. Chociaż dziwna ta skrzynia. Szósty bieg jest chyba zrobiony na siłę, bo jest bardzo mała różnica w obrotach między 5 a 6. Przy 120km/h na 6 biegu było około 3.5 tys. rpm, w Bravo mam 2.9. Chociaż trzeba przyznać, że mimo wyższych obrotów jest ogólnie ciszej niż w Bravo ok.gif Zawieszenie nie jest za twarde na dziurach. Jest bardzo OK. Przede wszystkim jest ciche. Pewnie to była też zasługa opon w rozmiarze 15" i na jakimś wysokim profilu. Bardzo dobrze oceniam wnętrze. Mimo długiej deski jest dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu, materiały przyjemne. Na pewno ogólnie jest to nowocześniejszy i lepszy samochód niż Bravo. Tylko wiesz, ja mam T-Jeta i silnikowo na razie Hyundai tutaj odstaje. Sensowny wydaje się ten 1.6 GDI, ale na pewno elastyczności silnika z małą turbinką miał nie będzie. Trzeba poczekać, podobno mają być jakieś uturbione benzyniaki. Wtedy się przejadę i pewnie będę mógł szczerze powiedzieć, że jest to samochód lepszy od Bravo.

Co do rabatów, to tak pokazują się. Kilka dni temu wszedł jakiś oficjalny rabat dla firm. Kolega dostał ofertę na 1.6 GDI wersja Comfort z czujnikami, jakimiś duperelami za 63 tys. Ale chyba i tak weźmie Civica zlosnik.gif

EDIT: i jeszcze ważna sprawa. Hyundai zrobił coś na wzór CITY. Można regulować siłę wspomagania - są trzy opcje. Ja wiem że na AK są głównie rajdowcy sportowcy co to wolą czuć drogę i każdy kamyk pod kołami, za to ja się tak przyzwyczaiłem do CITY, że nawet w matizie ze wspomaganiem mi się wydawało ciężko zlosnik.gif Dobrze, że Hyundai poszedł tą drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za opinie ok.gif

kwestii silnikowych jasna sprawa nie da się porównać do t-jet'a, trochę mnie tylko martwi ta krótka skrzynia, 3.5k obrotów przy 120 i 6b skrzyni to już sporo. Nie podoba mi się że sensowne wyposażenie to dopiero comfort, może w przyszłym tygodni obadam go osobiście, ciekawi mnie też dalsza polityka cenowa, szczególnie dla wyższych wersji wyposażenia.

edit. też jeżdżę z włączonym city zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w rio jest miejsce na uchwyt. bede testowal czy wchodzi uchwyt pod tomka uchwyt z alfy czy fiata

> tomtom2?

> w polsce nawet do rio nie ma katalogu z akcesoriami, musialem sobie poradzic za granica. u nas to

> tylko sprzedac towar i nic wiecej a i zapomnialem zalewac syfrola jeszcze potrafia

Chodzi mi o cos takiego.

fiat-punto-gps.jpg

IMO w autach dla ludu powinny byc tansze rozwiazania. Dla mnie same plusy:

1. Tanio

2. Kable sie nie walaja

3. Estetyczny wyglad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki za opinie

> kwestii silnikowych jasna sprawa nie da się porównać do t-jet'a, trochę mnie tylko martwi ta krótka

> skrzynia, 3.5k obrotów przy 120 i 6b skrzyni to już sporo. Nie podoba mi się że sensowne

> wyposażenie to dopiero comfort, może w przyszłym tygodni obadam go osobiście, ciekawi mnie też

> dalsza polityka cenowa, szczególnie dla wyższych wersji wyposażenia.

> edit. też jeżdżę z włączonym city

Szukaj aut po Euro. Za okolo 55k z przebiegiem 1.6k mozna kupic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dowiedziałem sie ale w niemczech. kia polska czy dilerzy to lajno i kupa mulu niekompetencji - gorzej niz w FAP yikes.gif.

napisalem majla z prosba o katalog z akcesoriami - nie musial byc po polsku badz podanie numeru akcesoryjnego nawigacji do rio. napisali majla ze skrotem "znajdz dilera".

natomiast gupie niemiaszki powiedzialy ze akcesoryjnie siedzi w uchwycie nawigacja navigon n70 premium. kompletny wydatek to tak do 300 euro czyli tyle co TomTom zwykly z serii 100x live. bo tomek blue and me czyli fiat, alfa lancia jest troche drozszy ok 1600 pln.

motto przedstawicieli producentow aut na polske sprzedac auto i niech spadaja.

edit.

na wlasne oczy nie widzialem navigona ale ze zdjec z katalogu np picanto czy hyundaia i40 wyglada na to ze to podstawka zwykla ktora jakos trzyma sie deski a i tak kabelkiem trzeba podpiac - ile prawdy w tym jest nie wiem. spytam sie ludzikow aby mi to sprawdzili na tyle ile sie da czy to w koncu jest w ten otwor pod nawigacje czy nie. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dowiedziałem sie ale w niemczech. kia polska czy dilerzy to lajno i kupa mulu niekompetencji -

> gorzej niz w FAP .

> napisalem majla z prosba o katalog z akcesoriami - nie musial byc po polsku badz podanie numeru

> akcesoryjnego nawigacji do rio. napisali majla ze skrotem "znajdz dilera".

> natomiast gupie niemiaszki powiedzialy ze akcesoryjnie siedzi w uchwycie nawigacja navigon n70

> premium. kompletny wydatek to tak do 300 euro czyli tyle co TomTom zwykly z serii 100x live.

> bo tomek blue and me czyli fiat, alfa lancia jest troche drozszy ok 1600 pln.

> motto przedstawicieli producentow aut na polske sprzedac auto i niech spadaja.

Masz gdzies foto jak to w RIO wyglada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> np tutaj sznurek ale to zdjecie z picanto jest.

> nie wiem w takim razie po wuj robili w desce uchwyt a nie ma do tego podstawki

> sznurek bezposrednio w pDF katalog z akcesoriami

Nie rozumiem w wersji nagielskiej jest zdjecie z podstawka zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie rozumiem w wersji nagielskiej jest zdjecie z podstawka

z tych trzech numerow pierwszy to komplet (nawigacja i cos tam), drugi to podstawka i cos tam, trzeci to kompletna podstawka i tak kompletna nawgacja navigon to koszt 1400 netto jest w niemczech w magazynie, drugiego nie ma, trzeci jest w magazynie koszt 330 netto.

dzwonimy do "kogos" z kia polska - mniej wiecej wypowiedz jest taka ze trzeba kabel pociagnac w desce aby bylo 5v. ja mowie, ze auto zostalo zamowione z przystosowaniem pod gps i ma podstawke w desce z wtykami. ja sie pytamczy ktos cos w polsce wie. niech pan poczeka do wrzesnia bo u nas nikt jeszcze nie kupowal takich rzeczy do auta. zlosnik.gif

pomijam ze katalogu z akcesoriami do kia polskiego nadal nie widze oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz, nowym jechałem tylko jako pasażer, więc nie za bardzo mam podstawy porównywać.

odpowiem sam na swojego posta. zlosnik.gif Kolega w końcu zdecydował się i kupił Civica. Dzisiaj się tym przejechałem i powiem szczerze, że mnie nie zachwycił. Wolałbym nowego I30. Z przodu ciasno zarówno dla kierowcy jak i pasażera, w I30 jest dużo więcej miejsca. Silnik hmmm, niby te 140KM, ale ja tego w ogóle nie czułem. Fakt, że jechaliśmy w 4 osoby, nie kręciłem go też wysoko, bo jeszcze nówka na dotarciu (miał 28km przebiegu smile.gif ), tylko tak do 4,5 tys. rpm i do tych obrotów po prostu nie dzieje się nic, w ogóle nie czuć tych 140KM. System S&S działa, jednak uruchamia samochód z wyraźnym szarpnięciem całą budą (a np w Alfie Giulettcie S&S działa imho wręcz idealnie). Poza tym samochód poprawny, sporo miejsca z tyłu, nad głową, wyciszenie dobre (chociaż z prędkościami autostradowymi nie jeździłem), zawieszenie ciche, ale twarde, jak dla mnie za twarde (seryjne felgi 17"),więc jednak ja bym wolał chyba I30 1.6 GDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odpowiem sam na swojego posta. Kolega w końcu zdecydował się i kupił Civica. Dzisiaj się tym

> przejechałem i powiem szczerze, że mnie nie zachwycił. Wolałbym nowego I30. Z przodu ciasno

> zarówno dla kierowcy jak i pasażera, w I30 jest dużo więcej miejsca. Silnik hmmm, niby te

> 140KM, ale ja tego w ogóle nie czułem. Fakt, że jechaliśmy w 4 osoby, nie kręciłem go też

> wysoko, bo jeszcze nówka na dotarciu (miał 28km przebiegu ), tylko tak do 4,5 tys. rpm i do

> tych obrotów po prostu nie dzieje się nic, w ogóle nie czuć tych 140KM. System S&S działa,

> jednak uruchamia samochód z wyraźnym szarpnięciem całą budą (a np w Alfie Giulettcie S&S

> działa imho wręcz idealnie). Poza tym samochód poprawny, sporo miejsca z tyłu, nad głową,

> wyciszenie dobre (chociaż z prędkościami autostradowymi nie jeździłem), zawieszenie ciche, ale

> twarde, jak dla mnie za twarde (seryjne felgi 17"),więc jednak ja bym wolał chyba I30 1.6 GDI

może będzie lepiej jeździł jak się dotrze? dla mnie civic (ten poprzedni też) jest zdyskwalifikowany za sam wygląd zlosnik.gif

nadal nie wybrałem się zobaczyć na żywo i30 frown.gif ale wczoraj widziałem białego na grafitowych felgach i wyglądał serduszka.gif

btw jest już kombi i też dobrze to wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego 2 vs niby 7? Limit km jest?

W 2008 roku jedynym ograniczeniem byl limit 150kkm na caly samochod jest 5 lat na uklad napedowy 7. Teraz zeby nie bylo za dobrze wprowadzili ograniczenia.

Pojechali po bandzie:

KIA Deklarowana ochrona: 7 lat i 150 tys. km

Wyłączenia: system audio do 3 lat/100 tys. km, akumulator 2 lata z wył. usterek mechanicznych; elementy układu zawieszenia, układu kierowniczego, poduszki silnika i skrzyni biegów, elementy układu przeniesienia napędu (w tym koło zamachowe), filtr cząstek stałych, wydech 2 lata/40 tys. km (!!!); świece zapłonowe oraz żarowe, klocki i szczęki hamulcowe, sprzęgło, paski klinowe i wiele innych ; tylko do pierwszego przeglądu (!!!), opony; brak gwarancji producenta (!).

W praktyce jest to gwarancja na 40 tys. km, czyli... bardzo cieniutka. Za to szum medialny wokół 7-letniej gwarancji na auta tej marki – to absolutny majstersztyk!

Tu dokladna lista:

WYŁĄCZENIA 7-LETNIEJ GWARANCJI

AKUMULATOR: 2 lata lub 150 tys. km.

UKŁAD HAMULCOWY: Określenie to obejmuje klocki i szczęki hamulcowe; tarcze oraz bębny mają gwarancję na wady fabryczne tylko do pierwszego przeglądu.

USZCZELKI szyb oraz uszczelki drzwi; gwarancja tylko do pierwszego przeglądu.

FABRYCZNY ZESTAW AUDIO ma gwarancję na 3 lata lub 150 tys. km. P

ŚWIECE zapłonowe i żarowe, a także przewody wysokiego napięcia, cewki zapłonowe do 1. przeglądu.

AMORTYZATORY wraz z mocowaniami. Niby stan dróg ma wpływ na ich zużycie, ale... bez przesady. Gwarancja do 40 tys. km

PRZEGUBY oraz ich osłony gumowe mają gwarancję tylko na 40 tys. km.

UKŁAD KIEROWNICZY Takie elementy jak końcówki drążków kierowniczych oraz osłony gumowe przekładni kierowniczej.

SPRZĘGŁO: tarcza, docisk oraz łożysko wyciskowe do 1. przeglądu.

DWUMASOWE koło zamachowe, do 40 tys. km.

FILTR cząstek stałych. Gwarantowane działanie do 40 tys. km.

ZAWIESZENIE (a w tym przeguby kulowe sworzni wahaczy, tuleje metalowo-gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory wraz z poduszkami; gwarancja na 40 tys. km.

PODUSZKI skrzyni biegów i silnika. Lista wyłączeń nie jest zamknięta, kończy się słowami i inne.

RAMIONA WYCIERACZEK ; jak się okazuje; to też elementy eksploatacyjne.

FELGI z niewiadomych przyczyn mają gwarancję do 1. przeglądu.

TARCZE, klocki i szczęki hamulcowe; gwarancja do pierwszego przeglądu.

PASKI klinowe i wielorowkowe mają gwarancję tylko do pierwszego przeglądu.

OPONY: obowiązki gwaranta przerzucone na ich producenta. W praktyce klient ma niemal zerowe szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

SILNIK: jego zasadnicze części, poza np. paskiem napędu rozrządu i wymienionymi wokół elementami; podlega gwarancji na 7 lat lub 150 tys. km. W tym względzie Kia oferuje faktycznie najdłuższą gwarancję na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i zapewne taki też jest w Golfie

Generalnie dobry układ kierowniczy nie potrzebuje czegoś takiego. W punto nawet przy parkowaniu nie korzystałem z city, bo mnie to denerwowało. Jeździ się z tym jak kierownicą do kompa. Podobnie tandetny układ kierowniczy miały daewoo lanos i nubira, tyle że tamte miały tak silne wspomaganie jak fiat z włączonym city.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie dobry układ kierowniczy nie potrzebuje czegoś takiego. W punto nawet przy parkowaniu nie

> korzystałem z city, bo mnie to denerwowało. Jeździ się z tym jak kierownicą do kompa. Podobnie

> tandetny układ kierowniczy miały daewoo lanos i nubira, tyle że tamte miały tak silne

> wspomaganie jak fiat z włączonym city.

Znaczy stado inzynierow to banda nieudacznikow a Ty wiesz lepiej :facpalm: Idz zobacz czy w ojca golfie jeszcze rozrzad jest grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Korzystałeś kiedyś z city? Generalnie fiaty mają kiepskie układy kierownicze. Pojeździj dynamicznie

> autami z takimi układami , a sam się przekonasz. To samo jest podczas szybkiej jazdy

> autostradowej-brak czucia.

> To tam jest jakiś rozrząd?

przecież CITY nie jest do dynamicznej czy autostradowej jazdy, tylko do parkowania i manewrowania przy niewielkich prędkościach facepalm%5B1%5D.gif. Moim zdaniem jest to rewelacyjne, że mogę nawet na postoju kręcić kierownicą małym palcem bez żadnego wysiłku.

Miałem do niedawna matiza ze wspomaganiem i tam kierownica chodziła ciężej niż w Bravo z włączonym CITY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Korzystałeś kiedyś z city? Generalnie fiaty mają kiepskie układy kierownicze. Pojeździj dynamicznie

> autami z takimi układami , a sam się przekonasz. To samo jest podczas szybkiej jazdy

> autostradowej-brak czucia.

> To tam jest jakiś rozrząd?

A przepraszam po co mam jezdzic panda dynamicznie to jest samochod do miasta i tryb citi jest genialny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.