PiotrLuk Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Witam Zaczynam poszukiwania nowego (używanego autka) Chciałbym kupić coś większego niż mam obecnie (patrz podpis) np. Passat, czy audi A6 ale przerażają mnie koszty utrzymania, bo zakup to nie problem ale trzeba to później utrzymać. Więc wracam do Asterki ale nowszy model. Chodzi mi o coś takiego mniej więcej ASTRA SPORT 2.0 LPG 170 PS widziałem na ogłoszeniach taką z 2005 roku za ok 20tyś z przebiegiem ok 150 kkm. Ze względu że mam obecnie dość mocnego dieselka to zakup Asterki z silnikiem 1.8 bez turbiny to chyba mało a z drugiej strony to właśnie przez turbinę mniej więcej chcę zmienić to autko bo jak padnie to kiszka. Kiedyś miałem przebiegi rzędu 35kkm rocznie teraz robię ok 15kkm więc sam diesel mi nie potrzebny. Co prawda ten przykład który podałem też jest z turbiną ale............ Co sądzicie o takim zakupie, czy macie jakieś zdanie o tym silniku, jak turbiny się sprawują no i jak wypada połączenie tego np z LPG. Proszę o jakieś opinie. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > jak wypada połączenie tego np z LPG. Dobry gazior i dobra instalacja i będzie śmigać bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Piszesz że masz auto z turbo i że jak padnie to kiszka a chcesz się pchać w turbobenzynę? Z20LEL gazuje się dobrze. Ogólnie 2,0T montowane w AH dobrze znoszą gaz. Poza tym silnik mało wysilony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Ofert sprzedaży Astry H 2.0T jest niewiele i trudno będzie znaleźć coś uczciwego - tym bardziej za 20kPLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrLuk Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Piszesz że masz auto z turbo i że jak padnie to kiszka a chcesz się pchać w turbobenzynę? > Z20LEL gazuje się dobrze. Ogólnie 2,0T montowane w AH dobrze znoszą gaz. Poza tym silnik mało > wysilony. Wiem ale nie wiem czy bez turbiny znajdę taki wypasiony :). W necie znalazłem za tą kasę ale budżet będzie chyba troszkę wyższy. Czy kolega może wie coś na temat kosztów eksploatacji przy takiej konfiguracji, chodzi np o wymianę rozrządu czy np o wymianę amortyzatorów które po przyciśnięciu klawisza SPORT się utwardzają więc nie są to zwykłe amorki Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Czy kolega może wie coś na temat kosztów eksploatacji przy takiej konfiguracji, chodzi np o wymianę > rozrządu czy np o wymianę amortyzatorów które po przyciśnięciu klawisza SPORT się utwardzają > więc nie są to zwykłe amorki Rozrząd to około 600zł - pasek, zestaw rolek i pompa wody. Jeśli masz zawieszenie IDS to amortyzator około 1500zł/sztuka. Są dosyć trwałe ale zdarzają się awarie albo ze strony elektrycznej tego układu, albo mechanicznej amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.