TarNovy Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 2300 cm³ (Moc 98 kW / 133 KM) Ten silnik jest podobno na mechanicznym wtrysku? Słyszałem że to nie najlepsze połączenie dla LPG? Quote: 2.3E 1991 - 1994 R5-10v SOHC (wtrysk wielopunktowy mechaniczny KE-Jetronic MFI-c) NG 2309 cm³ 133 przy 5500 obr/min 186 przy 4000 obr/min 9,8 s 200 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > 2300 cm³ (Moc 98 kW / 133 KM) > Ten silnik jest podobno na mechanicznym wtrysku? Słyszałem że > to nie najlepsze połączenie dla LPG? No nie najlepsze. Na benie jeździć będzie do pierwszego strzału gazu. A że strzeli to pewne jak w banku , bo niczego tam innego nie założysz jak I-wsza generacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 KE ma już potencjometr na klapie przepływomierza, więc - teoretycznie - da się założyć nawet IVgen./full grupę. W praktyce jest to całkowicie nieopłacalne. Trzeba by trafić na gazownika-entuzjastę-Audi, a najlepiej samym być takowym. Lepiej odpuścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > No nie najlepsze. Na benie jeździć będzie do pierwszego strzału gazu. A że strzeli to pewne jak w > banku , bo niczego tam innego nie założysz jak I-wsza generacje. To że strzelić może to prawda ale nie musi. Brat ma 1,6 SPI i I generację i sam jestem zdziwiony jak dobrze autko śmiga na LPG. Jakbym nie wiedział czym jadę spokojnie łyknąlbym że to sekwencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > 2300 cm³ (Moc 98 kW / 133 KM) > Ten silnik jest podobno na mechanicznym wtrysku? Słyszałem że to nie najlepsze połączenie dla LPG? > Quote: > 2.3E > 1991 - 1994 > > R5-10v SOHC > (wtrysk wielopunktowy mechaniczny KE-Jetronic MFI-c) > > NG > > 2309 cm³ > > 133 przy 5500 obr/min > > 186 przy 4000 obr/min > > 9,8 s > > 200 km/h odpuść sobie ,te wynalazki na benie szwankowały a niemówiąc o jeździe na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 trzeba zainwestowac pare $ na zmiane na elektroniczny wtrysk i jezdzic bedzie na jakim gazie bedziesz chcial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yacub Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 spi a mechaniczny wtrysk to co innego ja mam mpi i tez mam 1gen tzn blosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.