komisage Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Witam. Mam pytanie, czy przy pozbyciu się nagrzewnicy z poloneza, mogę zaślepić kanał zaznaczony na zdjęciu, czy muszę zrobić bajpas? fotka Mnie się wydaję, że mogę zaślepić, bo jak nagrzewnica jest zamknięta to i tak obiegu przez ten kanał nie ma, ale wolę się upewnić Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Witam. > Mam pytanie, czy przy pozbyciu się nagrzewnicy z poloneza, mogę zaślepić kanał zaznaczony na > zdjęciu, czy muszę zrobić bajpas? > fotka > Mnie się wydaję, że mogę zaślepić, bo jak nagrzewnica jest zamknięta to i tak obiegu przez ten > kanał nie ma, ale wolę się upewnić > Pozdrawiam Najprościej będzie ten zaznaczony element po prostu połączyć wężem elastycznym z rurką po drugiej stronie obudowy klawiatury rozrządu Swoją drogą, po co wywalać nagrzewnicę? Nawet w sporcie może się przydać, jeśli przyjdzie jeździć przy kiepskiej pogodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Zrobił bym jak kolega wyżej napisał.Czwarty cylinder jest najdalej od obiegu w silniku i dobrze by było żeby chociaż tędy był mały ruch płynu.Połącz przewodem gumowym z drugą stroną i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Kolega to kiedyś zaślepił (nie pamiętam już dlaczego) i tak jeździł, bez efektów ubocznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komisage Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 Hmm to może rzeczywiście będzie lepiej, żeby jednak był jakiś obieg przez głowicę. Zrobię jakiś bajpas, albo jeszcze się zastanowię czy nie zostawić nagrzewnicy. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Hmm to może rzeczywiście będzie lepiej, żeby jednak był jakiś obieg przez głowicę. > Zrobię jakiś bajpas, albo jeszcze się zastanowię czy nie zostawić nagrzewnicy. > Dzięki. Ale poczekaj bo właśnie sobie przypomniałem że w stary Poldku zawór był przy nagrzewnicy i lubiły ciec a potem przenieśli go właśnie w to miejsce bo łatwiej było go wymienić. ALE zawór = brak przepływu i to bez żadnych bajpasów, więc śmiało możesz tu zatkać tylko pytanie po co chcesz się pozbyć ciepełka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komisage Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Ale poczekaj bo właśnie sobie przypomniałem że w stary Poldku zawór był przy nagrzewnicy i lubiły > ciec a potem przenieśli go właśnie w to miejsce bo łatwiej było go wymienić. > ALE zawór = brak przepływu i to bez żadnych bajpasów, więc śmiało możesz tu zatkać tylko pytanie po > co chcesz się pozbyć ciepełka ?? Składam już od dłuższego czasu Fiata 125p:)) no i właśnie myślę, żeby w nim pozbyć sie nagrzewnicy. Autko bedzie tylko na ciepłe dni , a jej brak to tylko ze względów "estetycznych" , żeby po maską było czyściej:) a przy zaślepieniu kanału, odchodzi ta metalowa rurka od strony ssacego i 2 węże:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Składam już od dłuższego czasu Fiata 125p:)) > no i właśnie myślę, żeby w nim pozbyć sie nagrzewnicy. Autko bedzie tylko na ciepłe dni Ale w ciepłe dni są też chłodne noce Jak ci szyby zaparują to co zrobisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komisage Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Ale w ciepłe dni są też chłodne noce Jak ci szyby zaparują to co zrobisz? To narazie tylko koncepcja:) do wykonania jeszcze sporo czasu, więc wszystko może się zmienić. Z drugiej strony jeździłem około roku swoim CC bez nagrzewnicy i jakoś dało rade:) tylko zimą była tragedia:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Składam już od dłuższego czasu Fiata 125p:)) > no i właśnie myślę, żeby w nim pozbyć sie nagrzewnicy. Autko bedzie tylko na ciepłe dni , a jej > brak to tylko ze względów "estetycznych" , żeby po maską było czyściej:) a przy zaślepieniu > kanału, odchodzi ta metalowa rurka od strony ssacego i 2 węże:) Już nie pamiętam ale od tej metalowej rurki na ssącym odchodzi jakiś fiutekkogutek tylko nie pamiętam do czego on jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komisage Napisano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > Już nie pamiętam ale od tej metalowej rurki na ssącym odchodzi jakiś fiutekkogutek tylko nie > pamiętam do czego on jest ta rurka metalowa łączy pompę z nagrzewnicą, a ten kogutek idzie na kolektor ssący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.