Lucyfer Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Pacjent - Uno 1.4i, 1994 rocznik. Pierwszy raz dziś się sprzęgło pośliznęło na piątym biegu. Pierwsze pytanie, za ile km mniej więcej poleci? Kilkadziesiąt, czy kilkaset a może więcej? Obecnie ma pod 270 tysięcy, fabryczne. Drugie pytanie - jaki komplet kupić (tarcza, docisk, łożysko)? Bo w necie są od stukilkudziesięciu do ponad trzystu złotych. Trzecie pytanie - jaki jest mniej więcej koszt wymiany (robocizna)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 w escorcie na slizgajacym sprzegle przejezdzilem jeszcze ok 10tys km (ciagly brak czasu na odstawienie auta) co do typu sprzegla to zostawilem to mechanikowi- mialo byc w miare tanio ale dobrze (tyle ze to byl znajomy) razem z wymiana kosztowalo mnie to cos 400zl ale 5 lat wstecz (sprzeglo 220 reszta robocizna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > w escorcie na slizgajacym sprzegle przejezdzilem jeszcze ok 10tys km Pocieszające. Pamiętam że ostatnie sprzęgło poleciało mi w Passacie ze 25 lat temu i wtedy od pierwszego śliźnięcia na piątce do ślizgania na dwójce to było raptem kilkaset km, ale to był diesel z dużym momentem. > (ciagly brak czasu na > odstawienie auta) To samo. > co do typu sprzegla to zostawilem to mechanikowi- mialo byc w miare tanio > ale dobrze (tyle ze to byl znajomy) razem z wymiana kosztowalo mnie to cos 400zl ale 5 lat > wstecz (sprzeglo 220 reszta robocizna) No to jutro muszę podzwonić po znajomych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Ja do swojego Uniacza zakładałem VALEO - koszt - około trzy stówki jakieś sześć lat wstecz - co do robocizny sam zmieniałem, więc jakieś piwo pewnie poszło Standardowo - docisk(słoneczko straciło kilka listków), łożysko, i tarcza, choć tarcza by jeszcze pewnie dała radę trochę pociągnąć - tak liczę około 50 - 60 tkm, ale że Rodzicielce pożyczyłem auto, to ta dojechała sprzęgło na trasie Łomża - Gdynia EDit Przebieg podobny był do Twojego. Uno z 95 też 1,4 Z nowym sprzęgłem poszedł do ludzi, a łatwego życia u mnie nie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 ja założyłem sprzęgło LUK-a. U mnie w sklepie komplet czyli tarcza docisk i łożysko kosztowało 220 zł. Kupowałem dopiero po wymontowaniu starego. Mam silnik 1.0 a tarcze sprzęgła mam taką samą jak w 1.4. Co do robocizny to nie wiem, bo wymieniałem sam. Jedynie na początku nowe łożysko trochę hałasowało ale mu przeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jimmyy Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Sprzęgło u mnie w 1.0 wybierał mechanik i wybrał za 320 PLN a wymiana kosztowała mnie jeszcze 250 PLN więc razem 570 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Robota około 300 zł cena sprzęgła zależy od firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Robota około 300 zł cena sprzęgła zależy od firmy OK, dzięki wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 http://moto.allegro.pl/sprzeglo-fiat-tempra-uno-lancia-delta-1-4-1-1-i-i2702492216.html <-- takie luka pasuje , valeo droższe , a jakość ta sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > http://moto.allegro.pl/sprzeglo-fiat-tempra-uno-lancia-delta-1-4-1-1-i-i2702492216.html Dzięki. Z ciekawostek, zrobiłem ogląd pojazdu na kanale. Przeguby zmieniane przez SKP w sierpniu plują smarem po zaciskach hamulcowych, bo panowie nie docisnęli cybantów manszet i ledwo siedzą na korpusach przegubów. Dzisiaj będzie dym, bo jadę z reklamacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > Dzięki. > Z ciekawostek, zrobiłem ogląd pojazdu na kanale. Przeguby zmieniane przez SKP w sierpniu plują > smarem po zaciskach hamulcowych, bo panowie nie docisnęli cybantów manszet i ledwo siedzą na > korpusach przegubów. Dzisiaj będzie dym, bo jadę z reklamacją. To niech w ramach reklamacji policzą darmo albo co najwyżej połowę za wymiane sprzęgła, bo do wymiany i tak trzeba skrzynie zdjąć. A zakup sprzęgła polecam po wyjęciu starego, nie zawsze w uniakach mamy takie sprzęgło jakiego byśmy się spodziewali. Ot taka ciekawostka fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > To niech w ramach reklamacji policzą darmo albo co najwyżej połowę za wymiane sprzęgła, bo do > wymiany i tak trzeba skrzynie zdjąć. Już w ramach reklamacji dołożyli smaru i dociągnęli cybanty, więcej ich oglądać nie chcę. > A zakup sprzęgła polecam po wyjęciu starego, nie zawsze w > uniakach mamy takie sprzęgło jakiego byśmy się spodziewali. Ot taka ciekawostka fiata. Tak samo jak z poduszką zawieszenia skrzyni biegów w Uno 1.4, gdzie jak przynoszą z Etki to nie pasuje, bo jest od 1,1, a trzeba brać tę, wykazywaną jako od diesla. Ale sprzęgło będę robił w innym warsztacie i tam sami je kupią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.