przemty Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 Już 3 raz z rzędu zdarzyła mi się taka sytuacja: - gdy odkręcam korek zbiornika paliwa (przy tankowaniu jak już zaczyna świecić rezerwa) to słychać zasysanie powietrza a co gorsze słychać jak wówczas zbiornik "oddaje" bo podciśnienie wciągnęło ścianki do wewnątrz. Gdzie szukać przyczyny tzn. w którym miejscu mogło coś zatkać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Już 3 raz z rzędu zdarzyła mi się taka sytuacja: > - gdy odkręcam korek zbiornika paliwa (przy tankowaniu jak już zaczyna świecić rezerwa) to słychać > zasysanie powietrza a co gorsze słychać jak wówczas zbiornik "oddaje" bo podciśnienie > wciągnęło ścianki do wewnątrz. > Gdzie szukać przyczyny tzn. w którym miejscu mogło coś zatkać? Prawdopodobnie zatkany zawór odpowietrzający, wymiana korka wlewu paliwa powinna rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 Takie objawy mam u siebie, ale u mnie winny jest filtr oparów paliwa nie wiem czy deaslu też takowy jest. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Prawdopodobnie zatkany zawór odpowietrzający, wymiana korka wlewu paliwa powinna rozwiązać problem. czyli zawor podcisnieniowy jest w korku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Takie objawy mam u siebie, ale u mnie winny jest filtr oparów paliwa nie wiem czy deaslu też takowy > jest. > PZDR VEN z tego co mi wiadomo to nie ma filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 Zobacz co masz napisane na korku. Jeśli "ventilated" to korek do wymiany. Jeśli "not ventilated" to trzeba szukać w rurkach odpowietrzających. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Zobacz co masz napisane na korku. Jeśli "ventilated" to korek do wymiany. Jeśli "not ventilated" to > trzeba szukać w rurkach odpowietrzających. korek w wersji "Ohne lüftung" lub jak kto woli "Unventilated" czyli w których przewodach, w którym miejscu szukać albo inaczej co w tych przewodach szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Od spodu wlewu masz taki dynks z dwoma wężykami. Odłącz górny i wtedy powinieneś usłyszeć wyrównywanie się ciśnienia w zbiorniku. Jeśli tak będzie, to idź śladem tego wężyka. Jest on pewnie niedrożny. Jeśli nie usłyszysz, to to samo powtórz z dolnym wężykiem. Jeśli wtedy zasyczy, to wlew do wymiany. Jeśli nie, to wężyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 A jak by zmienic korek na ten wentylowany, to by prawdopodobnie rozwiązało problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Jeśli wtedy zasyczy, to wlew do wymiany. pisząc o wymianie wlewu masz to na myśli? wlew A tak z ciekawości. Jeżeli odłączę dolny wężyk (pierwszy od lewej na zdjęciu) i wtedy zasyczy to dlaczego wlew do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Mam na myśli dokładnie to co pokazałeś. Najpierw odłączasz górny, potem dolny. W normalnym położeniu wlewu, zaworek powinien przepuszczać powietrze między rurkami. Zamyka się dopiero przy dachowaniu. A zatem, jeśli górny króciec jest otwarty, a po odłączeniu dolnego syczy (co oznacza, że dolna rurka jest drożna), więc zatkany jest zaworek we wlewie i trzeba go wymienić. Można też - jak wspomniał luki - założyć korek wentylowany, ale jak fabryka to fabryka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Można też - jak wspomniał luki - założyć > korek wentylowany, i pewnie na tym narazie zatrzymam sie( o ile cena nie powali na kolana) bo ani nie mam gdzie sprawdzić przewody (garaż pod chmurką ), ani pora roku temu nie sprzyja ani zbytnio nie ma czasu - na wiosnę pewnie przejrzę wężyki Edit: a jak wyglada korek z odpowietrzaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jknoblauch Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Już 3 raz z rzędu zdarzyła mi się taka sytuacja: > - gdy odkręcam korek zbiornika paliwa (przy tankowaniu jak już zaczyna świecić rezerwa) to słychać > zasysanie powietrza a co gorsze słychać jak wówczas zbiornik "oddaje" bo podciśnienie > wciągnęło ścianki do wewnątrz. > Gdzie szukać przyczyny tzn. w którym miejscu mogło coś zatkać? Czytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Edit: a jak wyglada korek z odpowietrzaniem? Zwykle tak jak ten bez odpowietrznika. Dlatego ważne jest to co na nim napisane. jknoblauch , w dieslach nie ma pochłaniacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Zwykle tak jak ten bez odpowietrznika. Dlatego ważne jest to co na nim napisane. widzę, że poszukiwania beda długie narazie wystarcza niedokrecanie korka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Edit: a jak wyglada korek z odpowietrzaniem? a jakbyś tak w korku wywiercił z jedną małą dziurkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > a jakbyś tak w korku wywiercił z jedną małą dziurkę... rownie dobrze mogę pończochę założyć na wlew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > rownie dobrze mogę pończochę założyć na wlew pończochy to takie damskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > pończochy to takie damskie Astra to przecież ona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.