Tribal Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Pany wam też liczniki kłamią przy oponie 175/50/13 ??bo u mnie strasznie przekłamuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Pany wam też liczniki kłamią przy oponie 175/50/13 ??bo u mnie strasznie przekłamuje a co mierzyłes pretkośc gps-em i była inna jak na liczniku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > a co mierzyłes pretkośc gps-em i była inna jak na liczniku ?? tak przy 125 km/h licznik pokazuje prawię 160 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Pany wam też liczniki kłamią przy oponie 175/50/13 ??bo u mnie strasznie przekłamuje bedzie klamal, bo srednica zewnetrzna takiej opony jest mniejsza niz seryjnej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > bedzie klamal, bo srednica zewnetrzna takiej opony jest mniejsza niz seryjnej... i nic z tym nie idzie zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek09 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > bedzie klamal, bo srednica zewnetrzna takiej opony jest mniejsza niz seryjnej... Ale prędkość obrotowa jest mierzona na wale, nie na kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Ale prędkość obrotowa jest mierzona na wale, nie na kołach. dlatego przy tych samych obrotach kolo przejezdza mniejsza droge, wiec jedzie wolniej. idzie zrobic, ja cofnalem wskazowke i teraz mi nie klamie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > dlatego przy tych samych obrotach kolo przejezdza mniejsza droge, wiec jedzie wolniej. idzie > zrobic, ja cofnalem wskazowke i teraz mi nie klamie... ale to w takim razie cofnąłeś o konretną wartość, a przekłamanie wzrasta proporcjonalnie do prędkości.... moim zdaniem, to nie rozwiązanie. @TRIBAL przy 125, jak pokazuje 160 to za dużo, nawet jak na 175/50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conQuerer Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 u mnie przekłamuje o 10km/h (za dużo) niezależnie od szybkości jaką jadę, sprawdzane na gpsie i jadąc z innym autem obok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > u mnie przekłamuje o 10km/h (za dużo) niezależnie od szybkości jaką jadę, sprawdzane na gpsie i > jadąc z innym autem obok U mnie czym wiecej jade tym wiecej przekłamoje do 50 km/h jest ok puźnij zaczyna kłamać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Można przesunąć wskazówkę w liczniku.Nie będzie idealnie ale lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 też mam przesuniętą wskazówkę, jest lepiej ale nie idealnie, ewentualnie możesz zrobić nową tarcze z nowymi wartościami, no ale i tak trzeba potem wskazówkę przestawić jak założysz zimówki. niestety nie ma idealnego rozwiązania jak masz dwa różne profile, zima-lato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > też mam przesuniętą wskazówkę, jest lepiej ale nie idealnie, ewentualnie możesz zrobić nową tarcze > z nowymi wartościami, no ale i tak trzeba potem wskazówkę przestawić jak założysz zimówki. > niestety nie ma idealnego rozwiązania jak masz dwa różne profile, zima-lato. nic tylko mieć 2 liczniki jeden ustawiony pod letnie gumy, drugi pod zimówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 w sumie czemu nie liczniki nie są drogie takie z 0,9 i tam zapodać tarcze już zmienioną i tylko zmieniać zima-lato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > i nic z tym nie idzie zrobić załozyć serie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Pff cieszyć sie ze tak auto ladnie przyspiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emek555 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 a jakie może być przekłamanie na kole 14' profil opony 55 lub 60 i tak samo z kołem 15' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > a jakie może być przekłamanie na kole 14' profil opony 55 lub 60 i tak samo z kołem 15' ? w dziale FAQ jest link do kalkulatora...chyba kazdy potrafi policzyc, wiec do dziela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > też mam przesuniętą wskazówkę, jest lepiej ale nie idealnie, ewentualnie możesz zrobić nową tarcze > z nowymi wartościami, no ale i tak trzeba potem wskazówkę przestawić jak założysz zimówki. > niestety nie ma idealnego rozwiązania jak masz dwa różne profile, zima-lato. ale ja nie zakładam zimówek cały czas mam lato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > w dziale FAQ jest link do kalkulatora...chyba kazdy potrafi policzyc, wiec do dziela nie moge znaleśc tego kalkulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > nie moge znaleśc tego kalkulatora pierwszalinijka w FAQ kalkulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > pierwszalinijka w FAQ kalkulator dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 ktoś zajmuje się przeróbką tarcz prędkościomierza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Można przesunąć wskazówkę w liczniku.Nie będzie idealnie ale lepiej. ale jak ja cofnąć jeżeli ona w zerowym punkcie opiera się o ogranicznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 licznik przekłamuje liniowo(ten na linkę), powinno się wymnożyć o dany % a nie o konkretną wartość. W moim przypadku (takie same opony, skrzynia sporting) mam przekłamanie o jakieś 12% za dużo czyli jeśli jadę 100km/h faktycznie to mnożę *112% i mam 112Km/h na liczniku. podobnie robię z mniejszymi prędkościami. Jeśli jadę około 100Km/h licznikowe to wiem że w rzeczywistości ~90. Nie wiem jak działają liczniki z MPI, jeśli linka to to samo robisz, jeśli impulsy to można próbować inną elektronikę podpiąć pod to. Całość bez zbędnej zabawy rozwiązałem z użyciem licznika rowerowego, tam podajesz obwód koła i masz dokładną wartość, możesz sobie odmierzyć do każdej opony na feldze. Teraz jak to zamontowałem, 1. magnesik dwoma drutami do przegubu tego bliżej silnika. 2.kawałek grubej wygiętej blachy przykręciłem do obudowy silnika wykorzystując jedną ze śrub 3. Ba blachę przymocowałem czujnik i poleciałem z kablem do kabiny przez któryś z otworów linki chyba od sprzęgła To wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > ale jak ja cofnąć jeżeli ona w zerowym punkcie opiera się o ogranicznik ? jak wyciagniesz ogranicznik, to wskazowka zejdzie jeszcze nizej. zaznaczasz, gdzie sie zatrzymala, zdejmujesz, zakladasz w nowej pozycji, przekrecasz palcem za dziurke ogranicznika i wciskasz ogranicznik. ot cala filozofia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > jak wyciagniesz ogranicznik, to wskazowka zejdzie jeszcze nizej. zaznaczasz, gdzie sie zatrzymala, > zdejmujesz, zakladasz w nowej pozycji, przekrecasz palcem za dziurke ogranicznika i wciskasz > ogranicznik. ot cala filozofia podziekował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 w ksiazce o cc/sc - Sam naprawiam czy tej drugiej starej byla tabela, w ktorej producent deklarowal jak jest wyskalowany licznik - czyli fabrycznie kazde cento zawyzalo wskazanie predkosci. do tego zalozenie kol o mniejszej srednicy powiekszalo ten blad. nie chce mi sie wierzyc w 125->160km/h, bo sam mialem takie male kola/opony i przeklamywalo tak jak to Wrzaskun napisal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.