MaRo2k Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Problem z czerownyn heblem, silnik 1.0 fire z 96 roku czyli jeszcze na zaplonie z ufo nie chce palic, jak mu sie zachce to po dlugim kreceniu zapali. nowe swiece, kopulka i palec, kable wymieniane z zeszlym roku, zero przebic, ufo sprawne modul tez wymieniany w zeszlym roku. z tego co do tej pory wybadalem to brak iskry, bezposrednio z cewki jakas iskra a na swiecach brak wiec nie wiem o co mu biega jeszcze jedna sprawa co mnie zastanawia to czy jesli wtryskiwacz nie podaje paliwa to czy iskra jest odcinana ? podejrzewam wode w baku, ale wtedy wedlug logiki byla by caly czas iskra jakies pomysly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arkain Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 W wersji z 2002r (bez kopułki) zapłon jest cały czas nawet podczas hamowania silnikiem. Jest to spowodowane tym iż zamontowany jest katalizator i w takim przypadku iskra musi być zawsze by opary niespalonej mieszanki (np. hamowanie silnikiem) nie wybuchły w rozgrzanym katalizatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 czujnik położenia wała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > czujnik położenia wała? tam cos takiego w ogole jest ? nie przypominam sobie. z tego co dzis zrobilem to tak : do baku dolany denaturat w celu wyciagania wody z beny, dziadek(bo to jego auto ) dostal czerwona karta za niski poziom paliwa i pojechal dotankowac ponad polowa baku. przeczyszczony wtryskiwacz bo jakimis prapochami tam strzelal, no i glownym winowajcom okazal sie chyba przewod idacy od cewki do kopulki, na kopulce mial ujowy styk a kopulka nowka MM <facepalm> wsadzilem stara i lepiej dziad siedzi, kable i tak poleca do wymiany na jakies NGK ew. sentech obecnie siedzi tam ujowaty janmor. narazie dziad gada zobazcymy co wyjdzie w praniu w kolejnych dniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > czujnik położenia wała? Czujnik tam jest w aparacie zapłonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > nie chce palic to dobrze, bo palenie szkodzi zdrowiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > to dobrze, bo palenie szkodzi zdrowiu na cos trza umrzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 czujnik położenia wału na kole fonicznym (napędzającym pasek alternatora) odpowiada za informacje do kompa m.in o czasie wtrysku. Jest on zarówno w jetronicu (do 98 roku) jak i motronicu (po 98 roku). Auta z aparatem (jetronic) maja drugi w aparacie zapłonowym, odpowiada za zapłon na kopułce. W mortonicu za zapłon odpowiada tylko komp. Zapłon jest zawsze gdy kręci się silnik. Wtrysk odcinany jest przy niskich obrotach silnika (bodajże poniżej 400) i podczas hamowania silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.