jagu Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Nie ma napięcia na pompie paliwa, bezpieczniki sprawdzone. Co może być przyczyną? Gdzie jest komputer w tym modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Przekaźnik pompy. Komputer jest przykręcony do kolektora dolotowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Dziękuję Jeden jest w czarnej puszce pod maską, dwa przy bezpiecznikach. Który to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Ten pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Zamiana przekaźnika nic nie dała Co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Zasilanie pompy przebiega następująco: Plus -> bezpiecznik F6 (20A) w skrzynce w komorze silnika -> kabel czarny -> przekaźnik -> kabel czerwono-niebieski przez złącza X2 (wielkie w ścianie grodziowej) pin 91, X1 (duże za poszyciem podszybia, obok lewej nogi ) pin 1, X11 (przy zbiorniku paliwa) pin A, X50 (przy pompie) pin A -> pompa -> kablem brązowym przez złącza X50 pin B, X11 pin B -> minus. Idź po kolei i sprawdzaj na którym złączu jest napięcie, a na którym nie ma. Złącze przekaźnika możesz zmostkować kabelkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 W komorze silnika najmniejszy bezpiecznik ma 30A Ale jest jeszcze jeden problem po podaniu napięcia na pompę silnik i tak nie odpala. Świece mokre iskra jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 A jak się cały problem zaczął? Rozrusznik kręci normalnie? Tzn, nie za szybko i słychać jak zwalnia na każdym cylindrze? Przewody dobrze założone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Od problemów na benzynie. Założona sekwencja Sirocco. Normalnie kręci. Jeśli uda się odpalić to na gazie chodzi dobrze. Jakie przewody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Przewody WN. Skoro na gazie chodzi dobrze, a przy próbie odpalania świece są mokre, to trzeba podłączyć manometr pod listwę wtryskową i zbadać ciśnienie: podczas próby odpalania i szczelność po nabiciu ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Nie ma przewodów WN Skoro są mokre to raczej nie ma problemu z ciśnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcd1234 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Nie ma przewodów WN To jaki to w końcu silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > To jaki to w końcu silnik? przecież pisze że x14xe tam jest dis, taki sam jak w 1.6 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumisbeer Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 Trzeba dodać iż w niektórych opelkach napięcie na pompie paliwa pojawia się dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem , nie wystarczy przekręcić stacyjki .. Kiedyś też sie na ten myk nabrałem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 Na starym przekaźniku nie było napięcia na pompie, na nowym jest tylko 4,4V ale cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.