centomaniak93 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 jest taki problem otoz auto poszlo sporo w dół wywaliłem nadkola i przy skrecie coś mi huczy a gdy jade prosto to kierownica mi sie tak jakby blokuje w jedna strone co to moze byc słyszałem ze trzeba szlifować drążek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoSochaczew Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 drążek kierownicy zawadza ci o bude. przypatrz sie uważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juliusz64 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > jest taki problem otoz auto poszlo sporo w dół wywaliłem nadkola i przy skrecie coś mi huczy a gdy > jade prosto to kierownica mi sie tak jakby blokuje w jedna strone co to moze byc słyszałem ze > trzeba szlifować drążek Drążek nie szlifuje się drążka tylko nacina się bude w miejscu gdzie Ci drążek dotyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > jest taki problem otoz auto poszlo sporo w dół wywaliłem nadkola i przy skrecie coś mi huczy a gdy > jade prosto to kierownica mi sie tak jakby blokuje w jedna strone co to moze byc słyszałem ze > trzeba szlifować drążek co to glyba ? drazki szlifowac co to za sprezyny ? firmowe nowe ? jakie amortyzatory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centomaniak93 Napisano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Dobra dzięki jutro ogarne to Gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > drazki szlifowac a coście wszyscy tacy zdziwieni???? nikt nigdy "drążka" nie szlifował??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiestodaro Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > a coście wszyscy tacy zdziwieni???? nikt nigdy "drążka" nie szlifował??? zapomnieli juz od czego zaczynali lepiej go nie podpuszczaj bo sie gosciu w koncu zabije na tej glybie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > lepiej go nie podpuszczaj bo sie gosciu w koncu zabije na tej glybie masz rację... chodziło mi o co "innego" a szlifujemy budę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > masz rację... chodziło mi o co "innego" a szlifujemy budę... napisales to tak, ze zaczalem sie zastanawiac co ludzie dziwnego robili i robia.... Wiadoma sprawa, ze trzeba sporo poprzerabiac bude ale bezpiecznie jezdzic na nizszym zawiasie. Jesli ma staba to tez powinien zaingerowac, to samo tyczy sie wahaczy ktore obijają. Powycinane/ szlifowane elementy pospawalbym pozniej poniewaz sa to miejsca laczen a szlifujac zostawiamy luzno polaczone elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 i tu mosz rację, ale tego już nikt nie robi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.