Skocz do zawartości

Światła mijania w Cruze....


Szary77

Rekomendowane odpowiedzi

> Tak, tez są pytania od ludzi którzy nie mają AUTO a chcą montować DRL. Mógłbyś im odpowiedzieć jak

> w tym przypadku to zrobić.

> Ja LED-DRL zakładać nie będę, ale możliwością całkowitego rozłączenia świateł w czasie jazdy (wg

> uznania kierowcy) jestem zainteresowany,

> tym bardziej jeśli można ograniczyć wydatek na przełącznik z AUTO

Trzeba sprawdzic czy czujnik na desce ma sygnal naslonecznienia juz w standardowej wersji, bo wtedy mozna wykorzystac ten sygnal do sterowania swiatlami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba sprawdzic czy czujnik na desce ma sygnal naslonecznienia juz w standardowej wersji, bo wtedy

> mozna wykorzystac ten sygnal do sterowania swiatlami.

Moim zdaniem dla Cruzaków bez AUTO w ogóle nie ma takiego czujnika w samochodzie, bo nie ma dla niego żadnego zastosowania.

A druga sprawa to jego koegzystencja z czujnikiem na lusterku monochromatycznym i ewentualna współpraca.

Gdy zakryjesz przód lusterka, przy światłach w trybie AUTO to załącza podświetlenie kokpitu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem dla Cruzaków bez AUTO w ogóle nie ma takiego czujnika w samochodzie, bo nie ma dla

> niego żadnego zastosowania.

> A druga sprawa to jego koegzystencja z czujnikiem na lusterku monochromatycznym i ewentualna

> współpraca.

> Gdy zakryjesz przód lusterka, przy światłach w trybie AUTO to załącza podświetlenie kokpitu?

Ten czujnik to takze to dioda alarmu, czujnik naslonecznienia dla kliematyzacji.

A kazda inna przrerobka instalacji to koszt podobny do kosztu samego przleacznika. Za same przekazniki z przesyłka zapłaciłem 90 zł, a gdzie reszta kosztów.

Takze jak ktos chce wylaczac manualnie to wylacznik AUTO za 150-180 zł jest minimum kosztów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, tez są pytania od ludzi którzy nie mają AUTO a chcą montować DRL. Mógłbyś im odpowiedzieć jak

> w tym przypadku to zrobić.

> Ja LED-DRL zakładać nie będę, ale możliwością całkowitego rozłączenia świateł w czasie jazdy (wg

> uznania kierowcy) jestem zainteresowany,

> tym bardziej jeśli można ograniczyć wydatek na przełącznik z AUTO

W Twoim przypadku najlepszym rozwiązaniem jest jednak wymiana przełącznika świateł na ten z "AUTO", wyłączasz kiedy chcesz.

Wiem, że nie planujesz montażu dodatkowych św. dziennych, to lepiej aby św. mjania zapalały się automatycznie po uruchomieniu silnika, w innym przypadku, czasem, może to skończyć się mandatem.

Wkrótce zamieszczę dwa rozwiązania dla tych, którzy nie chcą aby po uruchomieniu silnika załaczały się światła pozycyjne i mijania, to dla tych co chcą zainstalować św. do jazdy dziennej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Twoim przypadku najlepszym rozwiązaniem jest jednak wymiana przełącznika świateł na ten z "AUTO",

> wyłączasz kiedy chcesz.

> Wiem, że nie planujesz montażu dodatkowych św. dziennych, to lepiej aby św. mjania zapalały się

> automatycznie po uruchomieniu silnika, w innym przypadku, czasem, może to skończyć się

> mandatem.

Zgadza się,

dlatego ja wcześniej czy później wyrwę i zamontuje u siebie włącznik z AUTO z Cruzaka,

bo z przeszczepem z AstraIV/Insignia jest kłopot o tyle, że one mają oplowskie czerwone podświetlenie zamiast akwamarynowego z Chevy,

a tego ostatniego łatwo się nie zmieni, o ile w ogóle się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedstawiam schemat prostego urządzenia na zwykłym przekaźniku 12V do samodzielnego wykonania, który służy do tego aby po uruchomieniu silnika światła pozycyjne i mijania się nie załączały , dedykowany tym, którzy chcą zamontować dodatkowe światła do jazdy dziennej np. LED-y. Urządzenie to możemy zamontować w tych Cruzach, z automatyką świateł i bez, w których światła załączają się z automatu po uruchomieniu silnika. Urządzenie to ingeruje w układ oświetlenia tylko jeden raz, zawsze przy uruchamianiu silnika, lub w ogóle nie ingeruje kiedy w trakcie uruchamiania silnika światła pozycyjne lub mijania są już załączone.

link do schematu http://zapodaj.net/08be3e621a093.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przedstawiam schemat prostego urządzenia na zwykłym przekaźniku 12V do samodzielnego wykonania,

> który służy do tego aby po uruchomieniu silnika światła pozycyjne i mijania się nie załączały

> , dedykowany tym, którzy chcą zamontować dodatkowe światła do jazdy dziennej np. LED-y.

> Urządzenie to możemy zamontować w tych Cruzach, z automatyką świateł i bez, w których światła

> załączają się z automatu po uruchomieniu silnika.

> Urządzenie to ingeruje w układ oświetlenia tylko

> jeden raz, zawsze przy uruchamianiu silnika, lub w ogóle nie ingeruje kiedy w trakcie

> uruchamiania silnika światła pozycyjne lub mijania są już załączone.

> link do schematu http://zapodaj.net/08be3e621a093.jpg.html

Dzięki koledze barusa, mam juz pełna automatykę świateł. Dziękuję. 20.GIFclaps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barusa a na tyle na ile rozpoznałeś podłączenia świateł i innych rzeczy pod BCM to myślisz,

że dałoby się w Cruze zrobić funkcje Comming home, czyli odwrotność tego co fabryczne Follow me home?

i czy dałoby się to zrobić bez dodatkowego modułu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.