Skocz do zawartości

nissan qashqai - 2007 -2009 jaki silnik ON


vqsoft

Rekomendowane odpowiedzi

> Panowie jaki silniczek Diesla jest godny polecenia w tym samochodzie ? 1.5 czy 2.0 ?

> z którym mniej kłopotów ?

jeździłem sporo i tym i tym...

1.5 baaaaardzo oszczędny i wystarczająco dynamiczny.

2.0 mniej oszczędny i bardziej dynamiczny.

Wybrałbym oczywiście 2.0 - najstarsze egzemplarze jakie mamy we fabryce mają 3 lata i ponad 150000km, jeżdżą, nie psują się, w zasadzie nie przypominam sobie, aby jakikolwiek był na serwisie w związku z silnikiem. Padają zawieszenia dość często.

1.5 mają słabsze opinie, ale osobiście nie spotkałem się z żadną awarią.

Ogólnie jedne z wytrzymalszych aut jakie mamy w wypożyczalni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeśli chodzi o diesla to 2.0 jest bardziej niezawodny, oba silniki to samo co Renault

1.5 to poczciwy silnik z clio ?

2.0 gdzie montowane ?

czy aby tez nie w nieszczęsnych primerach ? czy to nie tam turbiny lubią się rozbiegać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TURBINY to sie moga rozbiegac co najwyzej w czolgu czy helikopterze...

> w samochodzie to najwyzej turbosprezarka.

> Forum samochodowe, a az zal czytac

oj oj

A z polskimi fontami nie łaska pisać ?

? Skoro sie już czepiamy ? Jesteś na polskojęzycznym forum a ogonki Ci są obce. Aż żal czytać.. eehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 to MR9 i kompletnie sie z tym nic nie dzieje. Moje ma cos kolo 110-120 tys km (nie pamietam dokladnie) i jedyne co sie dupczylo to gumowometalowa rura od intercoolera. To chyba przypadlosc diesli jako takich bo w mondku tez wymienialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0 to MR9 i kompletnie sie z tym nic nie dzieje...

Na kilkadziesiąt szt. X-Trail-i w poprzedniej firmie w jednym został cały wymieniony na gwarancji bo nie nadawał się do naprawy.

Już nie pamiętam co było.

W pozostałych sypały się drobnostki typu zawór sterujący turbiną czy jak tam go zwał, DPF-y zapychające się notorycznie po przejechaniu 100kkm. itp. czyli typowe sprawy eksploatacyjne współczesnych wysokoprężnych.

Za to dynamika i spalanie naprawdę OK. Mój X-Trail przy ostrej jeździe nie przekraczał 7,5l./100km. Po 150kkm. oleju nie ubywało. Znany jest tylko problem oleju w filtrze powietrza. Tyle, że w zasadzie na nic nie wpływa poza samopoczuciem niektórych użytkowników. Gdyby tylko nie ten dźwięk jak w traktorze...

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dpfa mam i jakos zapchac sie nie chce. Turbinka tez od nowosci ta sama. Tylko, ze to Renault a nie Nissan zlosnik.gif Nawet elektronika sie psuc nie chce a wiecej sie wsadzic nie dalo bo to najwyzsza wersja wyposazeniowa icon_rolleyes.gif 2008 rocznik.

Z kim bym nie rozmawial naprawiajacym auta to w sumie wymiana silnika nastepuje tylko po spotkaniu sie miski olejowej z czyms twardszym od niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.