Skocz do zawartości

Bmw e46 330 d fido zglos sie


Codename47

Rekomendowane odpowiedzi

Mam i polecam. palacz.gifok.gifNa co zwrócić uwagę?Przede wszystkim na bezwypadkowość i realność przebiegu na podstawie zużycia wnętrza,większość to szpachlowozy z odkręcanymi licznikami. ok.gif2001r. to raczej jeszcze przedlift z silnikiem 184kM,jak trzęsie budą przy gaszeniu silnika to koło pasowe na wale do wymiany,koszt koła nieco boli.Jak masz więcej pytań co do szukania takiego modelu to poszukaj mojego tematu w historii, zanim kupiłem swoje auto to oglądałem z min. 5 sztuk i same powypadkowe szroty. ok.gifJak ma być sedan to jak nie ma 30kplnów to niech da sobie siana,za 25tys zł może już szukać kombiaka. ok.gif

Co do spalanie, jak lecisz po trasie wg. znaków to poniżej 6l/100km,teraz wracałem z Krakowa prędkość 120-130km/h i spalił 6,5l/100km.Jak jeżdżę po mieście to na 700km spalam jakieś 60l czyli cały zbiornik co daje jakieś 9l/100km.Sam silnik polecam natomiast jak e46 to brać tylko poliftową wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam i polecam. Na co zwrócić uwagę?Przede wszystkim na bezwypadkowość i realność przebiegu na

> podstawie zużycia wnętrza,większość to szpachlowozy z odkręcanymi licznikami. 2001r. to raczej

> jeszcze przedlift z silnikiem 184kM,jak trzęsie budą przy gaszeniu silnika to koło pasowe na

> wale do wymiany,koszt koła nieco boli.Jak masz więcej pytań co do szukania takiego modelu to

> poszukaj mojego tematu w historii, zanim kupiłem swoje auto to oglądałem z min. 5 sztuk i same

> powypadkowe szroty. Jak ma być sedan to jak nie ma 30kplnów to niech da sobie siana,za 25tys

> zł może już szukać kombiaka.

> Co do spalanie, jak lecisz po trasie wg. znaków to poniżej 6l/100km,teraz wracałem z Krakowa

> prędkość 120-130km/h i spalił 6,5l/100km.Jak jeżdżę po mieście to na 700km spalam jakieś 60l

> czyli cały zbiornik co daje jakieś 9l/100km.Sam silnik polecam natomiast jak e46 to brać tylko

> poliftową wersję.

to ma byc tu w nl wiec tu troche innaczej kosztuja . a kiedy byl lift , co do wypadkowosci to bede w stanie spokojnie stwierdzic, najbardziej bym chcial wiedziec te standardowe problemy typu tak jak napisales o kole pasowym itp

co do twojego tematu chetnie bym poczytal ale nie wiem czemu ale na tym bmw forum tutaj tematy bardzo szybko ida do archiwum, wystarczy pare dni a tu nic nie zostaje.... czemu tak jest ?

ja zbytnio nie umiem tej wyszukiwarki obslugiwac 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do twojego tematu chetnie bym poczytal ale nie wiem czemu ale na tym bmw forum tutaj tematy

> bardzo szybko ida do archiwum, wystarczy pare dni a tu nic nie zostaje.... czemu tak jest ?

> ja zbytnio nie umiem tej wyszukiwarki obslugiwac

Na dziś mamy 164 strony wszelkiej maści wątków. Wystarczy zmienić opcję "POKAŻ WĄTKI" z "ostatnich dwóch tygodni" na np. "wszystkie" 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kumpel znalazl takiego i chce zebym z nim jechal zobaczyc.

> ponoc 2001 rok, skora i tyle wiem

> na co szczegolnego powinienem zwrocic uwage. 2001 to juz po lift ?

> klapki w kolektorze ?

> ile to pali ? odradziem mu 4 cylindrowe wersje

jol, wlasnie wrocilem z wakacji wink.gif

Widze ze juz powiedzieli co i jak wink.gif

od siebie dodam ze po lifting zaczyna sie od 2001 roku do 2003 roku byly wersje 184KM a te 204mozna znalesc od 2003roku..

Ja mam 2001rok i klapek nie mam w kolektorze , ale nawet ja beda to jest mozliwosc wywalenia i zaslepienia wink.gif troche pracy jedynie i checi trzeba smile.gif

silnik , spalanie rozne posiada . od bardzo ekonomicznego 6-7litrow do mniej okonomicznego np 11-12 litrow... zalezy jak i gdzie jezdzisz...

Auto nie jest problematyczne ale ma swoje za i przeciw wink.gif jak kazde smile.gif ale silnik moge polecac w 100% bo serio super zrobiony i przyjemnie sie powozi smile.gif

Sprawdz czy np podczas zmiany biegow nie ma stukow itp.. zazwyczaj sa niewielkie ale nie mocne smile.gif , albo to most albo lacznik na skrzyni sie tlucze wink.gif lacznik koszt okolo 500zl ori, sprzeglo okolo 1000zl i najdrozsze bo cyba okolo 1500- 1700zl jest kolo dwu masowe, i to tez warto sprawdzic, jak koledzy pisali wylacz silnik i zobacz czy telepie, nawet przy odpaleniu powinno wyczuc ze silnik lata na prawo i lewo.. po odpaleniu nie powinno nic narywac , powinno byc gladko a patrzac na silnik powinienes miec wrazenie ze stawiajac szklanke z woda nie rozleje sie ani gram smile.gif

Jezeli manualna sprzynia to sprawdz czy np majac wbity piaty bieg przez jakas chwile i potem zbiciu na luz lewarek wraca gladko na srodek (neutralna pozycja) to samo ze wstecznym, bo to dosc popularna usterka , koszt czesci znikomy ale skrzynia musi zleciec na ziemie by to wymienic...

Srodek ma byc prawo lekko wyplowialy ale nie bez przesady , lewarek skrzyni biegow , pedaly i kierownica (skora) powinna nosic znaki zuzycia ale bez przetarc itp o ile auto ma przebieg do 200.000 km, siedzenia nie poprzecierane i jednakowego koloru...

Uwage zwroc na nadkola czy ruda se nie pokazuje , ale nawet jak bedzie to bez strachu , nie jest powiedziane ze byl walony , ja mam nie bite i ruda wychodzic zaczyna smile.gif ale warto takie cos wiedziec przed kupnem smile.gif

Nie wiem co tam jeszcze bo za wczesnie by myslec wink.gif ale jak sobie cos przypomne to wpisze wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.