vqsoft Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 Panowie jaki silniczek Diesla jest godny polecenia w tym samochodzie ? 1.5 czy 2.0 ? z którym mniej kłopotów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julek Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 jeśli chodzi o diesla to 2.0 jest bardziej niezawodny, oba silniki to samo co Renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Panowie jaki silniczek Diesla jest godny polecenia w tym samochodzie ? 1.5 czy 2.0 ? > z którym mniej kłopotów ? jeździłem sporo i tym i tym... 1.5 baaaaardzo oszczędny i wystarczająco dynamiczny. 2.0 mniej oszczędny i bardziej dynamiczny. Wybrałbym oczywiście 2.0 - najstarsze egzemplarze jakie mamy we fabryce mają 3 lata i ponad 150000km, jeżdżą, nie psują się, w zasadzie nie przypominam sobie, aby jakikolwiek był na serwisie w związku z silnikiem. Padają zawieszenia dość często. 1.5 mają słabsze opinie, ale osobiście nie spotkałem się z żadną awarią. Ogólnie jedne z wytrzymalszych aut jakie mamy w wypożyczalni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > jeśli chodzi o diesla to 2.0 jest bardziej niezawodny, oba silniki to samo co Renault 1.5 to poczciwy silnik z clio ? 2.0 gdzie montowane ? czy aby tez nie w nieszczęsnych primerach ? czy to nie tam turbiny lubią się rozbiegać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julek Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > 1.5 to poczciwy silnik z clio ? > 2.0 gdzie montowane ? 1.5 dci m.in. clio, megane 2.0 dci m.in. megane, laguna i najbardziej bliski qashqai'owi koleos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > czy to nie tam turbiny lubią się rozbiegać ? TURBINY to sie moga rozbiegac co najwyzej w czolgu czy helikopterze... w samochodzie to najwyzej turbosprezarka. Forum samochodowe, a az zal czytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > 1.5 to poczciwy silnik z clio ? > 2.0 gdzie montowane ? > czy aby tez nie w nieszczęsnych primerach ? czy to nie tam turbiny lubią się rozbiegać ? W primerach nie bylo silnika 2.0 diesel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > TURBINY to sie moga rozbiegac co najwyzej w czolgu czy helikopterze... > w samochodzie to najwyzej turbosprezarka. > Forum samochodowe, a az zal czytac oj oj A z polskimi fontami nie łaska pisać ? ? Skoro sie już czepiamy ? Jesteś na polskojęzycznym forum a ogonki Ci są obce. Aż żal czytać.. eehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 2.0 to MR9 i kompletnie sie z tym nic nie dzieje. Moje ma cos kolo 110-120 tys km (nie pamietam dokladnie) i jedyne co sie dupczylo to gumowometalowa rura od intercoolera. To chyba przypadlosc diesli jako takich bo w mondku tez wymienialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > 2.0 to MR9 i kompletnie sie z tym nic nie dzieje... Na kilkadziesiąt szt. X-Trail-i w poprzedniej firmie w jednym został cały wymieniony na gwarancji bo nie nadawał się do naprawy. Już nie pamiętam co było. W pozostałych sypały się drobnostki typu zawór sterujący turbiną czy jak tam go zwał, DPF-y zapychające się notorycznie po przejechaniu 100kkm. itp. czyli typowe sprawy eksploatacyjne współczesnych wysokoprężnych. Za to dynamika i spalanie naprawdę OK. Mój X-Trail przy ostrej jeździe nie przekraczał 7,5l./100km. Po 150kkm. oleju nie ubywało. Znany jest tylko problem oleju w filtrze powietrza. Tyle, że w zasadzie na nic nie wpływa poza samopoczuciem niektórych użytkowników. Gdyby tylko nie ten dźwięk jak w traktorze... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 dpfa mam i jakos zapchac sie nie chce. Turbinka tez od nowosci ta sama. Tylko, ze to Renault a nie Nissan Nawet elektronika sie psuc nie chce a wiecej sie wsadzic nie dalo bo to najwyzsza wersja wyposazeniowa 2008 rocznik. Z kim bym nie rozmawial naprawiajacym auta to w sumie wymiana silnika nastepuje tylko po spotkaniu sie miski olejowej z czyms twardszym od niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.