grzechootnik Napisano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2006 czy to dobra oferta ? po szczegoly juz wyslalem pytanie do sprzedawcy, ale generalnie na garbusach sie nie znam (a chce kupic) o co jeszce pytac i na co zwrocic uwage ? dodoam jeszcze ze chce kupic auto w bardzo dobrym stanie - czy cena jest rozsadna ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2006 > czy to dobra oferta ? po szczegoly juz wyslalem pytanie do > sprzedawcy, ale generalnie na garbusach sie nie znam (a chce > kupic) o co jeszce pytac i na co zwrocic uwage ? dodoam jeszcze > ze chce kupic auto w bardzo dobrym stanie - czy cena jest > rozsadna ? > pozdrawiam Kup - za jakiś czas będziesz się znał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kfaz Napisano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2006 > czy to dobra oferta ? po szczegoly juz wyslalem pytanie do > sprzedawcy, ale generalnie na garbusach sie nie znam (a chce > kupic) o co jeszce pytac i na co zwrocic uwage ? dodoam jeszcze > ze chce kupic auto w bardzo dobrym stanie - czy cena jest > rozsadna ? > pozdrawiam Na zdjeciach wyglada ladnie a co jest w rzeczywistosci nie zobaczysz dopoki nie pojedziesz go obejrzec. Jesli nie jest daleko od wawy i bedziesz jechal w weekend to moge skoczyc z Toba go obczaic. Na co zwrocic uwage: -podloga-czy nie jest przegnita, popukac od dolu, zajrzec pod siedzenie kolo akumulatora -zwieszenie z przodu-jak z jego stanem czy samochod jedzie tak jak Ty chcesz czy tak jak on chce -silnik-czy ladnie i rowno pracuje, mozna mu zmierzyc kompresje na poszczegolnych cylindrach. -papiery-kwestia na ile sie tym przejmujesz ale bardzo duzo starych samochodow ma przebijane numery. zazwyczaj nie znaczy to, ze sa kradzione tylko, ze ktos np. mial fajny samochod w stodole i brak papierow wiec kupil od jakiegos szrota albo silnik byl wymieniany i prosciej bylo na nim nabic nowy numer zamiast chodzic po urzedach... Jak na auto w bardzo dobrym stanie to cena nie jest rozsadna (przynajmniej dla sprzedajacego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2006 > (przynajmniej dla sprzedajacego) czyli juz letkoo podejżane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
docent11 Napisano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2006 Witam.Moj znajomy kupił kiedys garbuska,stan jego to była tragedia.Spedził przy nim 1,5roku (dłubał w nocy po pracy)Wstawił nowa podłoge,wyłladzine lakier,nadkola totalnie wszystko nowe.Jak zobaczyłem po 1,5 roku to szczeka mi opadła,wysniowy metalik,obnizony elektryczne fotele,szyby,central.Babeczki same machały na drodze .Po pol roku kumpel musiał sprzedac bo wyjazd zagranice.Stan auta był bardzo dobry i został sprzedany za 15 tys.Jak chcesz miec garbuska dłuzej to lepiej miec garaz z kanałem po tam zawsze cos do dłubania.Mechanika jest prosta a przy kupnie patrz pod wykładzine bo tam czesto dziury jak kratery a GARBUSEK SUPER autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2006 > czy to dobra oferta ? po szczegoly juz wyslalem pytanie do > sprzedawcy, ale generalnie na garbusach sie nie znam (a chce > kupic) o co jeszce pytac i na co zwrocic uwage ? dodoam jeszcze > ze chce kupic auto w bardzo dobrym stanie - czy cena jest > rozsadna ? > pozdrawiam ze zjdeica trudno ocenic stan. troche sie nalezlame pod swoim garbkiem. ale ja mialem pelnego niemca ( inna szyba, swiatla tylnie itp) a ten jest "brazylianem" tak jak koledzy mowili nie obejdzie sie bez zajrzenie pod autko. sprawdz rowniez jak jest z kelketorami nwydechowymi bo w garbku nadmuch cieplego powietrza jest brany wlasnie jakos z kolekotrow. Pomiar komprechy i stan spalin duzo powie o jakosci silnika i regulacji gaznika. ogolnie sa to zarabiste samochody, ale jesli nie masz zdolnosci mechaqniczncyh i odpowiedniego zaplecza mechanicznego to jestes skazany tylko na drogie warsztaty! pomysl o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumun Napisano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2006 fajne autko ... silnik 50 KM ... i tarczowe hamulce z przodu .... z fotek wydaje sie wart zainteresowania ... oby reszta wygladala tak jak na fotkach .... no i jeszcze jedno , spalanie ... trudno osiagnac 10 / 100 [l/km] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumun Napisano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2006 > ze zjdeica trudno ocenic stan. troche sie nalezlame pod swoim > garbkiem. ale ja mialem pelnego niemca ( inna szyba, swiatla > tylnie itp) a ten jest "brazylianem" 1303 / S byly tez produkowane w RFN do 1974/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2006 > sprawdz rowniez jak jest z kelketorami nwydechowymi bo w garbku > nadmuch cieplego powietrza jest brany wlasnie jakos z > kolekotrow. ... i idzie progami. Sprawdz czy ma ogrzewanie wnetrza, widzialem Garba w ktorym te rury byly zaspawane. Sprawdz ile łat na podwoziu, czy dobrze zrobione. Popatrz na uszczelki, czy zadnej nie brakuje, czy wokol szyberdachu i szyb nie ma babli rdzy... Pamietaj ze w Garbusach silnik wyjmuje sie "dolem", wiec nie bedzie przy nim latwo grzebac. Jesli z silnikiem sa jakies problemy - nie bierz. Sprawdz w jakim stanie sa polosie - ja kiedys urwalem , oraz czy na srubach na bebnach sa oryginalne zapinki (jesli tak to duza szansa ze Garbi nie zostal odpicowany "na szybko" zeby sie go pozbyc). Drzwi powinny zamykac sie jak w dobrej klasie samochodzie, przyjemny dla ucha plask, bez uzywania sily (w swoim z 1962 wystarczylo ze puscilem drzwi 30-40 cm od slupka i same sie zamykaly) Ten wyglada ladnie, i jesli nie bedzie problemow z silnikiem ani skrzynia - IHMO fajny zakup. Ale to zabytek, wiec nastaw sie na dlubanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2006 > kupic) o co jeszce pytac i na co zwrocic uwage ? Nagrzewnice (takie 2 'baniaki' po obu stronach silnika) - czy są szczelnie i drożne - w przeciwnym wypadku będziesz miał spaliny we wnętrzu. Luzy podłużne na wale - sprawdzisz szarpiąc za koło pasowe. Stan progów - z uwagi na poprowadzenie progami kanałów grzewczych lubią gnić. Co do zawiechy się nie wypowiadam, bo miałem Garba na drążkach a nie na McPhersonach Stan podłogi w okolicach łączenia z przegrodą czołową. Kosze reflektorów przednich - gniją. Rozwiązaniem są tutuaj laminatowe błotniki - grzech jeżeli chodzi o oryginalność autka, ale zbawienie jeżeli chodzi o rdzę. Mechanizmy podnośników szyb. 'Chuchanie' z wlewu oleju w przypadku boxera o niczym nie świadczy Wybij sobie z głowy jazdę zimą - po pierwsze szkoda samochodu na naszą chemię wyprowadzać, po drugie nie będzie to komfortowa jazda. Przygotuj się na 10/100km w mieście (dla silnika 1.2 34 KM) i ok 7,5 - 8/100km w trasie przy 100km/h. Moje Garbare szczęście po remoncie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 31 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2006 > Moje Garbare szczęście po remoncie miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.