Skocz do zawartości

[KzAK] Astra II Bertone do oceny


MaserTi

Rekomendowane odpowiedzi

> Witajcie,

> Znajomy napalił się na ten egzemplarz. Co możecie o nim powiedzieć?

fajna, szkoda ze automat, jakos nie przemawiaja do mnie automaty w oplach.

Ma takze dziwnie mocno wygnieciony fotel kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najpierw destrukcji ulegają ślizgi łańcuchów. Jak nie dopilnuje, to rozrząd do wymiany - a to już

> spory koszt.

> Młody absztyfikant mojej córki doprowadził do tego stanu, że opłaciło się silnik wymienić.

> Ale tam było na liczniki ponad 250kkm.

> Tutaj jest dopiero 159kkm, więc spoko

> BTW, automat w Oplach potrafi być trwały

Silniki o nr od 1B000196 do 1B020685 miały problem z łańcuchem rozrządu, a dokładniej mówiąc, z jego smarowaniem. Początkowo za smarowanie łańcucha odpowiadała dysza o średnicy 3mm, która potrafiła się zapychać. Poprawioną wersją tej dyszy była dysza o większej średnicy (7mm) o nr kat 63 36 708.

Silnik po akcji serwisowej można poznać po dwóch niebieskich kropkach na pokrywie rozrządu.

Co do automatu (AF22) to nie są to złe skrzynie, nie mają jakichś nietypowych awarii. Oplowskie automaty nie są takie złe, wadę fabryczną to miały pierwsze AF40 (problem z chłodnicą oleju).

Poza tym Z22SE to niezłe silniki. Stereotyp na nich ciąży.

Jeśli chodzi o auto z otomoto to wg mnie coś tam może być nie tak albo z silnikiem, albo z automatem. Sama konfiguracja 2.2 i automat w tym nadwoziu jest rzadka. Cena za niska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silniki o nr od 1B000196 do 1B020685 miały problem z łańcuchem rozrządu, a dokładniej mówiąc, z

> jego smarowaniem. Początkowo za smarowanie łańcucha odpowiadała dysza o średnicy 3mm, która

> potrafiła się zapychać. Poprawioną wersją tej dyszy była dysza o większej średnicy (7mm) o nr

> kat 63 36 708.

> Silnik po akcji serwisowej można poznać po dwóch niebieskich kropkach na pokrywie rozrządu.

> Co do automatu (AF22) to nie są to złe skrzynie, nie mają jakichś nietypowych awarii. Oplowskie

> automaty nie są takie złe, wadę fabryczną to miały pierwsze AF40 (problem z chłodnicą oleju).

> Poza tym Z22SE to niezłe silniki. Stereotyp na nich ciąży.

> Jeśli chodzi o auto z otomoto to wg mnie coś tam może być nie tak albo z silnikiem, albo z

> automatem. Sama konfiguracja 2.2 i automat w tym nadwoziu jest rzadka. Cena za niska.

Dziękuje za rzeczowe informację i twoją opinię. Przyda się na pewno ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.