Antoine Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Jakie powinno byc napiecie ladowania w autobusie na wolnych obrotach (500rpm) , jakie na wyzszych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Jakie powinno byc napiecie ladowania w autobusie na wolnych obrotach (500rpm) , jakie na wyzszych? chyba wiem czemu pytasz normalnie napięcie ładowania ma być od 27,8 do 28,4 v w całym zakresie obrotów. u ciebie pewnie ładowanie startuje od 700 obr. czyżby pojawiły sie problemy z aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Jakie powinno byc napiecie ladowania w autobusie na wolnych obrotach (500rpm) , jakie na wyzszych? Nie powinno być różnych wysokości napiecia przy zmianie obrotów. Za to odpowiada regulator napiecia przy alternatorze. Okolice 27V to standardowe napiecie przy zapalonym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Nie powinno być różnych wysokości napiecia przy zmianie obrotów. Za to odpowiada regulator > napiecia przy alternatorze. Okolice 27V to standardowe napiecie przy zapalonym silniku. Altek nie ma pełnej mocy na jałowych. W Scanii miałem 28,2 przy 700 obr/min (tak ją przepalałem na weekendach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > chyba wiem czemu pytasz normalnie napięcie ładowania ma być od 27,8 do 28,4 v w całym zakresie > obrotów. u ciebie pewnie ładowanie startuje od 700 obr. czyżby pojawiły sie problemy z aku? serwis twierdzi ze to tak powinno byc, a altek jest z Actrosa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > Altek nie ma pełnej mocy na jałowych. Tak, ale volty ma miec takie same. Ewentualna różnica, to dziesiąte części volta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > serwis twierdzi ze to tak powinno byc, a altek jest z Actrosa... jeżeli ma to samo przełożenie co oryginał i na tym samym pasku to pewnie 500 obr dla niego za mało. w renaultcie jalowe to 600 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > jeżeli ma to samo przełożenie co oryginał i na tym samym pasku to pewnie 500 obr dla niego za mało. > w renaultcie jalowe to 600 obr. wg homologacji jalowe 575, ale wydaje mi sie ze sa ciut mniejsze... wogle 100A wydaje sie troche malawo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > wg homologacji jalowe 575, ale wydaje mi sie ze sa ciut mniejsze... też miałem takie odczucie. > wogle 100A wydaje sie troche malawo... wiem, widziałem. baterie też większe by się zdało. nie pamiętam dobrze , może wzdłuż auta by większe weszły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > też miałem takie odczucie. > wiem, widziałem. baterie też większe by się zdało. nie pamiętam dobrze , może wzdłuż auta by > większe weszły ale zeby byly wieksze baterie to wiekszy altek jest potrzebny, a tego nie ma za bardzo jak tam wcisnac, no chyba, ze masz jakis pomysl? pobor mocy przy wylaczonym zaplonie 0,2A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Tak, ale volty ma miec takie same. Ewentualna różnica, to dziesiąte części volta. Nie, dopiero koło 700 obr/min woltaż przekracza 28v. Ale czy w autobusach nie powinno być dwóch altków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Nie, dopiero koło 700 obr/min woltaż przekracza 28v. Ale czy w autobusach nie powinno być dwóch > altków? normalne autokary turystyczne mają 2 szt. antka auto jest nieco inne , produkcji " japońskiej "z silnikiem nad osią przednią z "lekko " utrudnionym dostępem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Ale czy w autobusach nie powinno być dwóch > normalne autokary turystyczne mają 2 szt. antka auto jest nieco inne , produkcji " japońskiej "z > silnikiem nad osią przednią z "lekko " utrudnionym dostępem Solarki nawet trzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > ale zeby byly wieksze baterie to wiekszy altek jest potrzebny, a tego nie ma za bardzo jak tam > wcisnac, no chyba, ze masz jakis pomysl? miałem bliskie spotkanie z tym motorem ale zdjęcia sobie nie zrobiłem i nie pamiętam szczegółów > pobor mocy przy wylaczonym zaplonie 0,2A dużo, co tyle pobiera?może w schowku trza hebel założyć, tylko tacho zostawić na stałe. na zimowe kłopoty zostaje na noc podlączyć prostownik aby aku nie słabły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.