Lookazz Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Witajcie, > Znajomy napalił się na ten egzemplarz. Co możecie o nim powiedzieć? fajna, szkoda ze automat, jakos nie przemawiaja do mnie automaty w oplach. Ma takze dziwnie mocno wygnieciony fotel kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > fajna, szkoda ze automat, jakos nie przemawiaja do mnie automaty w oplach. > Ma takze dziwnie mocno wygnieciony fotel kierowcy Że przebieg większy? To akurat na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Najpierw destrukcji ulegają ślizgi łańcuchów. Jak nie dopilnuje, to rozrząd do wymiany - a to już > spory koszt. > Młody absztyfikant mojej córki doprowadził do tego stanu, że opłaciło się silnik wymienić. > Ale tam było na liczniki ponad 250kkm. > Tutaj jest dopiero 159kkm, więc spoko > BTW, automat w Oplach potrafi być trwały Silniki o nr od 1B000196 do 1B020685 miały problem z łańcuchem rozrządu, a dokładniej mówiąc, z jego smarowaniem. Początkowo za smarowanie łańcucha odpowiadała dysza o średnicy 3mm, która potrafiła się zapychać. Poprawioną wersją tej dyszy była dysza o większej średnicy (7mm) o nr kat 63 36 708. Silnik po akcji serwisowej można poznać po dwóch niebieskich kropkach na pokrywie rozrządu. Co do automatu (AF22) to nie są to złe skrzynie, nie mają jakichś nietypowych awarii. Oplowskie automaty nie są takie złe, wadę fabryczną to miały pierwsze AF40 (problem z chłodnicą oleju). Poza tym Z22SE to niezłe silniki. Stereotyp na nich ciąży. Jeśli chodzi o auto z otomoto to wg mnie coś tam może być nie tak albo z silnikiem, albo z automatem. Sama konfiguracja 2.2 i automat w tym nadwoziu jest rzadka. Cena za niska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Silniki o nr od 1B000196 do 1B020685 miały problem z łańcuchem rozrządu, a dokładniej mówiąc, z > jego smarowaniem. Początkowo za smarowanie łańcucha odpowiadała dysza o średnicy 3mm, która > potrafiła się zapychać. Poprawioną wersją tej dyszy była dysza o większej średnicy (7mm) o nr > kat 63 36 708. > Silnik po akcji serwisowej można poznać po dwóch niebieskich kropkach na pokrywie rozrządu. > Co do automatu (AF22) to nie są to złe skrzynie, nie mają jakichś nietypowych awarii. Oplowskie > automaty nie są takie złe, wadę fabryczną to miały pierwsze AF40 (problem z chłodnicą oleju). > Poza tym Z22SE to niezłe silniki. Stereotyp na nich ciąży. > Jeśli chodzi o auto z otomoto to wg mnie coś tam może być nie tak albo z silnikiem, albo z > automatem. Sama konfiguracja 2.2 i automat w tym nadwoziu jest rzadka. Cena za niska. Dziękuje za rzeczowe informację i twoją opinię. Przyda się na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > fajna, szkoda ze automat, jakos nie przemawiaja do mnie automaty w oplach. Mialem 2, zlego slowa nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 Dla mnie ta wersja astry powinna być tylko w tym kolorze: http://otomoto.pl/opel-astra-sekwencja-alu17-gwint-zamiana-C26283282.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.