Skocz do zawartości

Mondeo mk III i kontrolka ESP + gaśnięcie silnika


pij

Rekomendowane odpowiedzi

Kumpel ma problem.

Mondeo MKIII 2.0 TCi 115 koni.

W czasie jazdy na stałe zapala mu sie kontrolka ESP i obcina moc, trzeba się zatrzymać i uruchomić auto od nowa. Zdarza się też na wolnych i wtedy auto po prostu gaśnie.

Jakieś pomysły lub znane z autopsji przypadki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kumpel ma problem.

> Mondeo MKIII 2.0 TCi 115 koni.

> W czasie jazdy na stałe zapala mu sie kontrolka ESP i obcina moc, trzeba się zatrzymać i uruchomić

> auto od nowa. Zdarza się też na wolnych i wtedy auto po prostu gaśnie.

> Jakieś pomysły lub znane z autopsji przypadki?

to moze byc wszystko

na forum focusa sugeruja, ze najczesciej przyczyna takiego bledu sa jakies problemy z paliwem

trzeba podlaczyc pod kompa i zaczac od odczytnia bledow, bo bez tego sie nic nie wymysli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to moze byc wszystko

> na forum focusa sugeruja, ze najczesciej przyczyna takiego bledu sa jakies problemy z paliwem

> trzeba podlaczyc pod kompa i zaczac od odczytnia bledow, bo bez tego sie nic nie wymysli

Kontrolka ESP i paliwo? Sprężynka to rozmumiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w passatach wywala sie błąd ESP także przy uszkodzeniu czujnika położenia wałka rozrządu - podpiac

> kompa i sprawdzic.

w mk3 wywala wtedy sprezynke a nie esp.

To moze byc wszystko. Podlaczyc pod porzadny komuterek diagnostyczny i eliminowac po kolei

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Kumpel ma problem.

> Mondeo MKIII 2.0 TCi 115 koni.

> W czasie jazdy na stałe zapala mu sie kontrolka ESP i obcina moc, trzeba się zatrzymać i uruchomić

> auto od nowa. Zdarza się też na wolnych i wtedy auto po prostu gaśnie.

> Jakieś pomysły lub znane z autopsji przypadki?

u mnie tak było przy problemach z turbiną. Mi obcinało moc i można było jechać max. 2000 rpm i silnik bez turbo pracował. Czasami wyłączenie silnika polepszało sprawę. Kasowanie błędów dawało rezultat na max 1000 km. Z tego co pamiętam to sterownik ciśnienia powietrza który odpowiada za zmienną geometrie był wymieniony. Z tym że w Twoim modelu nie ma zmiennej geometrii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.