Buli22 Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 Niedługo będe chciał kupić takiego busika z windą do 3.5T.Nie mam uprzedzeń do żadnej z marek ale chciałbym żebyście mi coś doradzili.Samochód do kurierki-generalnie codziennie wożenie ok 4-5palet(ok 1200kg) i pare paczek.Finansowo chce przeznaczyć ok 50tyś z tym że samochód będzie brany w leasing. Czekam na wasze propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 Ducato 3.0 jeżeli nie będziesz przekraczał 80-90 km/h to może być też 2.3. Aha no i co do wagi to jeżeli myślisz o windzie to raczej te 1200kg robi się mało realne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRUSH Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Polecam również Ducato ale tylko i wyłącznie 3,0 JTD, niestety 2,3 a szczególnie E5 są dosyć awaryjne. Skąd wiem - pracuję w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Niedługo będe chciał kupić takiego busika z windą do 3.5T.Nie mam uprzedzeń do żadnej z marek ale > chciałbym żebyście mi coś doradzili.Samochód do kurierki-generalnie codziennie wożenie ok > 4-5palet(ok 1200kg) i pare paczek.Finansowo chce przeznaczyć ok 50tyś z tym że samochód będzie > brany w leasing. > Czekam na wasze propozycje. 1200kg ładowności ma Ducato Maxi bez windy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > 1200kg ładowności ma Ducato Maxi bez windy... dodaj że w dowodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > dodaj że w dowodzie... no tak... na żywo będzie pewnie mniej optymistycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Polecam również Ducato ale tylko i wyłącznie 3,0 JTD, niestety 2,3 a szczególnie E5 są dosyć > awaryjne. Skąd wiem - pracuję w serwisie. A nie porąbało Ci się z tą awaryjnością z motorem 2.2? Nigdy nie słyszałem narzekań na 2.3 z powodu awaryjności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > A nie porąbało Ci się z tą awaryjnością z motorem 2.2? Nigdy nie słyszałem narzekań na 2.3 z powodu > awaryjności. 2,2 nie są złe, tylko dziury w tłoku się wypalają. trzeba dbać o wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRUSH Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > A nie porąbało Ci się z tą awaryjnością z motorem 2.2? Nigdy nie słyszałem narzekań na 2.3 z powodu > awaryjności. 2,2 to pikuś, jest dosyć dobry, głównie są problemy z falowanie obrotów, zaworem EGR i regulatorami ciśnienia paliwa na listwie i pompie WC. Jeżeli chodzi o silnik 2,3 to przeskakujące paski rozrządu (znam co najmniej kilka przypadków), rozciągający się i hałasujący łańcuch od napędu wałków rozrządu, bardzo awaryjna przepustnica, modulator EGR, często siada też czujnik ciśnienia doładowania i wieczne problemy ze sondą lambda. Choć jeżeli chodzi o Ducato/Boxer/Jumper to największą pomyłką tych samochodów jest instalacja elektryczna (zwłaszcza przegnita i zaśniedziała kostka instalacji za lewą przednią lampą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.