balu Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 W sumie nie miałem przyjemności takim sprzetem śmigać więc zapytam? Jakoś się skłaniam do tego pomysłu hmm tak na 80%. Co wy na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > W sumie nie miałem przyjemności takim sprzetem śmigać więc zapytam? > Jakoś się skłaniam do tego pomysłu hmm tak na 80%. > Co wy na to ? Tak. Wszyscy którzy mają, chwalą 200 zł to nie jest dużo przy utrzymaniu moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Nie miałem w yamaszce; miałem w suzuki; nie mam w kawasaki. Bardzo się przydają, gdy się jeździ w chłodne dni/wieczory. Na bank takie założę ( są oxfordy do cruiserów ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Zdecydowanie warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 generalnie tak, ale ja sie spodziewalem, ze mozna bedzie lajtowo smigac przy minusowych temperaturach i w tym aspekcie sie zawiodlem mocno (ale zwykle ludzie sa ode mnie madrzejsi sporo i przy takich nie jezdza, wiec beda ok) i nie kupuj najtanszych, bo primo maja 30 zamiast 40W na maxymalnej mocy, a drugie primo cienkie kabelki i sie urywaja przy roll gazie, wiec oxfordy powinny byc OK, osobiscie mialem najtansze i sie rozlecialy, a teraz w zime bede montowac wlasnorecznie wykonane z drutu oporowego, zobacze ile przezyje ta konstrukcja i jak sie sprawdzi w polaczeniu z zakupionymi ostatnio motomufkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > generalnie tak, ale ja sie spodziewalem, ze mozna bedzie lajtowo smigac przy minusowych > temperaturach i w tym aspekcie sie zawiodlem mocno (ale zwykle ludzie sa ode mnie madrzejsi > sporo i przy takich nie jezdza, wiec beda ok) Sprobuj sie przejechac bmw z oryginalnymi grzanymi manetkami Przy minusowych nie jezdzilem, ale przy okolo +4 nie musialem przelaczac na mocniejsze grzanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > W sumie nie miałem przyjemności takim sprzetem śmigać więc zapytam? > Jakoś się skłaniam do tego pomysłu hmm tak na 80%. > Co wy na to ? Zdecydowanie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Czyli te oxfordy premium powinny być ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > i nie kupuj najtanszych, bo primo maja 30 zamiast 40W na maxymalnej mocy, Daytona maja prawie 60W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Zakladajac takie trzeba wczesniej sprawdzic wydajnosc alternatora, zeby nie przesadzic z poborem pradu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > Daytona maja prawie 60W daytony nie da sie uzywac na 3 i 4 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > daytony nie da sie uzywac na 3 i 4 biegu O, dlaczemu? Poważnie pytam, właśnie zastanawiam się nad ewentualnym wyborem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > O, dlaczemu? Poważnie pytam, właśnie zastanawiam się nad ewentualnym wyborem. Bardzo mocno grzeją. Przy takiej pogodzie jak teraz (3-5 stopni) na 2 biegu pocą mi sie ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Czy ktoś widział te nakładki na manetki OXFORDA czy to coś warte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Czy ktoś widział te nakładki na manetki OXFORDA czy to coś warte? ja mam Oxforda, warte tyle ile kosztują. 1. Dołożyłem przekaźnik żeby załączały się po zapłonie 2. Należy dobrze zamocować (najlepiej na jakiś klej) manetkę na rolgazie, ja początkowo tego nie zrobiłem i podczas upałów ślizgała się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Czyli te oxfordy premium powinny być ok? Ja mam oxford orginal. Są w porządku. Mocowanie na klej poxipol. Dodany przekaźnik, żeby działały tylko z kluczykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 a nie lepiej było poszukac jakiegoś plusa który działa po włączeniu zapłonu? Może kolega podpowiedziec jak zamontować i gdzie ten przekażnika. A i może ktoś wie gdzie to mozna nabyć w wawie? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > a nie lepiej było poszukac jakiegoś plusa który działa po włączeniu zapłonu? No i znalazłem plusa który się pojawiał po włączeniu zapłonu. Tylko jakbym bezpośrednio do tego podłączył - to obciążam ten obwód bardzo dużym prądem (cienki kabelek do tylnego światłą). Dlatego podłączyłem przez przekaźnik. > Może kolega podpowiedziec jak zamontować i gdzie ten przekażnika. Przykład: Ja znalazłem plus który pojawia się po przekroczeniu kluczyka - tylna pozycja. Wziąłem stary przekaźnik ELMOT 541 z rozbitego UNO (lub odpowiednik, dostaniesz w każdym motoryzacyjnym/elektrycznym). Schemat przekaźnika: [image]http://autokacik.pl/download.php?Number=286473609[/image] Krótki opis. Ten kwadrat z przekątną to cewka. Jak cewka dostanie zasilanie to "puszcza" prąd na nóżkę 87 do naszych menetek. Teraz tak. Pod 85 dajesz masę. Pod 86 dajesz plus który się pojawi z zapłonem (biegunowość bez znaczenia - pomylenie 85 z 86 niczym nie skutkuje) Pod 30 plus z akumulatora. Pod 87 podłączasz plus manetek. Tyle. > A i może ktoś wie gdzie to mozna nabyć w wawie? W zasadzie wszędzie powinni mieć (w wawie to nie problem), w tamtym roku w msc honda mieli po 200zł a w tym samym czasie w intermotors na promocji po 129zł. Zastanawiałem nad kupnem i promocja się skończyła. Udało mi się na allegro znaleźć nowe za 130zł, 3 km od domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Manetki?? Jesli tak to bralem w Motopasji w Kobylce. 199zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.