darekalf1 Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 witam kupiłem pacjenta od znajomego i ma on mały problem z gazem na zimno chodzi benzyna i gaz kiedy sie rozgrzeje do 80-90 zamula sie na gazie a na benzynie chodzi im bardziej sie rozgrzeje tym mocniej schodzi z obrotów aż zgaśnie i chodzi jak by na 3 tłokach i trzesie jak baranie jaja kumpel dawał do 2 gazowników i żaden nie wie co jest uważają że wszystko sprawne ja dziś znalazłem zapchany wężyk od podciśnienia ale nic nie dało podmieniłem ps01 też nic ponoć listwa była podmieniana pół roku temu ale po 3 miesiącach problem powrócił a i jeszcze jak słabnie to zaczyna smierdzieć w samochodzie gazem choć nie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Jaka konkretnie listwa? Na początek wypada podpiąć do tego komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2012 czerwone valtek 2 podpinało i nic nie widziało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Musieli słabo patrzeć, skoro auto dostaje padaki. Reduktor jest dobrze podgrzewany, nie zapowietrza się albo coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2012 fachowcy rozkładają rece auto mam drugi dzień ale i tak więcej znalazłem bo chociaż odetkałem przewód podciśnienia choć nie zmienia nic pracy silnika hmm a obieg jest dobry i gorący jak trzeba po odetkaniu podciśnienia kiedy chodzi na gazie silnik jest gorący i wciskam powoli pedał gazu żeby wszedł jakoś w obroty to gaz sie odłącza przy powiedzmy 4k a jak obroty spadną to sie z powrotem załącza a wciskając do końca pedał gazu nie ma siły wejśc w obroty i sie dławi dodam że koledze gazownicy powiedzieli że parownik listwa map sensor wszystko dobrze więc polecają wymiane wszystkiego na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Jak masz laptopa, to może samemu spróbuj podpiąć go do tej instalacji. Interfejs nie kosztuje majątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > Jak masz laptopa, to może samemu spróbuj podpiąć go do tej instalacji. Interfejs nie kosztuje > majątku. kleka ja kwchodzi na obroty bo nie wyrabiaja wtryski i pewnie reduktor. na zimno lepiej bo komputer wzbogaca mieszanke po pierwsze wrzuc mapy po drugie valteki traca parametry po ok 10 tys km , poza tym sa za słabe do tego silnika bo maja o ile dobrze pamietam 27 km wydajnossci. po trzecie jaki masz reduktor? alaska? po czwarte - zmien gazowników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > kleka ja kwchodzi na obroty bo nie wyrabiaja wtryski i pewnie reduktor. To, że mogą być źle dobrane to fakt, ale o ile dobrze załapałem, to problemy zaczynają się już bez obciążenia. Poza tym, tak dla porządku, ta odpowiedź raczej nie powninna być do mojego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Poza tym, tak dla porządku, ta odpowiedź raczej nie powninna być do mojego postu. CZy tylko ja mam ustawione BLAT zamiast drzewa? Odpowiadam na post powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 Ja też mam zawsze blat mimo tego staram się odpowiadać na post, którego odpowiedź ma dotyczyć, ale to tak na marginesie. Co do meritum, to na pewno jesteśmy zgodni, że do tego wozu trzeba na poczatek podpiąć kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 po przetkaniu podciśnienia zatankowałem i ciut jest lepiej jeszcze sie muli ale nie nie gaśnie na jałowych obrotach i da sie jeździć a nie jak poprzednio że trzeba było przełączać na benzyne rozpędzać i dopiero na gaz tylo że doszło cięższe palenie jak postoi tak z minimum pół godzinki myślałem że to może od gazu ale nawet jak gasze na benzynie to tak samo jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2012 kupiłem podpiołem autokalibracja zrobiona wyskoczyło że wtryskiwacze za małee i mam zrobić mnożnik mapy na trasie czyli przydałoby sie założyć większe dysze kalibracyjne już miałem odpinać kompa jak zaczeło rozłączać gaz pokazało błąd za małe ciśnienie gazu do tego komunikat 1. Wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte !!, - Sprawdz sonde lambda przy pełnym obciążeniu co może powodować że za małe ciśnienie sie robi reduktor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > co może powodować że za małe ciśnienie sie robi reduktor?? A co to za reduktor, bo skoro są Valteki, to i on może nie być najwyższych lotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2012 komp stag 200 reduktor scorpion mini wtrysk valdek czerwony butla holenderska która nie pokazuje poziomu gazu i jeszcze coś chyba nie chcą sie robić zmiany w mnożnikach mapy bo lekko są rozjechane w stosunku do benzyny i sie nie przesuwają kumpel powiedział że gazownikowi sie nie chciały też przesuwać i to zostawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 Żeby ustawiać mnożnik, to najpierw musisz dograć wtryskiwacze i reduktor (stabilne ciśnienie). Butla holenderska powinna mieć czujnik 0-90 Ohm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2012 coś jest na rzeczy z czujnikiem bo jak patrzyłem na ustawienia wskaźnika jest 50 i malejąco i może dlatego nie pokazuje ilości gazu tylko cały czas rezerwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > coś jest na rzeczy z czujnikiem bo jak patrzyłem na ustawienia wskaźnika jest 50 i malejąco i może > dlatego nie pokazuje ilości gazu tylko cały czas rezerwe Jak masz omomierz, to zmierz rezystancję na pełnym i pustym. Będziesz wiedział, co to konkretnie jest. Z tym, ze na jazdę nie ma on żadnego wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 ustawienie mnożnika na mapie jest powiedzmy niemożliwe praktycznie na całej długości jest ustawiony na max jedynie można by zmniejszać co da jeszcze większą rozbieżność z benzyną narazie to 05-1ms i nie da sie mniej wskaźnik benzyny albo pokazuje pełny albo rezerwe jak znajde miernik to popatrze co w butli nie tak w dodatku nie odbija zawór tankowania a robić sie tego nie opłaca bo butla stara i do tego holender Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > ustawienie mnożnika na mapie jest powiedzmy niemożliwe > praktycznie na całej długości jest ustawiony na max jedynie można by zmniejszać co da jeszcze > większą rozbieżność z benzyną narazie to 05-1ms i nie da sie mniej No to nieźle. Wygląda, jakby ktoś wrzucił pod maskę to, co miał pod ręką. Jakie pokazuje ciśnienie gazu podczas pracy na biegu luzem i co się dzieje przy przegazówce bez obciążenia i ostrym przy przyspieszaniu? > wskaźnik benzyny albo pokazuje pełny albo rezerwe jak znajde miernik to popatrze co w butli nie tak > w dodatku nie odbija zawór tankowania a robić sie tego nie opłaca bo butla stara i do tego holender Wymiana z wielozaworem, to ok. 500 zł we własnym zakresie. W zakładzie pewnie +300 robocizny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 na jałowym około 1 bara map 0.3 depnąć to przełączy na benzyne i wywala błąd niskiego ciśnienia a powoli dodawać to chodzi po odłączonym kompie chodzi prawie normalnie tylko ciekawe ile pije no i ma lekkiego doła przy 1.2-1.8k obrotach mam w pasacie b5 1.8 valdka 1ohm i parownik scorpion mini jak w v.b. najpierw przełożę listwe a jak nie pomoże to parownik i zobaczy sie co bedzie i ewentualnie dokupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > po przetkaniu podciśnienia zatankowałem i ciut jest lepiej > jeszcze sie muli ale nie nie gaśnie na jałowych obrotach i da sie jeździć a nie jak poprzednio że > trzeba było przełączać na benzyne rozpędzać i dopiero na gaz > tylo że doszło cięższe palenie jak postoi tak z minimum pół godzinki myślałem że to może od gazu > ale nawet jak gasze na benzynie to tak samo jest wez zrob mu teraz auto adaptacje jak odetkales wezyk powinno sie bardziej poprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > mam w pasacie b5 1.8 valdka 1ohm i parownik scorpion mini jak w v.b. najpierw przełożę listwe a > jak nie pomoże to parownik i zobaczy sie co bedzie i ewentualnie dokupi Staga 200 możesz skutecznie upalić takimi wtryskiwaczami. Nie podmieniaj ich czasami. Skoro problem jest z ciśnieniem, to niedomaga albo sam reduktor, albo jego zasilanie. Mniej prawdopodobne mogą być filtry. To nie jest związane z wtryskiwaczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 podmienie reduktor jak bede mieć troche czasu autoadaptacja- jakoś nie rzuciła mis ie taka opcja w programie ac narazie tak na oko to koło 15 spija dobrze że butla 80 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Staga 200 możesz skutecznie upalić takimi wtryskiwaczami. Nie podmieniaj ich czasami. > Skoro problem jest z ciśnieniem, to niedomaga albo sam reduktor, albo jego zasilanie. Mniej > prawdopodobne mogą być filtry. To nie jest związane z wtryskiwaczami. Ile ten scorpion ma km zrobionych? moze czas na wymiane? był regenerowany? rozebrac reduktor, przeczyscic , sprawdzic w jakim jest stanie, moze zregenerowac lub Wymieniac na zavoli zeta N lub ac r01. Wtryskiwacze tez do wymiany- co najmniej omvl reg fast, na drypa.pl masz hana h2000 za 78zł/sztuka kiedy filtry fazy lotnej i ciekłej były zmieniane? z czego jest instalacja gazu zrobiona ? miedz czy faro? nie ma jakis zagiec / zwezen? zrób zdjecie instalacji w kmorze silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Znowu odpowiadasz mi, a nie jest to ani mój wóz, ani mój post nie był ostatni, jak ostatnio pisałeś. Poza merytoryczną dyskusją drugi raz proszę też o to deko porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 podmieniłem parownik ze scorpiona st na mini ale sie nie odpalił gaz w ac też go nie zobaczyło ani ustawic ani jechać czy wstawiać stary czy to komp sie rozleciał nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > podmieniłem parownik ze scorpiona st na mini ale sie nie odpalił gaz w ac też go nie zobaczyło > ani ustawic ani jechać > czy wstawiać stary czy to komp sie rozleciał nie wiem podmieniłes na nowego? spada cisnienie wiec - reduktor lub zasilanie reduktora - filtry/ zagiecia miedzi lub za reduktorem - filtr/ wtryskiwacze. valteki do tego silnika sie nie nadaja - petli je i jest to przyczyna spadajacego cisnienia. jaki maja przebieg? reduktor - jak masz wymontowany do go rozbierz i sprawdz jak wyglada... moze trzeba zregenerowac lub wymoienic na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 podmieniłem na sprawny z drugiego auta ale wogóle nie przełącza sie na gaz ani ac synchro nie robi kalibracji bo pisze że temp reduktora -30 wszysto podłączone dobrze przewody czujnik gaz ale nie działa nawet cewke na reduktorze podmieniałem i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 >że temp reduktora -30 > wszysto podłączone dobrze przewody Wygląda, ze jednak nie do końca. Masz omomierz, zeby sprawdzić czujnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 czujnik który włożyłem razem z parownikiem okazał sie walnięty więc musiałem poskładać stary co miał pourywane przewody dało sie skalibrować tylko jeszcze mnożnik ale to za widoku narazie odpukać chodzi i sie nie rozłącza na wysokich i mocnym przyspieszaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 No to już wiesz, że Twój reduktor nie był dobry. Żeby to jeszcze jako-tako jechało, wypada chociaż rozwiercić dysze w tych waldkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 to oczywiście trzeba zrobić bo program wyrzuca że za małe dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 lepiej chyba sie nie da na tym co jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 Kup lepiej ze dwa - trzy wiertła, bo to wygląda dramatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 musze zobaczyć jakie kupić dysze bo jak mi wiadomo gaziarz już przewiercał więc może nie ma już co przewiercać a wole zrobić to samemu taka jest u nas fachowa obsługa że umieją tylko pozamieniać listwy w samochodach albo regenerowaną i powiedzieć że dali nową mi w pasku miał dać mniejsze dysze bo były za duże to kasa wydana a okazało sie że dał tylko 1 nową dysze a 3 zostały i znowu chlał jak szalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.