Skocz do zawartości

Kilka pytan o pralke :)


hefi

Rekomendowane odpowiedzi

Elo

Jest sobie prelude 2000r 2,2 vti manual do katowania.

Zapala, jezdzi itepe

1. Jak odroznic wersje silnikow? Bo podobno byly jakies rozne kombinacje.

2. Dawali do nich lsd?

3. Od czego beda pasowaly do niej hamulce?

4. Wszystkie sie tak fajnie kleja po winklach czy tylko ta?

5. Na tein frown.gifnie starczy kasy ale na jakies springi i reulowane amory koni w skarbonce bedzie . Warto?

Taki luzny watek. Jak ktos a jakies pomysly to chetnie wyslucham.

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Elo

> Jest sobie prelude 2000r 2,2 vti manual do katowania.

> Zapala, jezdzi itepe

> 1. Jak odroznic wersje silnikow? Bo podobno byly jakies rozne kombinacje.

Masz H22A(?) i w zalezności od cyferki po literce A będziesz wiedział jaka to wersja silnikowa (tabliczka z przodu silnika pod aparatem zapłonowym)

> 2. Dawali do nich lsd?

A nie wiem

> 3. Od czego beda pasowaly do niej hamulce?

A po co Ci inne hamulce?

> 4. Wszystkie sie tak fajnie kleja po winklach czy tylko ta?

nie wiem

> 5. Na tein nie starczy kasy ale na jakies springi i reulowane amory koni w skarbonce bedzie .

> Warto?

> Taki luzny watek. Jak ktos a jakies pomysly to chetnie wyslucham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz H22A(?) i w zalezności od cyferki po literce A będziesz wiedział jaka to wersja silnikowa

> (tabliczka z przodu silnika pod aparatem zapłonowym)

czerwona.gif zapomnialem, ze jest oznaczenie na tabliczce

PS.

H22A8 jest wlozone, nie tak zle

> A nie wiem

> A po co Ci inne hamulce?

Te takie jakies slabe a i tak trzeba wymienic. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Jak odroznic wersje silnikow? Bo podobno byly jakies rozne kombinacje.

Patrzec na numery silnika i sprawdzac w necie. H22A-costam...liczy sie to costam smile.gif Wlasnie doczytalem, ze masz A8 czyli chyba najlepsze co bylo, ewentualnie do poprawki kolektorami z A7.

> 2. Dawali do nich lsd?

Do niektorych tak, do niektorych nie. Generalnie EU nie mialy ale moze masz szczescie.

> 3. Od czego beda pasowaly do niej hamulce?

Od kazdej Hondy z rozstawem 5x114,3. Polecam zestaw z ATR - 300x28 z dwutloczkowym zaciskiem. Robi robote calkiem niezle.

> 4. Wszystkie sie tak fajnie kleja po winklach czy tylko ta?

Pojecie wzgledne. Nie sadze by skrecala lepiej niz ITR czy CTR. Na pewno nie w serii.

> 5. Na tein nie starczy kasy ale na jakies springi i reulowane amory koni w skarbonce bedzie .

> Warto?

Jak niewielki budzet to Bilstein B8+H&R. Ewentualnie B6 i seryjny spring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Patrzec na numery silnika i sprawdzac w necie. H22A-costam...liczy sie to costam Wlasnie

> doczytalem, ze masz A8 czyli chyba najlepsze co bylo, ewentualnie do poprawki kolektorami z

> A7.

O tego nie wiedzialem. Trzeba bedzie sie rozejrzec.

> Do niektorych tak, do niektorych nie. Generalnie EU nie mialy ale moze masz szczescie.

Wersja eu(gb) nie importowana raczej.

> Od kazdej Hondy z rozstawem 5x114,3. Polecam zestaw z ATR - 300x28 z dwutloczkowym zaciskiem. Robi

> robote calkiem niezle.

Narazie wpadl mi w lapy komplet od crv. Jak nie podejdzie lub nie zda egzaminu to szukamy atrowych klockow.

Btw wyczytalem, ze do mojego acco tez podejda klocki z atra.

> Pojecie wzgledne. Nie sadze by skrecala lepiej niz ITR czy CTR. Na pewno nie w serii.

Stoi wysoko, 4ws jeszcze dziala, gumy nie wybite. Jak na serie imo calkiwm przyzwoicie sie trzyma.

Kolega ma zalozony gwint teina, to dopiero jest gokart.

> Jak niewielki budzet to Bilstein B8+H&R. Ewentualnie B6 i seryjny spring.

Tu juz bedzie kwestia szczescia co sie nawinie.

Ogolnie mial bys swap do rexa ale znalezienie zdrowej budy graniczy z cudem.

Ogolnie to jest zielona bez body smile.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie podejdzie lub nie zda egzaminu to szukamy atrowych

> klockow.

Klocki ATR sa te same jak do ITR. A to daje baaaardzo duze pole manewru.

> Btw wyczytalem, ze do mojego acco tez podejda klocki z atra.

Jesli masz standardowy Hondowski zacisk 282 to faktycznie powinny pasowac.

> Kolega ma zalozony gwint teina, to dopiero jest gokart.

Gwint wiadomo, najlepsza opcja cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapomnialem, ze jest oznaczenie na tabliczce

> PS.

> H22A8 jest wlozone, nie tak zle

No źle nie jest, pytanie w jakim stanie masz ten motor?

Sprawdż odrazu oznaczenie na skrzyni, powinno byc M2B4, wtedy masz szpere, chyba że ktoś się postarał i dał skrzynie od ATRa, wtedy to juz masz topowe rozwiązanie cool.gif

> Te takie jakies slabe a i tak trzeba wymienic.

Jak felunek pozwoli to zaciski pod tarcze 300mm z ATRa. Mam u siebie na tarczy EBC TG z klockiem Ferrodo DS Performance doskonale hamuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No źle nie jest, pytanie w jakim stanie masz ten motor?

Hmm jak kiedys bylem maly to 2,2 vti robilo na mnie wrazenie, teraz jakos tak srednio.

Nie przegrzany, nic nie cieknie, oleum nie lyka, niecale 200kkm od pierwszego wlasciciela(hehehe starszego goscia palacz.gif)

tak samo wyglada jak ta

> Sprawdż odrazu oznaczenie na skrzyni, powinno byc M2B4, wtedy masz szpere, chyba że ktoś się

> postarał i dał skrzynie od ATRa, wtedy to juz masz topowe rozwiązanie

Deszcz pada frown.gif poszukam numerkow jak wyschnie. Watpie, zeby kolo dokladal szpere. Jak nie wyszla tak z fabryki to nie ma.

> Jak felunek pozwoli to zaciski pod tarcze 300mm z ATRa. Mam u siebie na tarczy EBC TG z klockiem

> Ferrodo DS Performance doskonale hamuje

Wszystko bedzie lepsze niz to co jest w tej chwili zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm jak kiedys bylem maly to 2,2 vti robilo na mnie wrazenie, teraz jakos tak srednio.

Na mnie robi całkiem spore jeszcze zlosnik.gif

> Nie przegrzany, nic nie cieknie, oleum nie lyka, niecale 200kkm od pierwszego wlasciciela(hehehe

> starszego goscia )

A po czym wnosisz że nie przegrzany, farba z dekla nie złazi, to trochę mało wiarygodne, oleju nie łyka jak vteca nie załacza, pociśniesz troche to zobaczyć ile potrafi opierdzielić... H22 lubia olej, nie wierz że od wymiany do wymiany bez dolewek

> tak samo wyglada jak ta

> Deszcz pada poszukam numerkow jak wyschnie. Watpie, zeby kolo dokladal szpere. Jak nie wyszla tak

> z fabryki to nie ma.

> Wszystko bedzie lepsze niz to co jest w tej chwili

Jaka cena? za to CUDO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na mnie robi całkiem spore jeszcze

No wiadomo, ze jest fajnie jak przekraczasz 5,5 krpm. Kiedys wydawalo mi sie, ze jest szybsza i wiekszy hardkor. Ale to moje subiektywne odczucia.

Co jak co ale ten dzwiek serce.gifserce.gif

> A po czym wnosisz że nie przegrzany, farba z dekla nie złazi, to trochę mało wiarygodne, oleju nie

> łyka jak vteca nie załacza, pociśniesz troche to zobaczyć ile potrafi opierdzielić... H22

> lubia olej, nie wierz że od wymiany do wymiany bez dolewek

Jeszcze nie bylo drugiej wymiany smile.gif a olej jeszcze jest hehe.gif, wiadomo, ze lyknie troche oleju na vtecu. Kazda lyka.

Ogolnie wszystko pod maska wyglada na orginal, nic nie krecone, sciemniane. Najwazniejsze, ze zapala i jezdzi.

Troche przepala narazie bo ciezko jest osiagnac rozsadne spalanie.

> Jaka cena? za to CUDO?

Koles na aukcji wystawil bardzo slaby opis i jedno zdjecie. Nikt nie bidowal a bylo niedaleko. 3kpln za auto z pelnym serwisem, bez obcierek smile.gif Do katowania w sam raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 5. Na tein nie starczy kasy ale na jakies springi i reulowane amory koni w skarbonce bedzie .

Tein to tuningowy zawias do lansu i pochwalenia się nazwą. Koni jak najbardziej polecam, w sporcie prawie wszyscy civicami/crxami latają na Koni i nikt nie narzeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tein to tuningowy zawias do lansu i pochwalenia się nazwą. Koni jak najbardziej polecam, w sporcie

> prawie wszyscy civicami/crxami latają na Koni i nikt nie narzeka

No chyba tylko ci co nie bardzo maja budzet na cokolwiek lepszego. I chyba jesli przez "w sporcie" masz na mysli w KJS czy lokalnych sprintach. W powaznym sciganiu nikt nawet na Koni nie patrzy, a na niewielkim budzecie duzo lepszy jest chocby Bilstein.

A Tein do lansu to zalezy ktory - basic i superstreet na pewno, chociaz ten drugi juz trackdaye spokojnie ogarnie. Monoflex to juz powazny sprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No chyba tylko ci co nie bardzo maja budzet na cokolwiek lepszego. I chyba jesli przez "w sporcie"

> masz na mysli w KJS czy lokalnych sprintach. W powaznym sciganiu nikt nawet na Koni nie

> patrzy, a na niewielkim budzecie duzo lepszy jest chocby Bilstein.

> A Tein do lansu to zalezy ktory - basic i superstreet na pewno, chociaz ten drugi juz trackdaye

> spokojnie ogarnie. Monoflex to juz powazny sprzet.

A w "KJSach i lokalnych sprintach" ściga się inaczej niż gdzieś wyżej? Tylko budżet może się różnić (choć i tak nie zawsze), więc jak ktoś chce tani, bardzo dobry zawias do hondy - kupuje Koni. Bilstein jest dużo lepszy? Może na nierównych KJSach, na torze w Kielcach mamy co miesiąc około 40 hond i nikt nie jeździ na Bilsteinie (no może ze 2 osoby się pojawią), a reszta jeździ na Koni.

I na przyszłość - czytaj trochę ze zrozumieniem, porównuje Koni do Teina, bo o to pytał autor tematu. Tein jest do lansu - koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tein jest do lansu - koniec kropka.

Zwlaszcza Monoflex i wyzsze modele. Moze troche najpierw ogarnij zamiast wieszczyc przewage marnego Koni nad wszystkim innym. A jesli nie widzisz roznicy w KJS czy sprincie na Kielcach z powaznym sciganiem typu nawet 3L czy RPP to coz...zapytaj ilu ludzi tam jezdzi na Koni grinser006.gifgrinser006.gif

Rozumiem popularnosc Koni w Hondach w KJS i podobnych - to najtansze markowe zawieszenia. Ale to wszystko niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwlaszcza Monoflex i wyzsze modele. Moze troche najpierw ogarnij zamiast wieszczyc przewage marnego

> Koni nad wszystkim innym. A jesli nie widzisz roznicy w KJS czy sprincie na Kielcach z

> powaznym sciganiem typu nawet 3L czy RPP to coz...zapytaj ilu ludzi tam jezdzi na Koni

> Rozumiem popularnosc Koni w Hondach w KJS i podobnych - to najtansze markowe zawieszenia. Ale to

> wszystko niestety.

Dalej nie rozumiesz tego, o co autor pyta. On chce kupić tani i dobry zawias, a w stosunku jakość/cena nic nie wypada tak dobrze jak Koni. A jeśli uważasz, że Tein robi w ogóle jakieś dobre zawiasy, które z powodzeniem mogłyby jeździć w sporcie (pomijając nawet chore ceny), to nie mamy o czym rozmawiać, bo się w tym temacie nie dogadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co jak co ale ten dzwiek

fakt! cool.gif

> Jeszcze nie bylo drugiej wymiany a olej jeszcze jest ,

pilnuj poziomu, generalnie wszystkie H22 maja problemy z wyciekami oleju w kilku miejscach (ja znam przynajmniej 5)

> 3kpln za auto z pelnym serwisem, bez obcierek Do katowania w sam raz.

nawet za angola to mega tanio, czyzby te auta juz tak nisko upadly?

originalny VTI z 2000r jesli ma H22A8 (200KM, do tego statystycznie najlepiej trzymajace katalogowa serie na hamowni) bedzie mial tez pewnie skrzynie M2P4 - jest to odpowiednik U2Q7 niestety BEZ szpery. Mozna wstawic U2Q7 (niestety dosc drogie sa) albo M2B4. Ew. moze byc jeszcze skrzynia z ATTS (rodzaj aktywnego dyfra) ale nie pamietam czy w tym roczniku to wystepowalo i jakie ma oznaczenie.

4WS czyli 4 kola skretne to fajna rzecz i nie ma sie co tego bac, co najwyzej cen oryginalnych czesci typu koncowki drazkow bo originaly kosztuja majatek a zamiennikow brak

jesli auto ma jakotako hamowac to polecam od razu wstawic przod z ATR (tarcze 302/28mm + 2 tloczkowe zaciski - klocek ten sam co w zwyklym ukladzie z VTI) + zregenerowac tyl i dac na tyl klocek o zwiekszonym ukladzie tarcia np. Ferodo DSperformance. Taki uklad majacy z przodu zwykle marne klocki Mintexa dopiero po 2 hamowaniach z ok 180 zaczyna slabnac, oryginalny puchnie blyskawicznie. Przedni zestaw z ATR wchodzi bez problemu w oryginalne felgi 16'', na tyl nie ma dobrej alternatywy (z ATR nie pasuje) dlatego najprosciej dac lepsze klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I zazwyczaj z haczącą 3

Cos w tym jest zlosnik.gif

Nie pomyslalem, ze moze to byc powod. To ten 4ws tak dziala, ze autko fajnie lata po zakretach.

Tyl skreca w ta sama strone co przod powyzej 35kmh.

> nie mialbys za duzo szczescia za 3 tysie??

to w przeliczeniu na plny, wersja uk i one chodza po +-tysiaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to w przeliczeniu na plny, wersja uk i one chodza po +-tysiaku

wiem, ale dolicz koszt sciagniecia i juz cena rosnie nieco. Poza tym swap z takiego auta to circa 3 tysie, u2q7 drugie 3 wiec naprawde mialbys szczescie zlosnik.gif bo jest jeszcze w tym aucie pare gratow ktore mozna zamienic na plny

> w drodze

> bedzie rzezba

co to za gruz??!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 300mm crv ON po 06r

> Nie weszly na piaste - za mala srednica wewnatrz powinny pasowac

Patrz takie rzeczy w sklepie intercarsu, calkiem spory katalog zamiennikow tam maja, wlacznie z pelnymi rozmiarami.

> Zacisk pasuje

Zaciski przednie sa w pelni wymienne wsrod wszystkich Hond 5x114,3.

> Musze przylozyc 300mm z acco 7.

To moze latwiej z CTR, troche wiecej tego jest.

> ATRowy zestaw jest za drogi i to tak jakby swiety grall

Ostatnio faktycznie zaczal sie cenic, ja dwa lata temu zaciski kupilem za 500PLN z przesylka, teraz widze bez 700 nie ma co szukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 300mm crv ON po 06r

> Nie weszly na piaste - za mala srednica wewnatrz powinny pasowac

> Zacisk pasuje

> Musze przylozyc 300mm z acco 7.

> ATRowy zestaw jest za drogi i to tak jakby swiety grall

Poszukaj zaciskow od accorda coupe v6.

Sa dwutloczkowe i bywają sporo tańsze. Mi się udało kupić komplet na przód za 120 złotych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.